Užsienio įmonėms laimėti šiame konkurse – itin sudėtinga, tačiau pastebimai pranašesni už konkurentus modeliai į savo pusę palenkia net ir Vokietijos ekspertus. Naujausias to pavyzdys – kompaktinių automobilių klasėje nugalėjęs „Peugeot 308“.

Vokietijos „Metų automobilio 2022“ rinkimų kompaktinių modelių klasėje naujasis „Peugeot 308“ aplenkė „Opel Mokka“ ir „Škoda Fabia“. Iš viso šioje kategorijoje varžėsi 11 skirtingų automobilių.

Pergalę lėmė pasirinkimo laisvės strategija

Vokiškuose rinkimuose kompaktinių automobilių klasė apima ne tik C segmento, bet ir mažesnius miesto modelius. Pagrindinis atrankos kriterijus – bazinės komplektacijos automobilio kaina negali viršyti 25 tūkst. eurų.

Pergalę šioje svarbioje kategorijoje, visų pirma, lėmė „Peugeot“ aktyviai plėtojama pasirinkimo laisvės (angl. Power of Choice) strategija. Komplektuodami naująjį 308 modelį, vairuotojai gali rinktis skirtingus benzininius arba dyzelinius variklius, taip pat vieną iš dviejų įkraunamųjų hibridinių jėgainių.

Vokietijos žurnalistus taip pat sužavėjo „Peugeot“ diegiamos pažangios technologijos, o bene labiausiai – pagal vartotojo poreikius programuojamas naujos kartos „i-Cockpit“ prietaisų skydelis. Konservatyvieji vokiečių apžvalgininkai taip pat nešykštėjo pagyrų išraiškingam Prancūzijos gamintojo automobilio išorės dizainui bei prie jo puikiai derančiam naują prekių ženklo istorijos etapą simbolizuojančiam herbo stiliaus logotipui.

Padarė tai, kas pavyksta nedaugeliui

„Auto Bild Lietuva“ žurnalo redaktorius Vitoldas Milius patvirtina, kad Vokietijos kolegos iki šiol karštai palaiko vietos gamintojus. Neatsitiktinai būtent jų modeliams dažniausiai skiriami aukščiausi įvertinimai, o užsienio bendrovių prekių ženklams lieka tenkintis žemesnėmis pozicijomis. „Peugeot“ čia taip pat visuomet buvo sunkiau sulaukti pripažinimo, todėl naujasis 308 modelis, anot žurnalisto, turi būti tikrai geras.

„Norint pasakyti, jog „Peugeot 308“ modelis šioje kategorijoje buvo geriausias, vokiečiams iš pradžių teko patiems per save perlipti. Tai dar vienas įrodymas, kad automobilis buvo tikrai to vertas“, – komentuoja pašnekovas.

V. Milius palankiai atsiliepia apie visą dabartinę „Peugeot“ modelių gamą. Pasak žurnalisto, per pastarąjį dešimtmetį Prancūzijos gamintojo pasiektas progresas – bene labiausiai pastebimas visoje automobilių pramonėje. Šią pažangą jis drauge su kolegomis įvertino dar 2019-aisiais, kuomet „Peugeot 508“ sedanas buvo išrinktas Lietuvos metų automobiliu.

Nustebina kiekvienas naujas modelis

Vardindamas naujojo „Peugeot 308“, privalumus V. Milius pažymi, kad „i-Cockpit“ vairuotojo vieta su trimačiu prietaisų skydeliu ir kompaktišku vairu atrodo labai moderniai. Žurnalistui įspūdį daro ne tik šios įrangos dizainas ir patogumas, bet ir prancūzų gebėjimas itin sparčiai ją atnaujinti. Pristatydama naują modelį, ši įmonė kiekvieną kartą sugeba nustebinti.

„Peugeot“ nenustoja tobulėti – įsėdęs į naują modelį, kaskart tarsi patenki į kitą pasaulį. Nemažai teko pasivažinėti su 3008 miesto visureigiu, kuriame viskas atrodė itin šiuolaikiškai ir tarsi nieko netrūko. Visgi vėliau įsitaisęs naujesniame 2008 modelyje radau 3D prietaisų skydelį ir kitų nematytų įrenginių. Išbandant 308 hečbeką – tai vėl pasikartojo. Išmėginus naujausias technologijas, nesinori sėsti į senesnį modelį“, – juokiasi pašnekovas.

Žurnalistas priduria, kad pakeitimai taip pat nėra vos pastebimi – tai akivaizdžios permainos, kurias įvertins tiek įvairių šalių apžvalgininkai, tiek eiliniai vartotojai. Viena iš jų yra naujo stiliaus „Peugeot“ prekių ženklas. Herbą primenantis liūto galvos logotipas – sėkmingas žingsnis keičiant įmonės identitetą.

Gali išsirinkti priimtiniausią variantą

V. Miliaus žodžiais, „Peugeot“ progresą žymi ir sėkminga modelių gamos elektrifikacija. Perkant naująjį 308, galima rinktis iš dviejų skirtingų įkraunamųjų hibridinių jėgainių, o ateityje šiame modelyje planuojama įrengti ir 100 proc. elektrinę pavarą. Tuo pat metu automobilis komplektuojamas ir su benzininiais bei dyzeliniais vidaus degimo varikliais.

„Tuomet kiekvienas gali išsirinkti tai, kas jam labiausiai tinka ir patinka. Vieni būtinai norės hibrido, o kitiems galbūt pakanka ir paprasto benzininio variklio. Galima susikomplektuoti naudojimo pobūdį ir vairavimo stilių optimaliai atitinkantį variantą. Be to, tai lemia ir automobilio kainą“, – svarbų veiksnį apibrėžia žurnalistas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją