aA
Jeigu kelyje sugenda automobilis, išeitys yra, matyt, trys. Galima mėginti automobilį pataisyti, galima skambinti draugams ir prašyti pagalbos, galima kreiptis į avarines tarnybas, galinčias sugedusį automobilį nuvežti į remonto dirbtuves ar tiesiog į namus. Tačiau ką daryti, jei vairuojama transporto priemonė turi du ratus? Problemą pastebėjęs išradingas lietuvis sugalvojo verslo idėją ir ją įgyvendino dar tada, kai Lietuvos gatves kaustė sniegas.
Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.

Edvinas Bagdonavičius, prisiekęs motoentuziastas ir ugniagesys gelbėtojas, DELFI pasakojo, kad su motociklų transportavimo paslaugos poreikiu susidūrė pats pradėjęs važinėti motociklu. Anot jo, išvažiavus už miesto vis aplankydavo mintis, ką tektų daryti, jei prakiurtų padanga ar motociklas sugestų ir kelionės tęsti jis nebegalėtų.

„Automobiliams traliukų gausu, o motociklininkams tenka improvizuoti, nes teikiančių motociklų gelbėjimo paslaugas tiesiog nėra“, – aiškino jis.

Anot motociklininko, dviratę transporto priemonę tik teoriškai gali stumti – toli to padaryti nepavyks, nes motociklas sveria apie 200 kg, o kai kurie – net ir daugiau nei 300 kg.

„Nepavyks naudoti ir tempimo lyno, nes jo nėra kaip pritvirtinti. Net jeigu pavyktų, tempiamo motociklo vairas būtų blaškomas į visas puses, o tai galiausiai pasibaigtų kritimu nuo jo“, – aiškino vyras.

E. Bagdonavičius sako, kad ir pačiam teko ne kartą susidurti su akimirkomis, kai iki techninės pagalbos poreikio buvo išties netoli. Pirmą kartą medvaržtis pradūrė galinę padangą, ir, sakė DELFI pašnekovas, visa laimė, kad netoli buvo degalinė, kur buvo galima prisipūsti ratą ir nukeliauti iki remonto dirbtuvių.

„Antrą kartą kritau. Motociklo degalų tiekimo sistema buvo karbiuratorinė, degalai išsiliejo ir ilgą laiką niekaip negalėjau jo užvesti. Iki namų buvo likę maždaug 50 km ir jau buvau pradėjęs svarstyti, kas iš draugų galėtų padėti, tačiau vargais negalais pavyko užvesti variklį“, – prisiminė jis.

Ištikus nelaimei, sakė E. Bagdonavičius, kone visi motociklininkai ima sukti galvą, kas iš draugų ar pažįstamų turi mikroautobusą ar priekabą, kad galėtų transportuoti automobilį. Būtent po tokių apmąstymų jo galvoje ir gimė planas įkurti „Motohelp.lt“ - techninę pagalbą motociklininkams.

Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.
Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.

Pritaikė motociklams

E. Bagdonavičius motociklų gelbėjimui panaudotojo „Volkswagen Caravelle“ mikroautobusą. Pastarasis, sakė DELFI pašnekovas, nėra pats naujausias, tačiau turi viską, kas reikalinga.

Iš 9 viduje buvusių sėdynių keleiviams liko vos trys priekyje, kad galėtų sėdėti vairuotojas ir du keleiviai. Mikroautobuso dugnas padengtas plokšte, neleidžiančia į aplinką ištekėti įvairiems eksploataciniams skysčiams. Taip pat yra speciali rampa, skirta motociklo įvarymui į mikroautobuso vidų.

Be to, sakė pašnekovas, viduje įrengti specialūs laikikliai, ant kurių galima prikabinti diržų, kuriais tvirtinamas motociklas, kablius.

Kaip ir priklauso gelbėtojams, mikroautobusas nudažytas ryškia spalva. E. Bagdonavičius išduoda, kad pasirinkta „Ferrari“ raudona, todėl pro šalį skubantis „Motohelp.lt“ automobilis atkreipia ne vieno dėmesį.

Pašnekovas tikino, kad jo tikslas – suteikti motociklininkams pagalbą visą parą, nesvarbu, kelinta valanda, kokia šventė ar kokios oro sąlygos. Tačiau ugniagesiu gelbėtoju dirbantis vyras neslėpė – kai prireikia budėti, pagalbos rankos ištiesti pats negali, tad pareigos imasi bendravardis bičiulis – taip pat Edvinas.

Pradėjo dar per sniegą

„Motohelp.lt“ įkūrėjas pasakojo, kad pradėjęs veiklą manė, jog didžiausias krūvis laukia prasidėjus motociklų sezonui. Visgi jau tada, kai Lietuva buvo užpustyta, teko imtis gelbėjimo darbų.

„Motociklų transportavimui priežasčių yra daug: žmonės nusiperka naujas transporto priemones, jiems reikia ekspertizių, registracijų, tad tenka motociklus gabenti iki techninių apžiūrų centrų. Natūralu – vilnietis, motociklą nusipirkęs Klaipėdoje, su juo tikrai žiemą nevažiuos. Galima jį vežti priekaboje, bet norinčių aptaškyti druskomis naujutėlį pirkinį nėra. O kur dar motociklo paruošimas sezonui, kai važiuoti dar pats negali, o į servisą reikia“, – kalbėjo E. Bagdonavičius.

Anot jo, įkurtas verslas neturėtų būti sezoniškas, mat pagalbos motociklininkams reikės visus metus: žiemą prireiks transportavimo paslaugų, vasarą gali pasipilti gedimai.

„Pavyzdžiui, vietoje galime sulopyti ar pripūsti padangą, įkrauti ar pakeisti akumuliatorių, atlikti kitus smulkius darbus, o jeigu prireiks sudėtingesnio remonto – nugabenti iki serviso“, – sakė pašnekovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(32 žmonės įvertino)
4.4062

Motociklininkams rengiamas neregėtas iššūkis – turės 1000 kilometrų nuvažiuoti per 24 valandas

Joninių naktį daugiau nei 100 enduro motociklininklų bandys įveikti 1000 km. trasą Lietuvos...

Motociklų mėgėjus kviečia išbandyti naujausius „Yamaha MT“ modelius

Po daugiau nei dešimties metų pertraukos Lietuva atsidūrė „Yamaha “ gamintojo akiratyje....

Domantą Jazdauską artėjančiame motokroso čempionato etape tenkina tik pergalė

Praėjusį savaitgalį Lietuvos motociklų kroso gerbėjai savo dėmesį nukreipė į kaimyninę...

Arminui Jasikoniui Latvijoje techninės problemos įkišo pagalį į ratus: pradžiuginti gerbėjų nepavyko (2)

Savaitgalį Kegums trasoje, Latvijoje, vykęs Pasaulio motokroso čempionato 9-asis etapas buvo...

Lenkijoje Šarūnas Pladas po duslintuvo sprogimo finišavo su deginama koja

Vakar ir užvakar Lenkijos „Tor Poznan“ žiede įvyko du „Liqui Moly Lietuvos motožiedo...

Top naujienos

Sukrečianti šeimos drama: tėvų geriausias draugas pagrobė ir ilgus metus tvirkino jų dukrą (36)

Jan Broberg košmaras prasidėjo, kai ji atsibudo gulinti lovoje su pririštomis kojomis ir rankomis,...

Būdama mokine neteko mamos, o po kelių metų išgirdo ir skaudžią diagnozę: gedėti nebuvo kada (10)

Jau dvylika metų cukriniu diabetu sergančiai Kotrynai Ignatavičienei gyvenimas negailėjo...

Ne močiučių Palanga: kokias madas ilgąjį savaitgalį demonstravo pajūrio poilsiautojai (173)

DELFI Stilius tęsia gatvės mados reportažus ir šįkart sostinę išmainė į pajūrį. Ilgąjį...

Ruoškitės dar vienai karščio bangai: temperatūra kils net iki +32 (11)

Šiandien Lietuvos orus lems virš Centrinės Baltijos įsitvirtinęs anticiklonas. Lietaus ir vėl...

Škotijoje, gatvėje, rastas nužudytas jaunas lietuvis (68)

Penktadienio naktį Falkirko mieste Škotijoje buvo rastas jauno vyro kūnas. Kaip paaiškėjo, tai...

Talento išteklių skirtumai: kurios rinktinės turės daugiausiai NBA žaidėjų pasaulio krepšinio čempionate? (15)

Artėjantis Pasaulio krepšinio čempionatas Kinijoje suburs didžiąją dalį ryškiausių šios...

Didelės gaudynės Vilniuje: įtariamąjį persekiojo daug patrulių, bėglys perplaukė Nerį, policininkas irgi (159)

Pirmadienio pavakarę Vilniuje didelės policijos pajėgos gaudė jauną vyrą, įtariamą smurtu...

Lietuvos kariuomenės analitikė apie Vanagaitę: ji melagė, nes ji ir dabar meluoja (537)

Ar sumažėjo Rusijos propagandos Lietuvoje? Tokį klausimą „Žinių radijo“ laidos „Greiti...

Pasiturinčių lietuvių vaikų atostogos: už specialias stovyklas negailima ir keturženklių sumų (98)

2-6 tūkst. Eur – tiek lietuviai yra linkę mokėti už Kembridžo, Oksfordo ar Kolorado...

Per plauką nuo avarijos po sprogusios padangos likęs vyras vietoje paguodos gavo nurodymą susimokėti (138)

Elektromobilį išsinuomojęs ir juo namo grįžti ketinęs vilnietis sėkmingai kelionės tikslo...