aA
Gausių ovacijų lydimi, plačiai šypsodamiesi ant aukščiausiojo nugalėtojų pakylos laiptelio kopė Kauno bendrovės „Vičiūnai" komandos tolimųjų reisų vairuotojai. Po akimirkos šios komandos atstovai dar kartą iškėlė pereinamąją istorinę taurę - pagrindinį tolimųjų reisų krovininių automobilių bei tarpmiestinių autobusų vairuotojų konkurso-varžybų trofėjų.
© A.Brazaičio nuotr.

Neatsitiktinai ant šios taurės nuo 1997 m., kai įvyko pirmasis toks konkursas, daugiausia kartų išgraviruotas būtent šios komandos pavadinimas.

XV tolimųjų reisų krovininių automobilių ir tarpmiestinių autobusų vairuotojų konkurse varžėsi 18 komandų.

Profesines vairuotojų varžybas Daukšių (Kėdainiai) aerouoste jau penkioliktąjį kartą surengė VšĮ „Saugus ratas" drauge su nacionaline vežėjų asociacija „Linava" ir renginį parėmusiomis „ScanBalt Trailer" bei „EcoTrans" įmonėmis.

Jubiliejiniame renginyje dalyvavusių komandų sudėtyje buvo per 50 geriausių šios profesijos žinovų ir praktikų. Tarp jų dvi moterys - autobusų vairuotojos Dainė Ribokienė iš „Vilniaus viešojo transporto" ir Rima Matutienė, atstovavusi „Klaipėdos autobusų parko" komandai.

„Vičiūnų" komandos narys Tomas Garokovskis užėmė trečiąją prizinę vietą visiems privalomame Kelių eismo taisyklių žinovų konkurse.

Jo dalyvių klaidos virsdavo baudos minutėmis, o vilkikų slalomo rungtyje T.Garokovskis džiaugėsi dar aukštesne, antrąja vieta, pirmąją poziciją užleidęs savosios „Vičiūnų" komandos nariui Arūnui Paulavičiui.

A.Paulavičius - pirmasis tarp sunkvežimių vairuotojų, kuriam iš pirmo bandymo pakluso bene sunkiausia - vilkiko parkavimo šonu į labai ankštą „garažą", rungtis. Netrukus tokios pat sėkmės susilaukė ir „Eveko" atstovas Robertas Vaičas. Tuo tarp kitas jo komandos narys Arūnas Vozbinas į lyderius nepretendavo, nors KET egzamine pasirodė gana neblogai.

A.Paulavičius, pasiekęs bendrą 3 min. 16.58 sek. rezultatą, po varžybų pelnytai kopė ant vilkikų klasės nugalėtojų pakylos aukščiausiojo laiptelio. Jo komandos draugo T.Garokovskio rezultatas - 3 min. 53,9 sek. Trečioji prizinė vieta atiteko „Eveko" komandos nariui R.Vaičui (4 min. 21.78 sek.), kuris buvo pripažintas geriausiu eismo taisyklių žinovu tarp vilkikų vairuotojų. Antrąją vietą KET rungtyje pelnė „Transvelo" atstovas Eugenijus Markevičius.

„Vičiūnų" vairuotojai užtikrintai laimėjo ir komandinę įskaitą, aplenkę antroje vietoje likusius bendrovės „Vantra" ir trečiąją vietą užėmusius „Rivatros" antrosios komandos vilkikų vairuotojus.

Į tradicines varžytuves gausiai susirinkę žiūrovai dar karščiau palaikė autobusų vairuotojus. Šie ankštoje slalomo trasoje turėjo nedidelį pranašumą prieš vežėjus vilkikais ar autotraukiniais. Mat ilgiausi autobusai bent pora metrų ir keliais centimetrais trumpesni nei didieji sausumos kelių laivai. Ne vienas autobusų vairuotojas klydo „žiedinėse sankryžose". Pernelyg spausdami akceleratorių galiniais ratais kliudydavo trasoje įrengtą „šaligatvį". Čia pragaištingų baudos sekundžių pelnė ne vienas dalyvis.

Autobusų slalomo meistru tituluotas šios rungties laimėtojas „Kautros" senjorų komandos narys Vitalijus Mudrikas kliudė tik vieną kūgelį. V.Mudrikas pranoko komandos draugą Vytautą Kukalį, o trečioji vieta atiteko „Kauno autobusų" vairuotojui Audriui Kavaliauskui.

Geriausiu KET žinovu pripažintas Klaipėdos autobusų parko atstovas Rolandas Statkevičius, pranokęs kolegas iš „Kautros" Aleksejų Poliancevą ir „Kauno autobusų" vairuotoją Vytautą Varžgalį.

Tarpmiestinių autobusų klasės absoliučių nugalėtojų ir prizininkų rikiuotės lyderio pozicijas pavyko išlaikyti tik V.Mudrikui, pasiekusiam bendrą 2 min. 32,47 sek. rezultatą. Antrąją vietą užėmė V.Varžgalys (2 min. 36,95 sek.), o trečiąją - A.Kavaliauskas (2 min. 37,25 sek.)

Komandinę autobusų vairuotojų įskaitą įtikinamai laimėjo „Kautros" senjorų komanda, įrodžiusi savo pranašumą prieš toje pačioje įmonėje dirbantį jaunimą - varžybose dalyvavusią „Kautra Junior" ekipą. Antrąją vietą pelnė „Kauno autobusų", o trečiąją - varžybų šeimininkai - Kėdainių „Kėdbuso" komandos tarpmiestinių autobusų vairuotojai Alfonsas Vaitiekaitis, Marijus Balzaravičius ir Gintaras Zukas.

„Varžytuvių dvasia užkrečianti. Svarbiausia - šios profesijos atstovų bendravimas, pasibuvimas drauge, ir žinoma, galimybė ugdyti įgūdžius, semtis meistriškumo", - kalbėjo antrąsyk paeiliui į vairuotojų konkursą komandą atvežęs „Rokiškio autobusų" direktorius Valentinas Repčys. - Tokios galimybės pasitaiko tik kartą metuose, todėl esame dėkingi rengėjams ir nekantriai lauksime kito susitikimo, į kurį, neabejoju, atvyksime dar geriau pasirengę."

Galybėje įvairų skonį tenkinančių atrakcijų didesnio susidomėjimo susilaukė lietuviškos ripkos, virvės traukimo, modelių ir kitos varžytuvės. Čia buvo renkamos stilingiausios komandos, gražiausi vilkikai ir autobusai, autotraukiniai, pagerbti vyriausi ir jauniausi varžybų dalyviai, muzikantai ir atlikėjai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kodėl policijos automobiliai naudoja mėlynas ir raudonas šviesas (10)

Policijos automobiliai yra ryškiai paženklinti, kad būtų atpažinti net iš didesnio atstumo....

Kalba apie naują automobilių vagysčių metodą: kauniečio mašiną bandė išvežti kaip „nupirktą“ (45)

Įsivaizduokite situaciją, kai prie jūsų automobilio atvažiuoja „tralas“, o jo vairuotojas...

Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno: atsakymas paprastesnis nei galvojate (87)

„ Mazda MX-5 “, „ Alfa Romeo Spyder“, klasikiniai „ Fiat 500 “ bei „Mini“ ir...

Nepatenkinti mokesčiais automobiliams iš Lietuvos, Kijevo protestuotojai sudegino „Land Rover“ (40)

Protestas dėl pernelyg didelių muito mokesčių įsivežant automobilius iš Europos į Ukrainą...

Vyras po padangų keitimo iš serviso grįžo subraižytais ratlankiais, tačiau kaltų – neatranda (258)

Padangų keitimas prieš šaltąjį sezoną, atrodytų, įprasta procedūra kiekvienam vairuotojui....

Top naujienos

Naujausiuose reitinguose – didėjanti praraja tarp lyderių (314)

Spalį smuko visuomenės palaikymas didžiausiai valdančiajai „valstiečių“ partijai, tačiau...

Starkevičius: į Lietuvą grįžta baudžiava – žemė atimama, bet savininkas paliekamas ją dirbti (133)

Kazimieras Starkevičius , buvęs žemės ūkio ministras, ūkininkas, dabar Seimo narys ir...

Paviešintas ilgai slėptas Michaelio Schumacherio žmonos laiškas (1)

Michaelo Schumacherio žmona prakalbo apie lenktynininko sveikatos būklę anksčiau nematytame...

„Apple“ ruošiasi blogesniems laikams, tačiau daugeliui šis planas nepatiks (35)

Pasaulyje, kuriame išmaniųjų telefonų „iPhone“ paklausa ims mažėti, JAV korporacija „...

Apokaliptinės užuominos: Maskva turi planų prie pat JAV sienų? (38)

Panašu, kad Vladimiras Putinas ketina atkurti sovietmečio laikų radioelektroninės žvalgybos...

Dešimtmetį stūksojęs ir gyventojus šiurpinęs apleistas pastatas bus nugriautas (16)

Ilgiau kaip dešimtmetį sostinėje stūksantis nebaigtas statyti pastatas „vaiduoklis“...

Gražiausiais pasaulio vaikais vadinamos mergaitės užaugo: kaip jos atrodo dabar ir kaip susiklostė jų likimai? (10)

Netrūksta pasakų apie nuostabaus grožio vaikus – kai kuriems ir vardai duoti remiantis jų...

„Nematoma” problema kelia vis daugiau rūpesčių: auklėti lietuvius siūlo nauju mokesčiu

Plastikinis maišelis – daugelio kasdienybės palydovas. Tačiau, kad ir koks bereikšmis jis...

Profesorius Stukas: bulves valgyti turime kasdien, tačiau reikia žinoti kelis dalykus (4)

Vilniaus universiteto profesorius Rimantas Stukas sako, kad dar XIX amžiuje Lietuvoje pagrindinė...

Antibiotikus priverstas gerti „Ryto“ naujokas graužėsi dėl pralaimėjimą lėmusių detalių (4)

Europos taurėje debiutavęs naujausias Vilniaus „Ryto“ pirkinys Rokas Stipčevičius ruošdamasis...