aA
Analizuojant populiariausias Lietuvoje automobilių gamintojų markes paaiškėjo, kad spaudoje ir interneto portaluose dažniausiai minimas „Volkswagen“ vardas, tačiau socialinės medijos vartotojai dažniausiai kalba apie BMW. Tuo metu daugiausiai žiniasklaidoje reklamuojasi „Audi“.
Volkswagen Golf R
© Gamintojo nuotr.

Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT 2012 m. rugpjūčio – spalio mėnesiais atliktas žiniasklaidos, socialinės medijos ir reklamos monitoringo tyrimas.

Tradicinėje šalies žiniasklaidoje tiriamu laikotarpiu „Audi“, BMW ir „Volkswagen“ markės iš viso buvo paminėtos 1409 kartus. Daugiausia dėmesio, arba 40 proc. teko „Volkswagen“. Nedaug nuo jo pagal gautą dėmesį atsiliko BMW, sulaukęs 35 proc. visų paminėjimų. Didžioji dalis, arba 63 proc., žiniasklaidoje skelbtos informacijos buvo apie naujos kartos arba atnaujintus modelius, o likusi dalis – informacija apie minėtų markių gamintojus.

Socialinėje interneto erdvėje bei komentaruose daugiausiai dėmesio sulaukė BMW. Šiai automobilio markei buvo skirta pusė, t.y. 49 proc. visų paminėjimų socialinėje medijoje. Rečiausiai buvo minimas „Volkswagen”, kuriam buvo skirta 17 proc. socialinės medijos komentatorių dėmesio. Didžioji dalis atsiliepimų apie šiuos automobilių gamintojus buvo neutralūs – 81 proc., neigiami sudarė vos 7 proc. Tuo metu palankiausiai atsiliepiama apie BMW – 14 proc. visų komentarų buvo teigiami. Daugiausiai nepalankių komentarų – 8 proc. – sulaukė „Volkswagen”.

Tiriamu laikotarpiu daugiausiai lėšų reklamai skyrė „Audi“, kurio išlaidų dalis sudarė pusę visų 3 automobilio gamintojų reklamos biudžeto, t.y. 49,4 proc. „Volkswagen“ lėšos reklamai siekė 45,9 proc. Tuo metu BMW reklamos išlaidų dalis sudarė 4,7 proc. Bendra visų trijų vokiečių automobilių gamintojų išlaidų reklamai dalis sudarė 12,8 proc. visos 2012 m. rugpjūčio – spalio mėnesių automobilių įvaizdinės reklamos.

Tiriant žiniasklaidos susidomėjimą automobilių tema, TNS LT atliko 215 spaudos šaltinių ir 12 interneto portalų analizę. Socialinės medijos tyrimas atliktas naudojant TNS LT ir „NewsPoint“ monitoringą interneto tinklapiuose, forumuose ir socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“. Reklamos monitoringas buvo vykdomas analizuojant išlaidas reklamai TV, spaudoje, radijuje, vidaus TV, kine, internete, lauko ir „fillboard“ reklamos priemonėse.

Šiam tyrimui 3 populiariausios auto markės – „Audi“, BMW ir „Volkswagen“ – buvo atrinktos remiantis automobilių pardavimo portalų statistika.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Profesionalus fotografas į policijos automobilius žvilgtelėjo kitaip – tokių jų dar nematėte (69)

Policijos tarnybinius automobilius matome kasdien. Tačiau ne kasdien pro savo fotoaparato ieškiklį...

Klasikinių automobilių gerbėjai metus užbaigė kalendoriumi: puslapiuose – nuo „Cadillac“ iki GAZ

Automobilių entuziastai neretai yra linkę metus įprasminti įvairiai. Pavyzdžiui, senovinių...

Beprotiškas lietuvio iššūkis – motociklu važiuos ten, kur dėl šalčio net bijoma užgesinti variklius (64)

Karolis Mieliauskas , motociklininkas iš Druskininkų, pasiruošęs dviem ratais nuvažiuoti ten,...

Massa lenktyniavo su 350 km/h greičiu skriejančiu sakalu (7)

F. Massa savo pasiruošimą pereiti į „Formulę E“ ir pasirengimą lenktynėms sutvirtino...

Kaunietis garaže slepia itin retą „Mercedes-Benz“ – tokių pasaulyje tik du (164)

„Parduosiu, jei reikės širdį ar kitą organą pirkti“, – juokiasi Stanislovas Bartkevičius,...

Top naujienos

Užkalnis: picas lietuviai valgė jau nuo XIII amžiaus, o žemaičiai – dar seniau (45)

Nelabai kas Lietuvoje dedasi su itališku maistu. Nelabai kas. Kaune, pavyzdžiui, valgyti italų...

Universiteto profesorė pasisiūlė pavaduoti streikuojančius mokytojus – reakcija nustebino (130)

Prasidėjus ketvirtajai pedagogų streiko savaitei tėvai ėmė širsti ne tik ant šalies valdžios,...

Kaip vienas atsitiktinumas ir lemtingos 13 min. išgelbėjo Hitlerį ir pasmerkė visą pasaulį (254)

Daugelis lapkričio 9-ąją laiko lemtinga diena Vokietijai . Tačiau XX a. istorijos kryptį išties...

Darbą nuolatinio pavojaus sąlygomis valstybė vertina 500-700 eurų: net batus per didelius verčia nešioti (544)

48 dydžio batai vietoje reikalingų 46, sena suplyšusi uniforma, kurią reikia pačiam susisiūti,...

Gyvai / LKL rungtynės: „Nevėžis“ – „Žalgiris“ tiesioginė vaizdo transliacija

Pralaimėjimą Eurolygos rungtynėse Miunchene patyręs Kauno „Žalgiris“ (12-1) sekmadienio...

Gyvi po žeme: bunkerio anatomija (157)

Bunkeriuose užklupti susisprogdino, nusišovė ar buvo nužudyti tūkstančiai partizanų. Ir visgi...

Čempionų siaubas: pirmą minutę mušęs Slivka patiesė „Celtic“

Vykintas Slivka įspūdingu stiliumi atidarė savo įvarčių sąskaitą šio sezono Škotijos...

„Betsafe“-LKL čempionato rungtynės: „Juventus“ - „Lietkabelis“ (1)

„Betsafe“-LKL čempionato rungtynės: „Juventus“ - „Lietkabelis“. Tiesiogiai iš Utenos.

Iranietė Angelinos Jolie „antrininkė“ Sahar Tabar, siekdama būti panaši į Holivudo žvaigždę, pasiryžo dar vienai nosies operacijai jau pasidarė 50 operacijų (12)

20-metė socialinių tinklų žvaigždė išgarsėjo pareiškusi išgyvenusi 50 plastinių operacijų...

Pirmieji širdies sutrikimų simptomai: kardiologė patarė, kaip galima išvengti ankstyvos mirties (183)

Higienos instituto duomenimis, Lietuvoje daugiausiai serga širdies ir kraujagyslių ligomis . Per...