Stabdžiai. Patikrinkite trinkelių storį, pažiūrėkite, ar ne per daug nudilę ratų diskai. Taip pat paprastu būdu patikrinkite rankinį stabdį – jį „užtraukę“ pamėginkite pajudėti automobiliu iš vietos.
Vairavimo sistema. Palindę po automobiliu pajudinkite visas traukles, šarnyrus, įvores – ar nėra laisvumo, ar negresia pavojus jūsų saugumui.
Padangos. Žinia, vasarinių padangų protektorius privalo būti ne mažesnis kaip 1,6 milimetro, o žieminių padangų – 3 milimetrai. Techninės apžiūros kontrolieriui to užteks. Tačiau dėl savo saugumo įsitikinkite, kad padangos ne pernelyg senos, negumbuotos.
Apšvietimas. Rudenį ir žiemą ypač svarbu geri žibintai. Juose turi būti tinkamos lemputės, jie turi būti tinkamai sureguliuoti. Nesusigundykite įvairiais kiniškais a la ksenoniniais žibintais, kurie akina priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojus.
Rūdys. Seno automobilio didžiausias priešas – rūdys. Apžiūrėkite kėbulą. Ant jo negali būti kiaurai prarūdijusių vietų. Patikrinkite automobilio dugną ir ypač – duslintuvą. Netaupykite lopydami duslintuvą – tai vienadienis remontas.

Verdiktas

Lietuvos keliais važinėja seni automobiliai, kurių vidutinis amžius yra apie 14 metų. Taigi visos išvardytos bėdos jiems yra labai aktualios. Prisiminkite, kad iš pirmo karto techninės apžiūros atžymą gauna tik 52,4 procento mašinų. Taigi negaiškite ir rimtai pasiruoškite apžiūrai.