aA
Atšilus orams intensyvėja kelininkų darbų grafikas. Kelio darbai dažnai lemia transporto spūstis, tačiau panašu, kad šiemet bent jau vasarotojai kelionėse pajūrio link spūstyse nestrigs.
Greitkelis Vilnius-Kaunas
Greitkelis Vilnius-Kaunas
© DELFI / Lukas Bartkus

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) DELFI pranešė, kur šiemet vyks intensyviausi kelio darbai.

Dėmesys „Via Balticai“

Šiais metais bus tęsiami „Via Baltica“ kelio rekonstravimo darbai. Planuojama, kad visi numatyti darbai bus užbaigti dar šiemet:

– kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimas, įrengiant dvi papildomas eismo juostas (2+2);

– kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 23,40 km iki 35,40 km rekonstravimas įrengiant dvi papildomas eismo juostas (2+2);

– kelio A17 Panevėžio aplinkkelis ruožo nuo 0,0 – 10,53 km rekonstravimas, įrengiant vieną papildomą eismo juostą (2+1);

– kelio A17 Panevėžio aplinkkelis ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km rekonstravimas, įrengiant vieną papildomą eismo juostą (2+1).

Kelias, plentas (asociatyvi nuotr.)
Kelias, plentas (asociatyvi nuotr.)
© Organizatorių archyvas

– kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,07 km (Marijampolė–LT/PL siena ruožas) spec. plano parengimas, kad iki 2022 m. būtų atliktos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir nutiestos iki Lietuvos/Lenkijos sienos 2 papildomas eismo juostos.

Tęsia darbus

Šiuo metu per užliejamą kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė ruožą vyksta 750 m ilgio estakados įrengimas, taip pat šio kelio ruožo nuo 2,401 iki 7,363 km rekonstravimas.

Plungės mieste statomas tunelinis viadukas po geležinkeliu Dariaus ir Girėno gatvėje. Taip pat atlikus viešuosius pirkimus ir pasirašius sutartį, bus pradėti vykdyti viaduko virš geležinkelio Mažeikių m. Algirdo g. įrengimo darbus.

Be to vyksta ir valstybinės reikšmės kelių (Nr. A11 Šiauliai–Palanga nuo 145,361 iki 146,899 km (įvažiavimas į Palangą), Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys nuo 64,00 iki 71,85 km, Nr. 160 Telšiai–Varniai–Laukuva nuo 33,74 iki 40,65 km) rekonstravimas, tad šiuose ruožuose vairuotojai turės apsišarvuoti kantrybe.

Aiškėja, kada kelyje Vilnius-Kaunas galėsime važiuoti 130 km/val.
© DELFI / Rita Gečiūnaitė

Šiuo metu vykdomi viešieji pirkimai ir planuojami žvyrkelių asfaltavimo darbai pasirašius sutartis. Šiais metais, anot LAKD, planuojama išasfaltuoti net 335 km žvyrkelių.

A1 laukia permainos

Vasarą daugiausiai žvilgsnių krypsta į pagrindinį šalies kelią A1 ar kitaip vadinamą Vilniaus-Kaunas-Klaipėda. Čia jau suplanuoti grandioziniai darbai, tačiau žinant, kiek laiko trunka įvairiausios procedūros, mažai tikėtina, kad realūs darbai prasidės dar šiemet.

Kaip DELFI informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai, dar šiemet planuojama pradėti magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimą. Pirmiausia būtų rekonstruojama kelio dalis nuo Vilniaus iki Kauno. Rekonstravus šį ruožą bus galimybė padidinti leistiną greitį nuo dabartinio 110-120 km/val. iki 130 km/val.

„Projekte suplanuota atlikti šiuos darbus: metalinių apsauginių kelio atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas, tinklo tvorų nuo laukinių gyvūnų įrengimas, greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, kelio apšvietimo pavojinguose kelių ruožuose įrengimas, 5 požeminių pėsčiųjų praėjimų įrengimas, apjungiamųjų kelių įrengimas, 2 skirtingų lygių sankryžų pertvarkymas keičiant eismo organizavimo schemą. Viešųjų pirkimų procedūras planuojama užbaigti š. m. rugpjūčio mėn., rugsėjo mėn. pasirašyti rangos darbų sutartį ir pradėti darbus“, – teigia LAKD atstovai.

Tad, panašu, kad važiuoti 130 km/val. greičiu kelyje Vilnius-Kaunas galėsime ne anksčiau kitų metų pavasario.

Tuomet dideli darbai planuojami ties Kaunu – ruožo nuo 94,0 iki 107,0 km rekonstravimas. Tiesa, šį projektą numatoma įgyvendinti iki 2022 m. Toliau eilėje laukia ruožo nuo 100,47 iki 101,60 km rekonstravimas ( Islandijos pl. ties PC „Mega“). Nors planai dideli, kol kas neaišku, kada seksis tvarkyti visas procedūras.

Aiškėja, kada kelyje Vilnius-Kaunas galėsime važiuoti 130 km/val.
© DELFI / Paulius Garkauskas

Taip pat planuojamas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo 16,00–21,812 km rekonstravimas.

Dėmesys greičiui

Šiais metais Lietuvos keliuose taip pat planuojama rekonstruoti 18 sankryžų – po rekonstrukcijos jos taps žiedinėmis. Taip pat bus nutiesta 25 km pėsčiųjų ir dviračių takų, įrengta apie 5 km apšvietimo.

Bene didžiausias dėmesys bus skiriamas greičio kontrolei – bus įrengta 30 stacionarių greičio matuoklių bei 50 sektorinių greičio ruožų, kurie aktyviai dirbti turėtų pradėti kalendorinės vasaros pradžioje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Įspėjo vairuotojus: velkantys kitą automobilį privalės atsakyti, jei nebus laikomasi šių taisyklių (63)

Sugedus automobiliui neretai vairuotojai kreipiasi ne tik į draudimo bendroves, tačiau ir į...

Pasakojo, kaip jautėsi po patirtų avarijų: pradžioje net įlipti į automobilį buvo baisu (5)

Neretai kritikuodami kitus, vairuotojai tikina, kad patys į vienokią ar kitokią situaciją...

4 pavojai, apie kuriuos turėtumėte pagalvoti prieš keliaudami naktį (29)

Vairavimas naktį yra ne tik sudėtingesnis, tačiau ir pavojingesnis, o dar daugiau pavojų kyla...

Perspėjo: karantino taisyklės gali tapti iššūkiu paspirtukų ir dviračių vairuotojams (7)

Pavasarį tradiciškai į eismą įsiliejantys dviračiai bei paspirtukai padeda judėti neteršiant...

Dviratininkams ir paspirtukininkams atsipalaiduoti nevalia: klaidų neišvengia net keliaudami šeimomis (16)

Kelionių išsiilgę gyventojai vis dažniau karantino dienas paįvairina pasivažinėjimais dviračiu...

Top naujienos

Du profesoriai vieningai sutaria: Lietuva nepatyrė blogiausio scenarijaus, tačiau atsipalaidavimas dar gali kainuoti (126)

Po ilgo laiko Lietuvoje vėl galime išvysti seniai matytus vaizdus – kavines, kuriose piko metu...

Užribyje palikti tūkstančiai prekybininkų: per dešimtmetį tokią neteisybę mato pirmąkart (94)

Šiuo metu dėl nuomos kompensavimo verslininkai gali kreiptis tik nuomodami patalpas pagal sutartį....

„Dragu“ susigundžiusiam plaukimo asui – nemalonumai ir atgaila (81)

Geriausias praėjusių metų Lietuvos sportininkas Danas Rapšys įpratęs lenkti savo konkurentus...

Vyriausybė planuoja daug karantino sąlygų sušvelninimų: kas keisis nuo birželio 1-osios (19)

Ministrų kabinetas trečiadienį ketina dar pratęsti visuotinį karantiną, tuo pačiu sušvelninti...

Švedijos įvaizdį sudrebinęs Kipro sprendimas

Švedijos užsienio reikalų ministrė Ann Linde mėgina gelbėti savo valstybės reputaciją...

Saugių skrydžių vizija: virusus naikinantys robotai, temperatūros matavimas per kamerą (6)

„Honeywell International Inc.“ mąsto apie tai, ko reikės norint įkalbėti žmones vėl...

Viktorija Siegel apie sprendimą dukrai nesuteikti Danieliaus Bunkaus pavardės: taip pasielgta dėl kelių priežasčių (226)

Kurį laiką Kanuose gyvenusi pora – sužadėtiniai Viktorija Siegel ir Danielius Bunkus –...

Justina Maciūnaitė

Būsto kultas Lietuvoje. Nevalgysiu, bet butą nusipirksiu (2)

Lietuvoje vienas svarbiausių jauno žmogaus, ką tik pradėjusio dirbti, pirkinys yra nuosavas...

Efektyvūs būdai nuo erkių apsaugoti naminius gyvūnus (9)

Orams šylant vis labiau, gamtoje su savo augintiniais norisi praleisti kuo daugiau laiko, tad jų...

Orai: po nuostabios dienos - lietaus pliūpsnis ir savaitgalio pažadas (6)

Trečiadienio dieną šalies orus lems aukštesnio slėgio laukas, kuris vakarop pamažu trauksis....

|Maža didelių žinių kaina