„Pamačiau ir supratau, kad jis man tinka. Visi, kurie turi motociklą, vistiek svajoja vieną dieną turėti „Harley“, - šypsosi P. Motiejūnas.

Buvo ir kritimų

Pirmą savo motociklą – „Honda Shadow“ – P. Motiejūnas nusipirko prieš 4 metus.

„Norėjau tiesiog išmokti važiuoti ir kontroliuoti motociklą. Palyginus su šiuo, „Honda“ buvo mažiukas. Šitas sveria 300 kg, „Honda” – 200 kg. Tai iš karto gali pajusti – jis ir valdomas visai kitaip, ir atrodo visai kitaip“, - sako P. Motiejūnas.

„Žalgirio“ vadovas neslepia, kad besimokant valdyti „plieninį žirgą“ buvo ir kritimų, ir kitokių incidentų. Laimei, rimtesnių traumų išvengta.

Pirko Suomijoje

1989 metų gamybos „Harley Davidson FXR“ P. Motiejūnas aptiko Suomijoje, o į Kauną parsivežė prieš porą mėnesių.

„Visą laiką norėjau „Harley'aus“. Suomijoje sutikau didelį „Harley“ faną. Jis žinojo, kur aš dirbu, žinojo, kad „Žalgirio“ spalvos yra žalia ir balta. Suomis net nesiruošė parduoti šio motociklo, bet mes paklausėme, ar jis nesutiktų jo parduoti. Nuvažiavome į Suomiją, pažiūrėjome ir susitarėme“, - DELFI teigė P. Motiejūnas.

Išskirtinės išvaizdos „Harley“ - visiškai perinktas ir perdažytas. P. Motiejūno teigimu, šis motociklas laimėjo ne vieną apdovanojimą už išskirtinę išvaizdą.

„10 procentų likę, 90 proc. – pakeista. Pagal Suomijos įstatymus negali likti mažiau nei 10 proc. originalo, kad galėtum registruoti ir važiuoti. O šiaip viskas perrinkta, visa elektra“, - DELFI sakė P. Motiejūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (123)