aA
Kurį laiką asfalto karaliumi buvo tituluojamas „Bugatti Veyron“ automobilis, tačiau, panašu, tokie laikai praėjo ir jam vertėtų pasiieškoti šiltos vietelės pensijai, kur galės ramiai ištiesti kojas ir mėgautis akimirkomis su šeima. Jam tiesiog atsirado rimtas konkurentas – „Rimac Concept One“ elektrinis superautomobilis, skelbia autoevolution.com.

Kaip jau žinote, „Bugatti“ iš tos šiltos vietelės ėmė ir išstūmė „Chiron“ – dar vienas absurdiškai galingas ir brangus automobilis, pagamintas „Volkswagen Group“, siekiant visus iki vieno įtikinti, kad šis gamintojas nėra jau toks nuobodus, kaip visi galvoja.

Jo 1001 arklio galia niekam nebedaro pernelyg didelio įspūdžio, turint omenyje, kad naujasis automobilis jų turi 50 proc. daugiau. Išvaizda taip pat nebepriverčia aikčioti – šiuolaikinį žmogų nustebinti tampa vis sunkiau ir sunkiau.

Nepaisant to, tai tikrai nereiškia, kad modelis, kuriam kurį laiką priklausė greičiausio automobilio titulas pasaulyje, nenusipelno visos įmanomos pagarbos. Tikrai nusipelnė, nes vos 2,5 sekundės jis įsibėgėja iki beveik 100 kilometrų per valandą, o tai tikrai įspūdingas greitis, gal tik sekundės dalimi atsiliekantis nuo šiandieninių superautomobilių.

Straipsnio autoriai teigia savo akimis matę, kaip „Rimac Concept One“ važiuoja centimetras į centimetrą su keliais tokiais superautomobiliais ir laimi, taigi šios lenktynės daugiau formalumas nei reali kova, tiesa?

Na, ir mes mąstėme panašiai – žinoma, kol nepamatėme šio vaizdo įrašo.

Pirmiausia būtina pabrėžti, kad tai, ką matote, nėra profesionalios gatvių lenktynės. Jie važiavo tuštutėliu lėktuvų pakilimo taku. Taip, buvo starto ir finišo ribos, buvo ir žavi startą paskelbusi mergina. Susiklosčius tokioms aplinkybėms, galime tiksliai pasakyti tik tiek, kuris pirmasis kirto finišo tiesiąją, o tai, patikėkite, tikrai ne visada svarbiausia.

Vis svarbesnis tampa vadinamasis automobilio reakcijos laikas – arba laikas, per kurį jis kaip reikiant įsibėgėja. Panašu, kad „Rimac Concept One“ pasirodė kiek geriau. Taip pat peršasi išvada, kad visa galia kelyje atsiskleidžia važiuojant mažesniu greičiu, o tai dar vienas dalykas, ko norisi tikėtis iš keturiais ratais varomos elektrinės mašinos.

Be to, Pembruko grafas (kuriam priklauso šis „Veyron“, jis sėdi ir prie jo vairo), ankstesniame klipe teigė, kad „Bugatti“ turi menkų problemų „nuo greičio pedalo vėlavimo iki turboduobės“.

Geriausia žinia ta, kad abu kelių monstrai nusprendė vasarą atsirevanšuoti. Belieka tikėtis, kad lenktynės bus organizuotos geriau ir tinkamesnėje vietoje. Nei automobiliams, nei jų padangoms nepasitarnavo ir šaltas oras, tad belieka laukti, ką jie parodys už kelių mėnesių. Ir kas žino – gal Pembruko grafas pats iki to laiko įsigys „Chiron“ ir šias lenktynes pavers dar aktualesnis tikrinant „Concept One“ galimybes.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Iš „Lego“ kaladėlių surinktas „Formulės-1” bolidas pranoko aukciono rengėjų lūkesčius

Sekmadienį, vasario 10-ąją, Paryžiaus aukcionų namuose „Artcurial“ už 95,300 eurų parduotas...

Geriausiu mechaniku išrinktas vaikinas galvos dėl darbo nesuka – pasiūlymą gavo dar konkurse (6)

„Ne vieną norėtume pakviesti dirbti jau dabar“, – neslėpė konkursą „ Geriausias jaunasis...

Kilo ginčas dėl 1,5 mln. dolerių kainavusio „Porsche“ – pirkėjas pasijuto apgautas (3)

Prieš trejus metus, kovą, per Amilijos saloje (JAV) vykusį „Gooding & Co.“ aukcioną,...

Šaligatviai prie didelės gimnazijos pėstiesiems neįveikiami, bet barstyti jų nenori niekas (53)

Greta Vilniaus esančios Riešės gyventojai pakraupę: šaligatviai prie vienos didžiausių...

Sovietiniai automobiliai Lietuvoje: kodėl naudoti kainavo brangiau nei nauji? (174)

Vairuoti ar turėti nuosavą automobilį šiandien yra tiesiog būtinybė. Tačiau sovietmečiu...

Top naujienos

DELFI Diena. Ar pasaulis susitaikė su karu Ukrainoje ir kodėl verta mažinti Seimo narių skaičių? vyksta apklausa (3)

Ar pasaulis susitaikė su Rusijos agresija ir karu Ukrainoje? Kaip lietuviai vertina narystę ES ir...

Pravieniškių mafija. Išskirtinė „kamorai“ vadovavusio Kauno „bachūro“ išpažintis (31)

Pravieniškių pataisos namuose įkalinti Kauno organizuotų nusikalstamų grupuočių nariai...

Kurtinaitis – apie „Žalgirio“ nelaimę finale ir bandymą iš „Ryto“ išpirkti Parachovskį (15)

Rimas Kurtinaitis buvo pasyvus Karaliaus Mindaugo taurės turnyro finalo stebėtojas, nors...

Posūkis dėl Nacionalinio stadiono: Vyriausybė svarsto nebeskirsti finansavimo (80)

Finansų ir vidaus reikalų ministrai antradienį pareiškė, kad Vilniaus valdžia nacionaliniam...

„Bloomberg“: po JAV reikalavimų Europai – nejauki tyla Ischingeris: mes turime tikrą problemą (21)

Sekmadienį, baigiantis 2019 metų kasmetinei Miuncheno saugumo konferencijai , jos organizatorius...

„Outlet Park“ turės dvynį: Vilniuje išdygs milžiniškas išparduotuvių centras (218)

Po kelerių metų Vilniuje, prie vakarinio aplinkkelio, turėtų iškilti dar vienas prekybos ir...

Pamaryje paskelbta ekstremali situacija: situacija bloga, bet viskas dar tik prasideda (1)

Dar sekmadienį žiniasklaidoje pasirodė žinia apie Rusnėje kilusį kasmetį potvynį. Kaip rašo...

Mirė mados legenda, „Chanel“ dizaineris Karlas Lagerfeldas (58)

Antradienį mados pasaulį sukrėtė liūdna žinia – Paryžiuje mirė ilgametis „Chanel“...

Vladimiras Laučius. Lietuva, nekenčianti Lietuvos: kuo virto runkelių ir elito kova (915)

Trečias nepriklausomybės dešimtmetis pasižymėjo savitu paradoksu: Lietuvoje mažėjo tikros...

Šiauliuose degė kandidato į mero postą visureigis (12)

Naktį iš pirmadienio į antradienį Šiauliuose apdegė kandidato į miesto merus Marijaus...