aA
„Pasiūlyti geriausius iš geriausių“, – tokią ambiciją išreiškė Karlas Maybachas ir jo tėvas Wilhelmas, kai lygiai prieš šimtmetį debiutavo modelis „Maybach W 3“, paklojęs pamatus vienam iš unikaliausių ir išskirtinių šių dienų prekės ženklų – „Mercedes-Maybach“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

Tą dieną Berlyno automobilių parodoje garsiai ištartas pažadas visą šimtmetį išliko pagrindinė prekės ženklo dalis. Per dešimtmečius, kai karališkųjų šeimų nariai, pasaulio lyderiai, kino žvaigždės ir geriausi planetos atletai kelionėms rinkosi automobilius „Mercedes-Maybach“, dvigubos „M“ prekės ženklas tapo neatsiejamas nuo techninių naujovių ir aukščiausios prabangos bei tapo kūrybinės galios ženklu.

Evoliucijos kulminacija

Pirmasis legendinės kompanijos „Maybach Motorenbau GmbH“ serijinis modelis „W 3“ buvo pristatytas 1921 m. rugsėjo mėnesį. Vokietijoje gamintas automobilis buvo su visų keturių ratų stabdžiais. Jo kūrėjai taip pat nustebino šešių cilindrų variklio ir planetinės pavarų dėžės deriniu, leidusiu bet kokį važiavimo greitį valdyti viena pavara, o prabangus medžio ir odos apdailos interjeras griovė tuomečius dizaino standartus.

Suprantama, į meno kūrinį ant ratų panašus automobilis džiugino visuomenę. Tačiau ilgaamžiškumui reikėjo nuolatinės evoliucijos.

Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

1961 m. „Maybach Motorenbau GmbH“ kompaniją įsigijo koncernas „Daimler“. Sujungusi dar daugiau inžinerinės kompetencijos, techninės bazės ir kūrybinio potencialo „Maybach“ evoliucionavo ir 2002 metais pradėjo naują erą su „Maybach 62“ modeliu.

Dabar, pažymint automobilio šimtmetį, „Mercedes-Maybach“ pristatė du naujus modelius: S klasės atstovą, kuris dėl skaitmeninių naujovių ir techninio ištobulinimo labiau nei kada anksčiau reprezentuoja prabangių automobilių segmentą, ir GLS visureigį, įkūnijantį šiuolaikiškų SUV standartų viršūnę.

Kuriant šias transporto priemones neliko nepastebėtos nė menkiausios detalės. Šiuo metu visų „Mercedes-Maybach“ darbuotojų rankos užimtos kuriant nepaprastą ir unikalią patirtį, kurios rezultatą netrukus išvys ir plačioji publika. Jau artimiausiais mėnesiais bus atskleista daugiau detalių apie pirmąjį kompanijos istorijoje ypač prabangų elektra varomą automobilį.

Mercedes-Benz“ koncerne „Mercedes-Maybach“ yra siejamas su automobilių kūrybos meistriškumo viršūne. Švęsdami unikalaus „Maybach“ prabangos ženklo lyderystės paveldo šimtmetį, vis dar aistringai siekiame ir toliau šiuo vardu nustatyti aukščiausius stiliaus, komforto ir išskirtinio meistriškumo standartus. „Maybach“ klientai visuomet ieško ypatingų dalykų, o mūsų siekis yra pranokti jų lūkesčius“, – sako Britta Seeger, „Daimler AG“ ir „Mercedes-Benz AG“ valdybos narė, atsakinga už rinkodarą bei pardavimą.

Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

Vis dėlto prabanga nėra vien tik materialūs dalykai. Kompanijoje „Mercedes-Maybach“ kūrybiškumas ne tik išreiškiamas darbuotojų idėjose, bet ir nuolat skatinamas aktualiose kultūrinėse diskusijose. Minint pirmojo „Maybach“ automobilio šimtmetį bus įgyvendinama daugybė iniciatyvų, susijusių su šia sukaktimi ir kūrybiškumo dvasia.

Ypatingi metai

Iš tiesų 2021 metai Vokietijos kompanijai ypatingi, nes vasarį taip pat buvo minimos 175-osios Wilhelmo Maybacho gimimo metinės.

Būtent W. Maybachas kartu su sūnumi Karlu ir grafu Zeppelinu 1909 metais įkūrė kompaniją „Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH“, kurią po trejų metų pervadino į „Maybach Motorenbau GmbH“. Pagrindinė įmonės veikla buvo variklių gamyba, tačiau tėvas ir sūnus Maybachai kūrė eksperimentinius automobilius, kol po devynerių metų gimė „W 3“.

Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

W. Maybachas žinomas ne tik dėl to, kad kartu su Gottliebu Daimleriu įmonėje „Daimler-Motoren-Gesellschaft“ konstravo pirmąjį „Mercedes“, bet ir dėl gausybės vėliau transporto pasaulyje plačiai tiražuotų išradimų: nuo variklio diržo iki korio formos grotelių radiatoriaus.

Kartu su G. Daimleriu sukūrė lengvų, didelius sūkius išvystyti leidžiančių vidaus degimo variklių seriją, tinkančią tiek kelių, tiek oro ar vandens transportui. Jie panaudoti ir pirmiesiems pasaulio motociklams bei motorinėms valtims.

Tėvo darbus tęsęs K. Maybachas daug prisidėjo prie pirmųjų kompanijos modelių. Iki pat 1941 metų, kai dėl karo nutrūko šios markės keleivinių automobilių gamyba, dirbo kompanijoje konstruktoriumi. Jo vadovaujama įmonė 1929 metais pristatė pirmąjį vokišką automobilį su 12 cilindrų varikliu „Maybach 12“.

ttps://www.youtube.com/watch?v=s5_8OOC8Hhw

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
3.0000

Prezidento Antano Smetonos keliais riedės istoriniai automobiliai

Rugsėjo 10-ąją VšĮ „Saugus ratas“ rengia tradicinį istorinių automobilių ralį, kuriame,...

Ar gali karo mašinos išeiti į „pensiją“?

Šį savaitgalį Biržuose rengiamoje tradicinėje tarptautinėje parodoje „Nesenstanti klasika“...

Senovinių automobilių parodoje Biržuose – gyva Le Mano legenda

Ateinantį savaitgalį Biržuose vyksiančioje tradicinėje tarptautinėje parodoje „Nesenstanti...

Benzingalvius sukvietė vakarienei mieste: bendrą kalbą rado įvairiausių „tikėjimų“ entuziastai

Jokia paslaptis, kad Lietuva – automobilių mėgėjų kraštas ir ne vienas benzingalvis garaže...

Pasitikrinkite: skelbia, kurie nevažiuojantys automobiliai šį mėnesį bus priverstinai patraukti iš Vilniaus kiemų (1)

Kiekvieną mėnesį sąrašą neeksploatuojamų transporto priemonių, kurios gali būti priverstinai...

Top naujienos

Gyventojai pasidalijo sąskaitomis pasirinkus elektros tiekėją: pamačius dvigubai išaugusią sumą dreba ir rankos, ir kojos (12)

Šią savaitę daugiau kaip 660 tūkst. nepriklausomą elektros tiekėją pasirinkusių Lietuvos...

Delfi PliusAnastasija Fedčenko

Okupuotuose Ukrainos miestuose – siaubą rusų kariams keliantys ženklai (2)

Laikinai rusų pajėgų užimtos Ukrainos teritorijos nepasiduoda, rusų kariams čia visai nesaldu,...

Karas Ukrainoje. Ukraina sunaikino tris okupantų bazes ir tris amunicijos sandėlius

Situacija Južnobugo zonoje išlieka sudėtinga, tačiau kontroliuojama. Ukrainos gynėjai toliau...

Karštis nesitrauks, bet debesų bus daugiau: kai kur trumpai palis, gali kilti škvalas

Sekmadienio dieną aukšto atmosferos slėgio laukas pasislinks rytų link ir Lietuva išliks jo...

Žiniasklaida: Bučos skerdikai sunaikinti, bet tai dar ne viskas (9)

Iš žiaurumuose Bučoje dalyvavusios 64-osios Rusijos Federacijos atskirosios motorizuotosios...

Ekstremalus šuolis „Karklėje“ jaunuoliui baigėsi nelaimingai: į įvykį atskubėjo medikai

Be skirtingų atlikėjų gausos festivalis „ Karklė “ lankytojams siūlo ir kitų įvairių...

Karybos ekspertas Ždanovas: Rusijos kariuomenės vadovybėje prasidėjo chaosas (6)

Rusijos generolai daro viską, kad tik jų neišsiųstų į karą Ukrainoje , nenori rizikuoti savo...

Atsargos pulkininkas: rusai jau stengiasi iš paskutiniųjų, bet ukrainiečiai turi gerą planą

Britanijos gynybos sekretorius Ben Wallace pareiškė, kad rusų veržimasis Ukrainoje buksuoja ir...

Su vėjeliu: Lietuvos merginų rinktinė – Europos čempionato finale (1)

Lietuvos jaunių merginų (iki 18 metų) rinktinė šeštadienio vakarą Heraklione, Graikijoje,...