Akivaizdu, kad 1084 kub. cm darbinio tūrio ir 102 AG (105 Nm prie 6250 aps./min) pasiekiantis motoras toli gražu nėra galingiausias rinkoje, tačiau tokios galios kelioniniam motociklui daugiau nei pakanka. Ir jei jūsų maršrutas veda ne tik kieta danga, bet planuojate nuvažiuoti ir nuo asfalto, viskas labai greitai atsistoja į savo vietas suprantant, kodėl šie motociklai ne vieną dešimtmetį yra tokie populiarūs tarp keliautojų.

Nes jis yra tiesiog stebėtinai universalus, manevringas ir atrodo gerokai lengvesnis nei jo nurodomas nuo 226 kilogramų siekiantis svoris. Tad net jei ir esate toks pat nepatyręs važiuotojas kaip ir aš kai po ratais baigiasi asfaltas, su „Africa Twin“ žvyrkelis tampa lyg įprasta asfalto danga. Na, o jaustis užtikrinčiau padeda šiuolaikinės saugumo technologijos.

Tad rinkitės bekelės ar žvyrkelio režimą ir mėgaukitės lengvai ir nuspėjamai valdomu motociklu. O jei jau esate labiau įgudęs, jūsų pasirinkimui yra du atskiri individualiai nustatomi profiliai, kuriuose iš anksto galite pasirinkti norimus važiavimo režimus, stabdžių, variklio, traukos kontrolės ir, jei čia yra reguliuojamo standumo amortizatoriai, ir jų veikimo parametrus.

Honda CRF 1100L Africa Twin

Kalbant apie šiuolaikinę įrangą ir multimedijos sistemą, „Honda“ iš kitų gamintojų išsiskiria tuo, kad bent jau šiai dienai yra vienintelis gamintojas, siūlantis „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ telefono sąsajas, kurios leidžia motociklo ekrane (beje, lietimui jautriame) naudotis telefono programomis, taip pat „Google Maps“ žemėlapiais.

Na, o kalbant apie „Adventure Sports“ versiją, ji pasižymi gerokai didesniu degalų baku (atitinkamai 18,8 l ir 24,8 l), turi reguliuojamo aukščio priekinį stiklą, didesnius priekinius aerodinaminius aptakus, posūkius apšviečiančius žibintus ir gali būti su mano jau minėtais elektronika reguliuojamais „Showa“ amortizatoriais.

O dar abi versijos galimos su automatine dviejų sankabų pavarų dėže – savo motociklams automatinių transmisijų nesiūlo nei vienas kitas gamintojas. Ją man jau yra tekę išbandyti ir galiu tik patvirtinti, kad jos veikimas yra sklandus, nuspėjamas ir, jei tik yra noras, leidžia pačiam perjungti pavaras (visa tai pamatysite vaizdo medžiagoje).

Honda CRF 1100L Africa Twin

Tad būtinai rekomenduoju ją išbandyti – nors esant nedideliam greičiui bent jau man lengviau manevruoti šiek tiek įspaudus sankabos rankenėlę (ir pristabdant galiniu stabdžiu), visgi atkritęs poreikis nuolatos minkyti sankabą gerokai palengvina gyvenimą, ypatingai jei dažnai važinėjate mieste.

Na, o kurią iš šių dviejų „Africa Twin“ modifikacijų rinktis? Jei nemaža kelionių dalis bus neasfaltuotais keliais (tuo labiau ne tik žvyrkeliais, bet ir rimtesne bekele), tikrai rinkčiausi įprastą versiją su mechanine pavarų dėže. Tačiau jei planuojate keliauti tūkstančius kilometrų, ilgas kelių atkarpas įveikiant asfaltu, taip pat nemažai važinėjate mieste ir tik retkarčiais nuvažiuojate nuo asfalto, akivaizdu, kad „Adventure Sports“ su gerokai didesniu degalų baku, bet kokiai kelio dangai ir svoriui pritaikomais amortizatoriais ir automatine transmisija bus geresnis pasirinkimas.

Žinoma, viskas atsiremia į kainą, kuri prasideda nuo 15 115 eurų, „Adventure Sports“ su automatine transmisija ir „Showa“ amortizatoriais kainuoja 19 955 eurus.

Daugiau apie naująjį „Honda Twin Africa“, taip pat kokią rinktis kelioninę aprangą žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją