Europos ralio-kroso čempionate dalyvaujantis lenktynininkas Ernestas Staponkus keturioms žinomoms moterims pateikė tikrą siurprizą – pasiūlė pavažiuoti su jo lenktynių „Volkswagen Polo Super 1600“ automobiliu ralio-kroso trasoje. Moterys nebuvo vežiojamos – Ernestas leido joms pačioms sėsti prie vairo, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Anžela Adamovič
© Komandos nuotr.

Dainininkė Anžela Adamovič, stilistė Julija Žižė, TV laidų vedėja Indrė Stonkuvienė ir modelis Simona Starkutė į Vilkyčių ralio-kroso trasą atvažiavo be ypatingo entuziazmo.

„Susitikus su merginomis nustebau, niekaip nesupratau, kodėl jos netrykšta entuziazmu. Tik vėliau supratau, kad jos nesitikėjo, kad leisim vairuoti pačioms, turbūt galvojo, kad bus tiesiog pavežiotos lenktyniniu automobiliu. Viskas pasikeitė, kai patikinom, kad teks vairuoti pačioms“, – juokiasi „ES Motorsport“ komandos lenktynininkas E. Staponkus.

Tačiau apatiją ir susikaustymą po trumpo instruktažo pakeitė entuziazmas ir net baimė, kai sužinojo, kad bene 200 tūkst. eurų kainuojantį automobilį joms teks pilotuoti pačioms be jokios pagalbos – net šalia niekas nesėdės.

Iš pradžių merginos buvo supažindintos su vienu moderniausių Europoje ralio-kroso automobilių „Super 1600“ klasėje. E. Staponkus juo atstovauja mūsų šaliai kaudamasis su stipriausiais Senojo žemyno varžovais ir kol kas jam tai puikiai sekasi – jis po trijų etapų tarp 36 sportininkų užima 6 vietą ir dar neprarado vilčių kovoti dėl prizinės vietos čempionate.

Automobilis valdomas specifiškai, ypač merginoms buvo sunku suprasti, kaip perjunginėti pavaras, nes jame sumontuota sekvencinė pavarų dėžė.

„Nesitikėjau, kad kada nors gyvenime gausiu pavairuoti pasaulinio lygio lenktynių automobilį. Vos užvedus jo variklį per kūną iš karto perbėgo šiurpas – buvo baisu, kad galiu jo nesuvaldyti, ypač žinant, kokia jo kaina“, – įspūdžiais dalinasi Anžela. Tačiau baimė greitai buvo įveikta – Anžela mėgsta greitus galingus automobilius, tad tokios progos nepraleido. Iš pradžių kartu su Ernestu pervažiavo trasą, susipažino su posūkiais ir trajektorijomis, o po to – iš karto už vairo.

„Buvo kažkas nerealaus! Taip norėjosi vis daugiau spausti akseleratorių, bet proto balsas neleido emocijoms paimti viršų. Didelis ačiū Ernestui ir visai jo komandai“, – po savo važiavimo dėkojo Anžela. Po šio renginio ji tapo tikra E. Staponkaus gerbėja ir vėliau net apsilankė varžybose, kuriose lenktyniavo ir, beje, laimėjo Ernestas.

„Turbūt Anžela man neša sėkmę“, – po finišo juokėsi E. Staponkus.

Dizainerė J. Žižė taip pat yra iš tų merginų, kurioms nesvetimas adrenalino poreikis. Vairuoti mokytis ji pradėjo nuo 14 metų, tad, kaip sako pati, jai automobilio valdymas yra tarsi dantų valymasis – savaime suprantamas dalykas.

„Seniai svajojau pavairuoti tikrą ralio automobilį, todėl esu be galo laiminga, kad turėjau progą tai padaryti. Ačiū Ernestui! Fantastiškai praleidau laiką, bijojau tik iki tada, kai pajudėjau iš vietos, o vėliau beliko tik vairuoti. Labai dėkoju visai komandai ir idėjos sumanytojams už nepamirštamus įspūdžius“, – po savo važiavimo sakė J. Žižė.

O štai modelis Simona Starkutė – atvirkščiai, yra iš tų, kurie adrenalinui visiškai abejingi. Tiksliau, buvo iki šiol. Po pasivažinėjimu komandos „ES Motorsport“ lenktyniniu automobiliu jos nuomonė apie tokias pramogas kardinaliai pasikeitė.

„Tai viena geriausių adrenalino dozių, kokią esu patyrusi per savo gyvenimą. Iš automobilio išlipau drebančiomis rankomis, bet jausmas buvo tiesiog nepakartojamas. Nuo šiol nepraleisiu menkiausios progos sudalyvauti tokiuose renginiuose. Dėkoju organizatoriams už profesionalumą ir gerą nuotaiką bei nuostabiai praleistą laiką!“ – po važiavimo gerų žodžių negailėjo S. Starkutė.

O štai I. Stonkuvienė iš šio pasivažinėjimo grįžo ir gerokai patobulinusi savo vairavimo įgūdžius. Keturi ratai ralio-kroso trasoje jai leido pamiršti visus buitinius, darbinius ir bet kokius kitus dalykus.

„Mašinoje esi tik tu ir trasa. Nerealus jausmas valdyti ir svarbiausia suvaldyti slystantį ant žvyro automobilį. O dar tas variklio garsas! Manau, kiekvienam reikėtų išbandyti suvaldyti automobilį ant slidaus kelio, būti pamokytiems tai daryti, nes tokie įgūdžiai padeda išsisukti iš ekstremalios situacijos slidžiame kelyje“, – savo įspūdžiais dalinosi I. Stonkuvienė.

Nors visos keturios merginos lenktyninį automobilį vairavo pirmą kartą gyvenime, jis išliko beveik nenukentėjęs.

„Esu nustebintas merginų sugebėjimais. Tiesą sakant, prieš šį renginį šiek tiek nerimavau, kad mano kovinis „Polo“ gali neišgyventi tokio išbandymo. Tačiau nepaisant keleto subraižymų ir kelių nubrozdinimų viskas baigėsi net geriau negu tikėjausi“, – po merginų pasivažinėjimo pasakojo „ES Motorsport“ komandos lenktynininkas E. Staponkus.
Ernestas po šio renginio tiki, kad prie jo gerbėjų prisidėjo dar keturios žavios moterys ir jos, kartu su kitais komandos sirgaliais jį palaikys Europos ralio-kroso čempionate. Ketvirtasis jo etapas vyks Prancūzijoje pirmą rugsėjo savaitgalį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ko tik nesugalvosi dėl saugumo: vairuotojams užmaukšlins kepures (4)

Kepurė „ Safe Cap “ – tai inovatyvus, vairuotojo savijautą stebintis sprendimas, ko gero,...

Konkurso išskirtinumas – ekonomiški automobiliai

Galingiausias „Lietuvos metų automobilio 2018“ konkurso dalyvis yra 370 AG pasiekiantis „ KIA...

Vilniuje išbandytas pirmasis Lietuvoje savaeigis automobilis (20)

Sostinės gatvėse trečiadienį išbandyta neįprasta transporto priemonė – elektrinis savaeigis...

Statistika sukrėtė: vairuotojų klaidas siūlo taisyti naujais būdais (31)

Nors Europos Sąjunga gerokai išsiplėtė, per pastaruosius penkiolika metų žūstančių jos...

Kas trečias automobilis konkurse – greitesnis nei nurodo gamintojas (1)

„Lietuvos Metų automobilio 2018“ maratone jau pradėti fiksuoti tarpinių finišų rezultatai....

Top naujienos

Neįtikėtina: praradęs teisę vairuoti pareigūnas spjovė į KET – toliau vairavo ir net gaudavo pinigų (16)

Dėl šiurkščių Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų teisę vairuoti dvejiems metams...

Diplomai ir sunkus darbas nepadėjo - dabar gelbsti Lenkija, Baltarusija ir nukainoti produktai (189)

Gauna jogurtą paskutinę jo galiojimo dieną ir valgo visą savaitę, drabužių ieško tik dėvėtų...

Siūlo apmokestinti ir didesnes pensijas, o sportuojančius ar šokančius – paskatinti pinigais (577)

Sportuojantys žmonės galėtų mokėti mažiau mokesčių, bet gaunantys didesnes pensijas, prie...

Pas dūstantį vaiką greitoji vyko 40 minučių: jis būtų miręs, jei ne mamos suleistas vaistas (305)

Jei ne prevenciškai šeimos gydytojos paskirtas vaistas, dabar dviejų metų berniukas nebėgiotų...

Lenkų viltis įveikti Lietuvą kursto iškreipta jėgų pusiausvyra (20)

Kaimynai lenkai neslepia: nenumaldomai artėjanti 2019-ųjų pasaulio čempionato atranka – puiki...

Neringiškis pusmečiui išvykstą į Afriką garsinti Lietuvos vardo

Neringiškis Karolis Košys šį savaitgalį pradės pusmetį truksiančią kelionę motociklu į...

Kariuomenė apie girtą prie vairo įkliuvusį karį: jis gali būti atleistas (4)

Lietuvos kariuomenė šeštadienį pranešė atliksianti tyrimą dėl neblaivaus vairavusio kario...

Sostinės centre suniokotos Manto Petruškevičiaus kurtos dekoracijos (32)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį suniokotos Manto Petruškevičiaus sostinės desertinei...

Šimtai tūkstančių Stalino aukų: dienoraščiai atskleidžia šiurpius pasmerktųjų išgyvenimus (415)

Remiantis skirtingais duomenimis, 1937-1938 m. TSRS pateikus politinių kaltinimų buvo areštuota...

„Betsafe – futsal A lygos“ rungtynės: „Baltija“ – VDA

„Betsafe – futsal A lygos“ rungtynės: „Baltija“ – VDA. Tiesiogiai iš Panevėžio.