aA
Jeigu kelyje sugenda automobilis, išeitys yra, matyt, trys. Galima mėginti automobilį pataisyti, galima skambinti draugams ir prašyti pagalbos, galima kreiptis į avarines tarnybas, galinčias sugedusį automobilį nuvežti į remonto dirbtuves ar tiesiog į namus. Tačiau ką daryti, jei vairuojama transporto priemonė turi du ratus? Problemą pastebėjęs išradingas lietuvis sugalvojo verslo idėją ir ją įgyvendino dar tada, kai Lietuvos gatves kaustė sniegas.
Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.
Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.

Edvinas Bagdonavičius, prisiekęs motoentuziastas ir ugniagesys gelbėtojas, DELFI pasakojo, kad su motociklų transportavimo paslaugos poreikiu susidūrė pats pradėjęs važinėti motociklu. Anot jo, išvažiavus už miesto vis aplankydavo mintis, ką tektų daryti, jei prakiurtų padanga ar motociklas sugestų ir kelionės tęsti jis nebegalėtų.

„Automobiliams traliukų gausu, o motociklininkams tenka improvizuoti, nes teikiančių motociklų gelbėjimo paslaugas tiesiog nėra“, – aiškino jis.

Anot motociklininko, dviratę transporto priemonę tik teoriškai gali stumti – toli to padaryti nepavyks, nes motociklas sveria apie 200 kg, o kai kurie – net ir daugiau nei 300 kg.

„Nepavyks naudoti ir tempimo lyno, nes jo nėra kaip pritvirtinti. Net jeigu pavyktų, tempiamo motociklo vairas būtų blaškomas į visas puses, o tai galiausiai pasibaigtų kritimu nuo jo“, – aiškino vyras.

E. Bagdonavičius sako, kad ir pačiam teko ne kartą susidurti su akimirkomis, kai iki techninės pagalbos poreikio buvo išties netoli. Pirmą kartą medvaržtis pradūrė galinę padangą, ir, sakė DELFI pašnekovas, visa laimė, kad netoli buvo degalinė, kur buvo galima prisipūsti ratą ir nukeliauti iki remonto dirbtuvių.

„Antrą kartą kritau. Motociklo degalų tiekimo sistema buvo karbiuratorinė, degalai išsiliejo ir ilgą laiką niekaip negalėjau jo užvesti. Iki namų buvo likę maždaug 50 km ir jau buvau pradėjęs svarstyti, kas iš draugų galėtų padėti, tačiau vargais negalais pavyko užvesti variklį“, – prisiminė jis.

Ištikus nelaimei, sakė E. Bagdonavičius, kone visi motociklininkai ima sukti galvą, kas iš draugų ar pažįstamų turi mikroautobusą ar priekabą, kad galėtų transportuoti automobilį. Būtent po tokių apmąstymų jo galvoje ir gimė planas įkurti „Motohelp.lt“ - techninę pagalbą motociklininkams.

Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.
Motociklininkus kamuojančią problemą pastebėjęs vyras pradėjo nuosavą verslą. Motohelp.lt nuotr.

Pritaikė motociklams

E. Bagdonavičius motociklų gelbėjimui panaudotojo „Volkswagen Caravelle“ mikroautobusą. Pastarasis, sakė DELFI pašnekovas, nėra pats naujausias, tačiau turi viską, kas reikalinga.

Iš 9 viduje buvusių sėdynių keleiviams liko vos trys priekyje, kad galėtų sėdėti vairuotojas ir du keleiviai. Mikroautobuso dugnas padengtas plokšte, neleidžiančia į aplinką ištekėti įvairiems eksploataciniams skysčiams. Taip pat yra speciali rampa, skirta motociklo įvarymui į mikroautobuso vidų.

Be to, sakė pašnekovas, viduje įrengti specialūs laikikliai, ant kurių galima prikabinti diržų, kuriais tvirtinamas motociklas, kablius.

Kaip ir priklauso gelbėtojams, mikroautobusas nudažytas ryškia spalva. E. Bagdonavičius išduoda, kad pasirinkta „Ferrari“ raudona, todėl pro šalį skubantis „Motohelp.lt“ automobilis atkreipia ne vieno dėmesį.

Pašnekovas tikino, kad jo tikslas – suteikti motociklininkams pagalbą visą parą, nesvarbu, kelinta valanda, kokia šventė ar kokios oro sąlygos. Tačiau ugniagesiu gelbėtoju dirbantis vyras neslėpė – kai prireikia budėti, pagalbos rankos ištiesti pats negali, tad pareigos imasi bendravardis bičiulis – taip pat Edvinas.

Pradėjo dar per sniegą

„Motohelp.lt“ įkūrėjas pasakojo, kad pradėjęs veiklą manė, jog didžiausias krūvis laukia prasidėjus motociklų sezonui. Visgi jau tada, kai Lietuva buvo užpustyta, teko imtis gelbėjimo darbų.

„Motociklų transportavimui priežasčių yra daug: žmonės nusiperka naujas transporto priemones, jiems reikia ekspertizių, registracijų, tad tenka motociklus gabenti iki techninių apžiūrų centrų. Natūralu – vilnietis, motociklą nusipirkęs Klaipėdoje, su juo tikrai žiemą nevažiuos. Galima jį vežti priekaboje, bet norinčių aptaškyti druskomis naujutėlį pirkinį nėra. O kur dar motociklo paruošimas sezonui, kai važiuoti dar pats negali, o į servisą reikia“, – kalbėjo E. Bagdonavičius.

Anot jo, įkurtas verslas neturėtų būti sezoniškas, mat pagalbos motociklininkams reikės visus metus: žiemą prireiks transportavimo paslaugų, vasarą gali pasipilti gedimai.

„Pavyzdžiui, vietoje galime sulopyti ar pripūsti padangą, įkrauti ar pakeisti akumuliatorių, atlikti kitus smulkius darbus, o jeigu prireiks sudėtingesnio remonto – nugabenti iki serviso“, – sakė pašnekovas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(32 žmonės įvertino)
4.4062

Anykščiuose Arminas Jasikonis parodė, kaip važiuoja pasaulio elitas (1)

Praėjusį savaitgalį Anykščių raj. Mickūnų MX parke startavęs Lietuvos motokroso čempionatas...

Šeštadienį Elektrėnų gatvėmis zuis motociklai: vyks – „Supermoto“ lenktynės (4)

„Supermoto“ rungtis – ypatinga dėl kelių priežasčių varžybos vyksta trasose, kurios turi...

„Royal Enfield“ pristato motociklo „Himalayan“ naujienas

Praėjus dvejiems metams po sėkmingo „Himalayan“ modelio debiuto „ Royal Enfield “ siūlo...

Lietuvos motokroso čempionate – naujovė: ypatingo dėmesio sulaukė moterys

Šeštadienį, birželio 27 d., Mickūnų motokroso trasoje šalia Anykščių prasidėjo...

Arūnas Gelažninkas: vienas svarbiausių mano gyvenimo mokytojų – tėtis

Dakaro ralio dalyvis Arūnas Gelažninkas gyvena permainomis. Visi puikiai žino, jog sportinė...

Top naujienos

Skandalas dėl permirkusių vaikų Valstybės dienos minėjime: šitą lietų visi gerai įsimins (330)

Prie sostinės Karaliaus Mindaugo tilto tautiečiai vakar buvę susirinkę į tradiciniu tapusį...

Žydų bendruomenės atstovai prieštarauja dar vieno partizanų vado pagerbimui: tai dar nebaigtas klausimas, karas tęsiasi (33)

Liepos 1 dieną Geros valios fondo pirmininkai Faina Kukliansky ir rabinas Andrew Baker atviru...

Lietuva įsigis vaisto koronavirusui gydyti (24)

Lietuva planuoja įsigyti antivirusinio vaisto remdesiviro , skirto koronaviruso infekcijai...

Dėl savaitgalį Palangoje vykusio ir daugybę garsenybių sukvietusio festivalio „Pudra1444“ pradėtas ikiteisminis tyrimas (97)

Palangos miesto policijos komisariatas per pirmąjį liepos savaitgalį gavo apie 10 dėl triukšmo...

Paulius Jurkevičius, Simonas Jurkevičius

Kaip du lietuviai ėjo pokalbiui į superkompozitoriaus Ennio Morricone namus visų laikų jo kūrybos TOP5

Ši istorija – apie pasaulinio garso kompozitorių Ennio Morricone ? Taip, tekstas – reveransas...

Gražina Arlickaitė. Ar tikrai buvo Kanai?

Kanų pabaigoje visada pakirsdavo nuovargis. Net ir susidarius tiksliausią planą, kažkas...

Žiniasklaida: į COVID-19 panašus virusas 2013-aisiais buvo nusiųstas į Uhaną (58)

Prieš septynerius metus į Uhano virusologijos institutą nusiųsti viruso mėginiai yra labai...

Sužadėtinis paprašė pasidaryti abortą – jo veiksmai buvo blogesni nei žodžiai (2)

Atrodo gyvenimas tobulas, vestuvių data nuspręsta, pilvelis auga, o ateitis suplanuota...

Nauji atvejai Lietuvoje: dar vienas židinys gali būti susijęs su įmone Nemenčinėje COVID-19 nustatytas iš Švedijos grįžusiam vyrui (141)

Koronavirusas praėjusią parą nustatytas iš Švedijos grįžusiam Elektrėnų gyventojui ir dviem...

|Maža didelių žinių kaina