aA
„Pasiūlyti geriausius iš geriausių“, – tokią ambiciją išreiškė Karlas Maybachas ir jo tėvas Wilhelmas, kai lygiai prieš šimtmetį debiutavo modelis „Maybach W 3“, paklojęs pamatus vienam iš unikaliausių ir išskirtinių šių dienų prekės ženklų – „Mercedes-Maybach“, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

Tą dieną Berlyno automobilių parodoje garsiai ištartas pažadas visą šimtmetį išliko pagrindinė prekės ženklo dalis. Per dešimtmečius, kai karališkųjų šeimų nariai, pasaulio lyderiai, kino žvaigždės ir geriausi planetos atletai kelionėms rinkosi automobilius „Mercedes-Maybach“, dvigubos „M“ prekės ženklas tapo neatsiejamas nuo techninių naujovių ir aukščiausios prabangos bei tapo kūrybinės galios ženklu.

Evoliucijos kulminacija

Pirmasis legendinės kompanijos „Maybach Motorenbau GmbH“ serijinis modelis „W 3“ buvo pristatytas 1921 m. rugsėjo mėnesį. Vokietijoje gamintas automobilis buvo su visų keturių ratų stabdžiais. Jo kūrėjai taip pat nustebino šešių cilindrų variklio ir planetinės pavarų dėžės deriniu, leidusiu bet kokį važiavimo greitį valdyti viena pavara, o prabangus medžio ir odos apdailos interjeras griovė tuomečius dizaino standartus.

Suprantama, į meno kūrinį ant ratų panašus automobilis džiugino visuomenę. Tačiau ilgaamžiškumui reikėjo nuolatinės evoliucijos.

Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

1961 m. „Maybach Motorenbau GmbH“ kompaniją įsigijo koncernas „Daimler“. Sujungusi dar daugiau inžinerinės kompetencijos, techninės bazės ir kūrybinio potencialo „Maybach“ evoliucionavo ir 2002 metais pradėjo naują erą su „Maybach 62“ modeliu.

Dabar, pažymint automobilio šimtmetį, „Mercedes-Maybach“ pristatė du naujus modelius: S klasės atstovą, kuris dėl skaitmeninių naujovių ir techninio ištobulinimo labiau nei kada anksčiau reprezentuoja prabangių automobilių segmentą, ir GLS visureigį, įkūnijantį šiuolaikiškų SUV standartų viršūnę.

Kuriant šias transporto priemones neliko nepastebėtos nė menkiausios detalės. Šiuo metu visų „Mercedes-Maybach“ darbuotojų rankos užimtos kuriant nepaprastą ir unikalią patirtį, kurios rezultatą netrukus išvys ir plačioji publika. Jau artimiausiais mėnesiais bus atskleista daugiau detalių apie pirmąjį kompanijos istorijoje ypač prabangų elektra varomą automobilį.

Mercedes-Benz“ koncerne „Mercedes-Maybach“ yra siejamas su automobilių kūrybos meistriškumo viršūne. Švęsdami unikalaus „Maybach“ prabangos ženklo lyderystės paveldo šimtmetį, vis dar aistringai siekiame ir toliau šiuo vardu nustatyti aukščiausius stiliaus, komforto ir išskirtinio meistriškumo standartus. „Maybach“ klientai visuomet ieško ypatingų dalykų, o mūsų siekis yra pranokti jų lūkesčius“, – sako Britta Seeger, „Daimler AG“ ir „Mercedes-Benz AG“ valdybos narė, atsakinga už rinkodarą bei pardavimą.

Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

Vis dėlto prabanga nėra vien tik materialūs dalykai. Kompanijoje „Mercedes-Maybach“ kūrybiškumas ne tik išreiškiamas darbuotojų idėjose, bet ir nuolat skatinamas aktualiose kultūrinėse diskusijose. Minint pirmojo „Maybach“ automobilio šimtmetį bus įgyvendinama daugybė iniciatyvų, susijusių su šia sukaktimi ir kūrybiškumo dvasia.

Ypatingi metai

Iš tiesų 2021 metai Vokietijos kompanijai ypatingi, nes vasarį taip pat buvo minimos 175-osios Wilhelmo Maybacho gimimo metinės.

Būtent W. Maybachas kartu su sūnumi Karlu ir grafu Zeppelinu 1909 metais įkūrė kompaniją „Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH“, kurią po trejų metų pervadino į „Maybach Motorenbau GmbH“. Pagrindinė įmonės veikla buvo variklių gamyba, tačiau tėvas ir sūnus Maybachai kūrė eksperimentinius automobilius, kol po devynerių metų gimė „W 3“.

Ypatingiesiems „Mercedes-Maybach“ šiemet sukanka 100 metų
© Gamintojo archyvas

W. Maybachas žinomas ne tik dėl to, kad kartu su Gottliebu Daimleriu įmonėje „Daimler-Motoren-Gesellschaft“ konstravo pirmąjį „Mercedes“, bet ir dėl gausybės vėliau transporto pasaulyje plačiai tiražuotų išradimų: nuo variklio diržo iki korio formos grotelių radiatoriaus.

Kartu su G. Daimleriu sukūrė lengvų, didelius sūkius išvystyti leidžiančių vidaus degimo variklių seriją, tinkančią tiek kelių, tiek oro ar vandens transportui. Jie panaudoti ir pirmiesiems pasaulio motociklams bei motorinėms valtims.

Tėvo darbus tęsęs K. Maybachas daug prisidėjo prie pirmųjų kompanijos modelių. Iki pat 1941 metų, kai dėl karo nutrūko šios markės keleivinių automobilių gamyba, dirbo kompanijoje konstruktoriumi. Jo vadovaujama įmonė 1929 metais pristatė pirmąjį vokišką automobilį su 12 cilindrų varikliu „Maybach 12“.

ttps://www.youtube.com/watch?v=s5_8OOC8Hhw

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
3.0000

Lietuvis moksleivis sukūrė medinį automobilį: turi V8 variklį, veikia ir „TikTok“ sužavėjo 62 mln. žmonių (11)

Vaikystė konstruojant iš „Lego“ ir trimačio modeliavimo pamokos „ YouTube “: štai ko...

Dina Sergijenko | D+

Vienintelis toks Lietuvoje „Volkswagen Scirocco“: į važiuojantį pro šalį atsisuka visi (4)

Dažnas į automobilį žiūri tik kaip į galimybę nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Kartais...

Ieškantiems racionalaus šeimos automobilio specialistai turi gerą žinią: vienatūrius nurašyti dar anksti (6)

Geras šeimos automobilis turbūt kaip niekas kitas turi atitikti daugybę reikalavimų. Kokios...

Kaip keisis elektromobilių įkrovimo infrastruktūra Lietuvoje: gali tekti susimokėti ir už tuščiai užimamą laiką (9)

Šalyje sparčiai daugėjant elektromobilių skaičiui jų vairuotojai jau pradėjo kovoti dėl...

Juknevičiaus patarimai į gamtą skubantiems vairuotojams: reikėtų kritiškai vertinti automobilio galimybes (1)

„Noriu nuvažiuoti į sodybą, pažvejoti prie ežero ar pasivaikščioti miško taku, tačiau...

Top naujienos

Bumelis pristatė vakcinų gamybos planą: Lietuva kuria, latviai pilsto į buteliukus (76)

Lietuva turi puikiai išvystytas biotechnologines kompanijas ir yra pasiruošusi vystyti įvairius...

Iš ekonomistų – geros žinios: Lietuva turtingėja ir augina savo viduriniąją klasę nerimą kelia auganti infliacija (33)

Didžiosios pasaulio ekonomikos atsigauna, o Lietuva turtingėja ir augina savo viduriniąją klasę,...

Koronavirusas nusinešė jaunos moters gyvybę iš Ukmergės: neturėjo nė trisdešimties (225)

Antradienio rytą pranešta, kad praėjusią parą dėl COVID-19 ligos mirė 20–29 metų grupei...

Medikės netektis Šiauliuose: artimieji pareigūnams perdavė atsisveikinimo laišką su konkrečiomis pavardėmis (482)

Vėl sprogo pūlinys medikų bendruomenėje. Iš gyvenimo savo noru pasitraukė jauna Šiaulių...

Šimonytė: apie karantino režimo pakeitimus nėra net diskusijos (174)

Ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė antradienį žurnalistams Seime teigė, kad trečiadienį...

Seimui pateikta Mizaro kandidatūra į KT teisėjus: siūlė stoti į Laisvės partiją, klausė apie šeimyninę padėtį

Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė–Nielsen antradienį parlamentui pateikė naują kandidatą į...

Rusijos mokykloje – šaudynės: aukų skaičius išaugo iki 11, sužeisti 32 žmonės užpuolikas sulaikytas (384)

Mažiausiai 11 žmonių žuvo per šaudynes Rusijos Kazanės mokykloje, skelbia RIA. TASS praneša,...

Šešiamečio Dominyko svajonė – gyventi be skausmo ir vaikščioti savarankiškai – kainuoja milžinišką sumą: tėvai prašo pagalbos

Dominykas – 6 metų protingas, aktyvus, labai draugiškas ir linksmas, mylintis gyvūnus ir nuolat...

Prezidentūros apklausoje – klausimai apie pandemiją, vidaus ir užsienio politiką: ketvirtadalis pasiryžęs skiepytis rusiška vakcina (14)

Prezidentūros užsakymu balandį atliktoje visuomenės nuomonės apklausoje gyventojų buvo klausiama...

Poilsiautojams Palangoje teks plačiau atverti pinigines: brangsta automobilių stovėjimas (66)

Jau pernai Palanga už automobilių stovėjimą surinko itin daug – per 660 tūkst. eurų....