aA
Lietuvis Aidas Bubinas rugpjūčio 1 d. motociklu leidosi į kelionę, kurią drąsiai galima vadinti kelių savaičių avantiūra. Jis pasiryžęs nuvažiuoti apie 15 000 km nuo Lisabonos iki Vladivostoko ir savo vardą įsirašyti į Guinnesso rekordų knygą.
© A.Bubino nuotr.

DELFI skaitytojai gali sekti motociklininko kelionę – kasdien publikuojamas keliautojo dienoraštis, o tikslią jo buvimo vietą galima matyti žemėlapyje apačioje. Jau daugiau nei savaitę „Honda“ motociklu važiuojantis lietuvis artėja prie Baikalo ežero, už kurio laukia nežinomi keliai.

Naujas A.Bubino kelionės dienoraščio įrašas (rugpjūčio 9 d., 10 val. Lietuvos laiku).

Ketvirtadienį pasakojimą baigiau Krasnojarske. Ten pasikeičiau padangas. Šiek tiek gaila buvo palikti tas, kuriomis važiavau nuo Lisabonos – jos dar buvo geros būklės. Vis dėlto keisti padangas buvo būtina, tą parodė ir pirmoji penktadienio pusė.

Keliai pastebimai pablogėjo. Nors jie vietomis sutvarkyti gerai, tačiau kai kur labai „susibangavę“, netrūksta duobių, remontų. Greitis labai svyruoja priklausomai nuo atkarpų. Pasitaiko, kad gali važiuoti ir 130 km/val., tačiau būna ir taip, kad velkiesi 30 km/val. Bet kuriuo atveju reikia būti labai dėmesingam, susitelkti į kelią. Lygiame asfalte staiga atsiranda didžiulė duobė ar kalnelis, kur gali užlėkti taip, kad prakirsi ratą ar nulėksi į griovį. Negali atsipalaiduoti nė minutei, turi visada būti susitelkęs 100 proc.

Praėjęs vakaras susiklostė ne taip, kaip planavau. Nakvynės vietą buvau numatęs nuo Krasnojarsko nuvažiavus apie 200 km. Ten turėjau vietinio motociklisto kontaktus, tačiau pasirodo, jis buvo išvykęs. Prasidėjo rūkas ir važiuoti į priekį ieškoti nakvynės buvo gana nesaugu, todėl teko grįžti apie 50 km iki Borodino miestuko, kur pas vietinius baikerius pernakvojau. Šiuo metu iki Irkutsko liko apie 500 km, nors kelias neleidžia lėkti, bandysiu juos per penktadienį įveikti. Irkutske turiu keletą kontaktų, tad ten planuoju nakvoti.

Oras pakankamai įdomus. Vietomis jaučiasi toks smogas, kokio Vilniuje nepajusi. Matomumas – kokie du kilometrai, toliau per smogą nieko nesimato. Taip yra todėl, kad aplink daug šachtų, gamyklų, kiekviename kaime rūksta koks nors kaminėlis. Sunkioji technika irgi neprideda gaivumo. Dieną temperatūra siekia apie +26, o paskui staigiai krenta ir vakare nesiekia +13. Tokie svyravimai sveikatai atsiliepia nekaip, kaip minėjau, esu peršalęs ir jaučiu, kad tas peršalimas virsta kosuliu. Vis dėlto bendrai savijauta nebloga. Lyginant su pirmomis dienomis, kai važiuojant jautėsi kiekvienas raumenukas, dabar raumenų maudimo kaip ir nebesijaučia, organizmas priprato. Jeigu nebūčiau peršalęs, galėčiau sakyti, kad viskas puiku.

O kas laukia už Irkutsko – sunku pasakyti. Vietinių baikerių bandžiau klausinėti, tačiau jie apie tai, kas yra už Baikalo, kalba kaip apie kosmosą. „Ten nėra kelių, yra daug miškų ir pan.“, – sako jie man. Žinoma, tai nėra visiška tiesa. Tie, kas važinėjo ten automobiliais, sako, kad keliai yra pagerėję, tačiau kaip minėjau, ten keletą dienų stipriai lijo, kai kurias atkarpas tiesiog nuplovė. Taigi, vienintelis dalykas, ką galima prognozuoti – kad dienos pabaigoje būsiu labai pavargęs. O kiek pavyks per dieną nuvažiuoti – sunku pasakyti. Nors navigacija ir sako, kad 500 km čia galima nuvažiuoti per 5-6 valandas, vis dėlto negalima ja pasitikėti taip, kaip Europoje. Nežinai kada kur strigsi.

Be to, kuo toliau, tuo rečiau galima nusipirkti 95 markės benzino, ką jau kalbėti apie 98-os, kurį iki šiol stengdavausi pilti. Manau, kad už Baikalo nebebus ir 95-o, reikės savo „žirgelį“ girdyti 92-u.

Nuo Lisabonos jau esu nuvažiavęs 9900 km. Kitą dienoraščio įrašą skaitykite pirmadienį, iki!


Duomenis pateikia „Altas“

Per kiek laiko nuvažiuos 15 000 km?

Lietuvio keliautojo maršrutas iš Portugalijos į Vladivostoką driekiasi per Ispaniją, Prancūziją, Vokietiją, Lenkiją, Lietuvą, Latviją, kur Aidas kirs Rusijos sieną ir per šios milžiniškos valstybės miestus Maskvą, Kazanę, Čeliabinską, Omską, Novosibirską, Krasnojarską, Irkutską, Čitą, Chabarovską skinsis kelią iki kelionės galutinio tikslo Vladivostoko.

Prizai
Prizai
© Organizatorių nuotr.

O kaip manote jūs, DELFI skaitytojai, per kiek laiko A. Bubinui pavyks nuvažiuoti nuo Lisabonos iki Vladivostoko? Savo atsakymą galite įrašyti žemiau esančios apklausos lange, arčiausiai tiesos buvusiems skaitytojams atiteks vertingi turizmo prekių parduotuvės Expedition.lt įsteigti prizai. Pirmos vietos laimėtojas gaus „GoPro Hero3“ kamerą, už antrą vietą atiteks „Ferrino“ miegmaišis ir „Thermos“ gertuvė, o trečios vietos laimėtojas bus apdovanotas „Ferrino“ miegmaišiu. Nepamirškite įrašyti kontaktinės informacijos!


Atsakymų lauksime iki rugpjūčio 9 d. vakaro. Vienas dalyvis atsakyti į klausimą gali vieną kartą. Jeigu A. Bubinui nepavyks pasiekti numatyto finišo ir kelionė bus nutraukta – prizų laimėtojus išaiškinsime burtų keliu.

Keliaukite kartu su Aidu ir naujienas sekite portale DELFI!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Švediškų automobilių entuziastai susirungė „drage“: išdavė, kur ir kaip „ieškojo“ kilovatų

„Volvo“ ženklas įprastai siejamas su saugumu, tačiau į didžiulę bendruomenę susibūrę...

Vyras bandė rusiško visureigio pravažumą, tačiau pasitraukti iš kelio traukiniui nespėjo (33)

Vairuotojai nuolatos perspėjami dėl to, kad privalo atsakingai važiuoti per geležinkelio...

Kaip bendro naudojimo kelyje buvo pasiektas 400 km/val. greitis (1)

Kai 2005-aisiais buvo pristatytas „ Bugatti Veyron “, jis iškart buvo tituluotas greičiausiu...

Seną sportinį automobilį pardavė už rekordinę sumą – pridėjo net pirmąją sąskaitą (29)

Itin reti dviduriai priekiniais ratais varomi „Acura Integra Type R“ pasaulyje, prisotintame...

„Subaru“ planuoja naują sportinį automobilį – 330 AG variklį montuos kėbulo centre (46)

Kaip skelbiama Japonijos automobilininkams skirtame žurnale „Best Car“, bendrovės „ Subaru “...

Top naujienos

Pasaulio nepripažintoje Europos „šalyje“ klesti komunizmas: vietiniams negalima išvykti, o turistams – fotografuoti (84)

Yra tokia vieta Europos žemėlapyje, kurioje nesuprantamais būdais klesti komunizmas . Visos...

Tiekėjai kyla prieš vieną didžiausių pirkėjų (35)

Lietuvos daržovių augintojų asociacija planuoja skųstis atsakingoms institucijoms vieno iš...

Putino slaptųjų misijų Ukrainoje ir Sirijoje vado lėktuvas išskrido iš Lietuvos: buvo taisomas Žiemelio įmonėje patikslinta 18:23 (217)

Penktadienį dėl techninių problemų Lietuvoje priverstinai nusileidęs artimo Vladimiro Putino...

Vaida Kurpienė: jokiais laikais nevalgėme tiek daug mėsos (2)

Kad ir kokia aktuali atrodytų aplink vis eskaluojam sveikos mitybos tema, Lietuvoje padėtis ne tik...

Metų seklys: sukčius geriausiai atbaido frazė „Aš neturiu pinigų“ (10)

DELFI, bendradarbiaudamas su Lietuvos policija, tęsia kasmetinį pasakojimų ciklą „ Metų seklys...

Varšuvos universiteto profesorė įspėja: po Prezidento rinkimų Lietuvos gali laukti nelinksmas scenarijus (143)

Nerimą turėtų kelti ne tik realios valdžios galimybės čia ir dabar primesti savą valią,...

35 kg antsvorio atsikračiusi Aušra Kilkuvienė renginyje - sunkiai atpažįstama (2)

Pirmą kartą prie vakarienės tamsoje stalo svečiai rinkosi 1999 metais Ciuriche, Šveicarijoje, kai...

Naujo „Audi A6“ testas: ar tai – lietuvio svajonių automobilis? (4)

Na, pasakykite man, koks žmogus nenorėtų išbandyti naujausio „ Audi A6 “? Jau aštuntą kartą...

Mišką paskandinęs ežeras spalvą keičia 2 kartus per metus

Pažintį su Tytuvėnų regioniniu parku siūlome pradėti nuo 21 metro aukščio bokšto, kuris...