aA
Tikėtina, kad, daugelio manymu, „Volkswagen“ turi mažiausiai teisių kritikuoti kitus, kaltindama juos socialinės atsakomybės trūkumu, atsižvelgiant į prieš dvejus metus susiklosčiusią situaciją. Vis tik dabartinis šios automobilių gamintojos vadovas Matthiasas Muelleris gali pasiteisinti teigdamas, kad jis tuo metu „Volkswagen“ nevadovavo.
"Volkswagen AG" vadovas Matthiasas Muelleris (pirmas iš kairės)
"Volkswagen AG" vadovas Matthiasas Muelleris (pirmas iš kairės)
© AFP / Scanpix

Matyt, dėl daugybės susikaupusių priežasčių jis neseniai nesusilaikė ir pažėrė aštrios kritikos „Tesla“ kompanijos kryptimi, tačiau kažkokiu būdu tai neliko užfiksuota stambiųjų žiniasklaidos priemonių. Proveržis įvyko diskutuojant apie automobilių pramonės ateitį. Diskusija, kaip rašo „Autoevolution“, vyko praeitą savaitę Vokietijos Pasau mieste.

„Volkswagen“ vadovas akivaizdžiai jau kurį laiką norėjo „išsilieti“, taigi paskatinti jį išsikalbėti nebuvo sudėtinga. Panašu, kad magiška formulė pradėjo veikti diskusijos moderatoriui per klaidą atmosferą įkaitinus ištartais žodžiais apie „Tesla“ klientams skleidžiamą elektromobilių žavesį.

M. Muelleris pašokęs vietoje ėmė berti piktus pasisakymus vieną po kito, nepaisant to, kad kiekvieną kartą jis nepamiršdavo įterpti mandagumo frazių. Daugiausia kritikos buvo skirta optimizmo nekeliantiems „Tesla“ pardavimų rezultatams. Būtent šį pelningumo ar, tiksliau pasakius, jo trūkumo klausimą JAV kompanija tikisi pagerinti ateityje, pasitelkdama neseniai išleistą „Model 3“ modelį. Ne ką mažiau dėmesio, anot M. Muellerio, reikalauja ir abejonių kelianti politika dėl darbuotojų.

„Dabar tikrai turiu pasakyti kelis žodžius apie „Tesla“. Su visa derama pagarba, noriu pasakyti, kad pasaulyje yra didžiausių pranešimų čempionų, nenoriu įvardyti jų pavadinimų. Taigi yra įmonių, per metus parduodančių vos 80 tūkst. automobilių, ir yra tokių, pavyzdžiui, „Volkswagen“, per metus parduodančių 11 mln. automobilių ir uždirbančių 12-14 mlrd. eurų. Jei esu tinkamai informuotas, „Tesla“ kiekvieną ketvirtį netenka milijonų dolerių ir neišvengiamai imasi darbuotojų atleidinėjimų. Socialinė atsakomybė? Prašyčiau! Neturėtume apsigauti lygindami obuolius su apelsinais“, – toks skelbiamas visas M. Muellerio pasisakymo apie „Tesla“ tekstas.

M. Muelleris turbūt yra teisus visomis prasmėmis, tačiau egzistuoja vienas dalykas, kurio net ir jis negali paneigti: didžiąja dalimi tai yra „Tesla“ nuopelnas, kad beveik visi tradiciniai automobilių gamintojai šiuo metu aktyviai darbuojasi baterijų varomų transporto priemonių srityje, o pagaminama produkcija beveik visiškai nenusileidžia „Tesla“ pavyzdžiams.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Automobilių specialistams mokslų baigimo diplomus įteikė unikaliai – slystant autodromo trasoje

Karantino ribojimai sutrikdė įprastą šalies ugdymo įstaigų gyvenimą: artėjant mokslo metų...

Lietuvoje parduodamas ypatingas „Ford Mustang“: ant kėbulo net automobilių pramonės legendos parašas (14)

„Ford“ koncerno pasididžiavimu galima vadinti bene geriausiai JAV automobilių pramonėje...

Latvio transporto priemonė – triratis, laivas ir namukas viename (2)

Praleidęs ketverius metus kelyje dviračiu iš Londono į Tokiją, landšafto dizaineris iš...

Pirmos kartos „Lexus SC“ – legendinės „Toyota Supra“ pirmos eilės pusbrolis (2)

1991 metais „ Lexus “ pristatė prabangų kupė automobilį, su kuriuo stengėsi užkariauti...

Vytautas Švedas su kolegomis rado alternatyvą lenktynėms: dviračiais aplink Lietuvą (1)

Nesulaukdami šių metų sezono pradžios nemaža dalis lenktynininkų per karantiną išgyvena...

Top naujienos

Policijai teks atsiprašyti emigranto: išprovokavę konfliktą patruliai vairuoti pasiūlė 2-mečiui (118)

Trumpų atostogų iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą su dvimečiu sūnumi atskridęs ir iš oro...

Daugiabučių gyventojai gali sulaukti pokyčių: įtaria norą užkrauti finansinę naštą ir sužlugdyti bendrijas (56)

Daugiabučių gyventojai jaučiasi apgauti. Nuo lapkričio mėnesio Aplinkos ministerijos rengtas...

ECB: ekonomikai atsiveriant, euro zona vis dar žengia netvirtais žingsniais (2)

Euro zonos ekonomika vis dar susiduria su rimtomis grėsmėmis, nors politikos formuotojai ėmėsi...

Ne viskas, kuo tikėjome apie tyrimus, tiesa: Morozovas sudėjo visus taškus ant i

Anksčiau mano kolegoms reikėjo žinoti daugiau nei 60 apčiuopiamo pulso rūšių, iš gleivinių ir...

The Economist

Nesibaigianti „Kraftwerk“ įtaka

Neseniai miręs Florianas Schneideris paliko viliojantį, tačiau tikra vizija netampantį Europos...

Vilnietis atliko eksperimentą su erkėmis: štai būdas, kaip savo kieme galite sugaudyti erkes (27)

Tikėtina, kad Lietuvai atsigaunant nuo karantino, bet vis dar esant neužtikrintumo dėl keliavimo...

Prasideda vasara – profesionalus sodininkas pataria, ką būtina nuveikti sode ir kokių klaidų šiukštu nedaryti ar išsigąsti raudonų šilauogių lapų

Laidoje Delfi 11 kalbamės su Gediminu Cijūnaičiu, gediminosodai.lt savininku, kuris papasakoja, ką...

Nausėda apie jaučiamas krizės nuotaikas: artėjame prie antirekordo (250)

Prezidentas Gitanas Nausėda išskirtiniame interviu Delfi įvertino koronaviruso krizės žalą...

Kodėl būtina apkarpyti pinigų medį ir kaip tą daryti tinkamai

Storalapis, pinigų medis (lot. crassula ) – populiarus augalas. Daugeliui kambarinių augalų...

Ant svetimos nelaimės griuvėsių: didžiausios Rusijos šou verslo šeimų ardytojos – ne tik gražios, bet ir be galo gudrios (16)

Žinomas posakis byloja, kad ant svetimos nelaimės griuvėsių naujos laimės nepastatysi. Bet ar jis...

|Maža didelių žinių kaina