Purvini, nemėgstantys gerų kelių, dideliais ratais ir „piktomis“ padangomis, griežtai riaumojančiais varikliais ir visais varomais ratais. Taip, tai – visureigiai.
© Organizatorių nuotr.

Praėjusį šeštadienį Molėtų rajone vyko „4x4 Molėtai“ klubo organizuojamas renginys „Sunny Spring 2014“. Tai – vienas iš klubo renginių, priskiriamas jau tradicija tampančiu „Four Seasons“ (aut. „Keturi metų laikai“) renginių grupei, kurią sudaro keturi, skirtingais metų laikais vykstantys renginiai: „White Off-road“, minėtasis „Sunny Spring“, „Bright Nights“ bei „Gold Trail“.

Šį kartą – apie pavasariu kvepiantį „Sunny Spring 2014“. Atrodo, lyg ir nieko naujo nepamatysi, lyg ir viskas bus taip pat, kaip anksčiau. Tačiau organizatoriai ne tik sugeba kiekvieną kartą iš naujo nustebinti visus dalyvius, bet ir priverčia pamilti šią sporto šaką renginiui dar net neprasidėjus.

Jau nuo ankstyvo ryto Molėtų rajone esančiame „Molestos“ karjere vienas po kito ėmė rinktis visureigiai. Šiais metais renginio dalyviai kartu su savo visureigiais buvo skirstomi į dvi skirtingas grupes, t.y. TR1 – originalūs, nemodifikuoti visureigiai ir TR2 – visureigiai, paruošti rimtesnei bekelei.

Abiems grupėms trasos buvo pritaikytos pagal poreikius. Kas norėjo – pasivažinėjo ganėtinai lengvai, pagal savo ir transporto galimybes, o kiti – gavo gerą purvo, smėlio bei vandens dozę, kurios ilgai nepamirš. Ekipažai su pačiais įvairiausiais visureigiais sugužėjo iš įvairių Lietuvos miestų. Vėliau sekė registracija, duomenų sukėlimas į navigacijos prietaisus, techninė komisija, susipažinimas su pirmine trasa.

Pirmoji renginio dalis vyko minėtame karjere, kur visi ekipažai važiavo specialiai TR1 ir TR2 paruošta trasa. Netrūko nei stačių įkalnių bei nuokalnių, nei „bangų“, nei žiūrovų dėmesio. Būtent karjere buvo galima pamatyti vaizdų, kurių kasdien tikrai nepamatysi. Ne vieno visureigio ratai buvo atsiplėšę nuo žemės. Transportui bei vairuotojams karjero trasa buvo nemenkas iššūkis, o žiūrovai džiaugėsi dar neregėtais vaizdais bei komentavo dalyvių profesionalumą.

Pasibaigus pirmajai renginio daliai visi dalyviai skubėjo į kitą, kur turėjo surasti įvairiose rajono miškų vietose išdėliotus punktus bei įsiamžinti nuotraukoje prie kiekvieno iš jų. Ten ir prasidėjo pirmasis purvas. Didžioji dalis dalyvių sėkmingai ir be rimtesnių gedimų įveikė šią užduotį ir pasipuošę nedideliu purvo sluoksniu susirinko į nurodytą vietą šalia bekelės mėgėjams gerai žinomų „Alantėlės“ miškų, kur surengtas paskutinis etapas, kurio ko gero labiau už pačius dalyvius laukė žiūrovai. Laukė, nes žinojo, kad TR2 klasės dalyviai keliaus į specialiai jiems paruoštą „saldainiuką“, pavadintą „MUD žiedu“. Be abejonės, TR1 atstovams varžybos dar taip pat nesibaigė – jų laukė paskutinė dalis prieš prasidedant „MUD žiedui“, kuri vyko visai netoli pastarojo, tik priešingai, TR1 dalyviams paskutinėje dalyje purvo nebuvo. Jie važiavo per tam paruoštą, specialiai suartą bei paruoštą lauką, kur taip pat, kaip ir karjere rungtyniavo laikui.

Kai TR1 atstovai baigė varžybas, visi nuskubėjo stebėti „MUD“ žiedo, kur likę TR2 klasės dalyviai jau laukė starto. Jų užduotis buvo per dvi valandas apvažiuoti kuo daugiau ratų. Skamba gal ir paprastai, tačiau pamačius žiedą ir startavus pirmam ekipažui tiek žiūrovams, tiek patiems dalyviams tapo aišku, kad bus labai gerai, jeigu per tą laiką jie sugebės „apsukti“ bent vieną žiedo ratą. Purvo, dumblo, vandens bei kitokių kliūčių ten buvo apstu. Kaip ir buvo galima nujausti, tik keli dalyviai per jiems duotas dvi valandas vos ne vos sugebėjo išbristi iš žiedo ties finišo linija, o antram ratui ne tik nebebuvo laiko, bet ir būtų trūkę jėgų.

Galiausiai visi susirinko L. Sabalinkos, kurio valdose ir vyko paskutiniai varžybų etapai, pievoje. Čia buvo įteikti apdovanojimai dalyviams, pelniusiems prizines vietas bei pasidalinta įspūdžiais. Nors dalyvių veiduose ir matėsi nuovargis po sunkios dienos, tačiau gerų nuotaikų netrūko. Visi kaip ir atvažiavo, taip ir išvažiavo su šypsenomis veiduose, patenkinti ir žadėdami organizatoriams būtinai sugrįžti dar kartą.

TR1 prizines vietas pelnė:

1 vieta: Jonas Paičius ir Tomas Sangavičius
2 vieta: Julius Slavinskas ir Povilas Liubertas
3 vieta: Alvydas Valaškevičius ir Tadas Zelenkauskas

TR2 prizines vietas pelnė:

1 vieta: Jura Vasiljev ir Sergei Motin
2 vieta: Vygantas Ališauskas ir Martynas Ališauskas
3 vieta: Darius Michnevičius ir Marius Chatkevičius

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Svajojate apie superautomobilį? Rinkitės kiek pavažinėtą „BMW i8“ (101)

Per maždaug penketą pastarųjų metų išryškėjo viena dėmesio verta tendencija: greiti,...

Vairuotojui supainiojus pedalus automobilis rėžėsi į parduotuvės vitriną (1)

Rugpjūčio 11 d. į vienos iš Kinijos transporto priemonių parduotuvių vitriną tiesiu taikymu...

Populiariausios modifikacijos: ką lietuviai keičia savo kasdieniniuose visureigiuose? (12)

Didesnio pravažumo automobilių pardavimai visame pasaulyje auga kaip ant mielių, ne išimtis ir...

Ištyrė, į kuriuos automobilius ilgapirščiai nesidairo – savininkai visus susigrąžina (35)

Galbūt sunku tuo patikėti, tačiau Jungtinėse Valstijose vienu mažiausių pranešimų apie...

Kinijoje sulaikytas vyras, važiavęs neįprasta transporto priemone (2)

Šiaurės vakarinio Kinijos Sindziango autonominio regiono sostinėje Urumčyje vairuotojai...

Top naujienos

Savaitės pradžioje Lietuvos orus lems ciklonas (5)

Pirmadienio dieną Lietuva pateks į šilčiausiąją šio ciklono dalį. Aukščiausia temperatūra...

Laikantis Viduržemio jūros regiono dietos pagerėja sveikata: egzotiška mityba lengvai suderinama su lietuviška (69)

Jeigu norite valgyti kaip tikras Viduržemio jūros regiono gyventojas, pasirodo, visai nereikia...

Parduotuvės vadovas apie krentančius pardavimus: kažkas jaučiasi, bet nežinau tik kas (362)

Tiek Lietuvoje, tiek Europoje kalbama, kad šiuo metu yra ekonominis pakilimas.

Kraupios pliušiniais žaislais nuklotos vaikų kapinės: ten patekus norisi sukalbėti visas maldas, kurias moki (15)

Ilgas žvyrkelis. Šalia jo – sena, medinė, išvirtusi tvora. Aplink matosi kelios trobelės,...

Šio diktatoriaus tironija sunkiai protu suvokiama: po masinės egzekucijos prancūzams trūko kantrybė prabangiose vilose – kraupūs radiniai (107)

Centrinė Afrikos Respublika ( CAR ), nepaisant neapsakomai gausių gamtinių išteklių, išlieka...

Kremliaus logika: baugina JAV bombonešiais Lietuvoje, bet pasienyje griaudi rusų bombos (1064)

Kodėl NATO sąmoningai kursto įtampą pasienyje su Rusija ? Kodėl Lietuvoje JAV ir...

Į legionieriaus vėlyvą atsisveikinimą smagiai reagavo ir Juškevičius, ir buvęs strategas (1)

Dar birželio antroje pusėje Žanis Peineris raitė parašą ant sutarties su Stambulo...

Baigėsi festivalis „Karklė“: didžiausi gerbėjai jau laukia kitų metų Papildytos nuotraukų galerijos (46)

Tris dienas trukusiame festivalyje „ Karklė Live Music Beatch 2018“ nuskambėjo paskutinis šių...

Nakvynės vietos įsiminė ilgam: vienoje – įdėmus savininko žvilgsnis, kitoje – dušas kambaryje (3)

Pasiskaičiusi istorijų apie prastus ir keistus viešbučius, nutariau parašyti ir savo...

Justino Jankevičiaus nebelieka „Kitokiuose pasikalbėjimuose“: šiandien mes sukame skirtingais keliais (42)

„Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjas Mantas Bertulis socialiniame tinkle „Facebook“...