Juodų ir šviesių detaliu kontrastas „Softail Standard“ modeliui suteikia klasikinę ir minimalistinę išvaizdą. Jį bus galima užsisakyti tik vienos spalvos – „Vivid Black“ juodos. „Softail Standard“ turės vienvietę sėdynę, kuri apnuogina galinį sparną, o 13 litrų bakas neužgožia rėmo ir variklio. Pastarasis tampa motociklo dėmesio centru. Visiškai juodą „Milwaukee-Eight 107“ variklį pagyvins poliruoti vožtuvų kėlikliai ir dangteliai. Apvalus oro filtro dangtelis taip pat kiek įmanoma mažesnis, kad geriau matytųsi variklis. Tuo tarpu dvigubas išmetimo vamzdis pabrėžia žemą „Softail Standard“ modelio profilį.

Siekiant akinančio stiliaus plieniniai ratai su stipinais (19 colių priekyje ir 16 colių gale) taip pat chromuoti. Priekyje lakuotos šakių apsaugos, chromuoti jų laikikliai, žibinto apdailos ir posūkių signalai papildomai kontrastuoja su juoda spalva. Kompaktiškas elektroninis skydelis su ekranu sumontuotas po minimalistiniu „ape“ stiliaus vairu, todėl priekinė dalis atrodo paprasta ir neapkrauta.

Tvirta „Softail“ bazė

„Harley-Davidson Softail“ važiuoklė „Softail Standard“ modeliui suteikė tvirtus pagrindus. Plieninis rėmas sukurtas, siekiant standumo ir lengvumo. Važiuoklei papildomo standumo suteikia tvirtai sumontuotas variklis. Galinė „Softail“ šakė taip pat pasižymi dinamiškam važiavimui subalansuotu standumu, o dizainas primena klasikinius motociklus su „hardtail“ stiliaus rėmu. Galinė pakaba turi viengubą reguliuojamą amortizatorių, sumontuotą po sėdynę. Ją pakėlus amortizatorių galima susireguliuoti pagal važiavimo stilių ir motociklininko svorį. Priekinė šakė turi dvigubus vožtuvus, todėl pasižymi greita reakcija tiek važiuojant, tiek stabdant. Priekiniai ir galiniai diskiniai stabdžiai pasižymi užtikrintumu.

Harley-Davidson Softail Standard

„Milwaukee-Eight“ galia

„Milwaukee-Eight 107“ V-Twin variklis pasižymi ypatinga galia, išvaizda, garsu ir klasikiniu „Harley-Davidson“ pojūčiu. Siekiant daugiau komforto, dvigubi balansyrai sumažina vibracijas laisvais sūkiais. Variklis turi po keturis vožtuvus kiekvienam cilindrui, todėl užtikrina efektyvų oro srautą. Nauja cilindrų galvučių konstrukcija su dvigubais detonacijos davikliais ir precizišku aušinimu leido pasiekti 10.0:1 suspaudimo laipsnį, todėl variklis pasižymi dideliu sukimo momentu ir staigiu pagreičiu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)