aA
Krovinių gabenimo ir logistikos įmonė „Ramrenta“ pirmoji Lietuvoje atsiėmė 10 naujos kartos „T Evolution“ serijos „Renault Trucks“ vilkikų ir su gamintoju pasirašė sutartį dėl dar 140 naujų sunkvežimių. Jie bus pristatyti per ateinančius metus. Prancūzijos gamintojo techniką Lietuvos vežėjas pasirinko siekdamas užtikrinti bendrovėje jau dirbančių vairuotojų komfortą ir kartu prisivilioti naujų darbuotojų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Vairuotojams tik atlyginimo nebeužtenka: nori ir kondicionierių, patogių sėdynių bei automatinių pavarų dėžių
© Gamintojo archyvas

Kaune įsikūrusi bendrovė užsiima tarptautiniais pervežimais visoje Europoje. „Ramrentos“ transporto priemonių parką šiuo metu sudaro daugiau nei 200 vilkikų, 138 iš jų – ankstesnės kartos „Renault Trucks“ modeliai.

2015-ųjų pabaigoje veiklą pradėjusios įmonės savininko Arūno Zaleckio teigimu, pirmasis didelis jų pirkinys buvo būtent nauji „Renault Trucks“ vilkikai. Per daugelį metų susiformavę išskirtiniai verslo santykiai su šiuo gamintoju paskatino ir šiuo metu didžiausio Baltijos šalyse prancūziškų sunkvežimių parko atsiradimą.

Transporto versle tolimųjų reisų vilkikai eksploatuojami itin intensyviai, jiems keliami vis didesni CO2 emisijos mažinimo reikalavimai, todėl „Ramrenta“ pirmųjų įsigytų „Renault Trucks“ jau nebeturi. Seniausi tarp visų eksploatuojamų sunkvežimių yra pagaminti 2018-aisiais.

Kalbėdamas apie pagrindinius transporto sektoriaus iššūkius, bendrovės vykdomasis direktorius Martynas Bukauskis pripažino, kad dabar visiems didžiausias rūpestis – darbuotojų stygius. Greitų sprendimų, galinčių per dieną pakeisti esamą padėtį, anot M. Bukauskio, negali būti, ir tai supranta ne tik jie, bet ir kitos logistikos įmonės. Tačiau tai nereiškia, jog nereikėtų dėti pastangų bandant pakreipti viską gerąja linkme.

„Mes judame į priekį: keliame vairuotojų atlyginimus, ieškome abiem pusėms priimtinų susitarimų dėl darbo sąlygų. Apskritai, vairuotojus norime vertinti kaip savo partnerius, su kuriais drauge siekiame bendrų tikslų“, – kalbėjo bendrovės vykdomasis direktorius.

Neužtenka vien atlyginimų

M. Bukauskis pridūrė, kad greta norimo atlyginimo darbuotojams svarbu suteikti ir tinkamas darbo sąlygas. Laikai, kai vairuotojai buvo sodinami į senus vilkikus su mechaninėmis pavarų dėžėmis, pašnekovo žodžiais, jau praėjo – tiek jie, tiek konkurentai eksploatuoja tik naują arba apynauję techniką.

Dabar įmonės, formuodamos transporto parkus, kreipia dėmesį ir į kitus kriterijus. Vienas jų – vilkikų kabinų komfortas.

„Stengiamės, kad kabinos būtų kuo patogesnės. Pavyzdžiui, visose mūsų transporto priemonėse sumontuoti autonominiai oro kondicionieriai, palaikantys optimalią temperatūrą karštomis dienomis vairuotojams ilsintis. Tai kainuoja papildomai, tačiau tik taip galime sukurti savo darbuotojams puikesnes darbo sąlygas“, – konstatavo įmonės vadovas.

Naujuose „T Evolution“ serijos „Renault Trucks“ vilkikų kabinose nuo šiol įrengiami didesni stalčiai dokumentams, naujos architektūros trimis kryptimis reguliuojamos vairo kolonėlės, itin ergonomiškos „Comfort“ sėdynės su reguliuojamomis šoninėmis atramomis ir prailginamu pagrindu. Kokybišką poilsį suteikia naujas viskoelastinės medžiagos apatinis gultas su nuotoline garso sistemos, apšvietimo, langų ir stoglangio valdymo sistema.

M. Bukauskis pažymėjo, jog renkantis naujus vilkikus buvo vertinama daug įvairių veiksnių. Svarbiausi iš jų – degalų sąnaudos, patikimumas, techninių aptarnavimų sąlygos, servisų tinklas, paslaugų operatyvumas.

Rinktis „Renault Trucks“ sunkvežimius, pasak pašnekovo, taip pat paskatino itin sklandus ilgametis bendradarbiavimas, geros techninės priežiūros sąlygos. M. Bukauskis atskleidė, kad su Prancūzijos gamintoju jau pasirašyta sutartis ir dėl 140 naujų T serijos vilkikų – įmonei jie bus pristatyti per 2022-uosius.

Smulkios detalės – maksimalus ekonomiškumas

Kalbėdamas apie naujųjų vilkikų privalumus, įmonės vadovas išskyrė „Full LED“ žibintus, kurie suteikia gerą matomumą ir palengvina vairavimą tamsiu paros metu. Įmonė taip pat papildomai užsakė šoninius važiuoklės oro aptakus, sumažinančius oro pasipriešinimą.

Visuose sunkiasvoriuose sumontuoti tie patys laiko patikrinti 13 litrų dyzeliniai varikliai su degalus taupančia „Fuel Eco“ programine įranga.

„Transporto verslas reikalauja ypatingo atidumo smulkioms detalėms. Reikia turėti omenyje, kad bet koks aerodinamikos patobulinimas gali sumažinti degalų sąnaudas. Vertiname, kad šiuose sunkvežimiuose įdiegtos tokios naujovės, o kiek jos bus efektyvios realiomis sąlygomis, pamatysime vėliau“, – komentavo M. Bukauskis.

Įsigydama pirmuosius 10 naujos kartos vilkikų, įmonė pasinaudojo „Renault Trucks Financial Services“ lizingu. Anot bendrovės savininko A. Zaleckio, perkant transporto priemones patogu naudotis gamintojo teikiamomis finansavimo ir draudimo paslaugomis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.6667

IV stadijos vėžiu susirgęs išskirtinio „Toyota MR2“ savininkas pasiduoti neketina: automobilį pavertė kovos simboliu (39)

Vilnietį Taurą Žemaitį daugelis automobilininkų pažįsta kaip išskirtinio, ryškiai raudono,...

Įvertino vairuotojų vaistinėlėse nuo sausio privalomą naujovę: galės turniketus įdėti mirusiajam į kišenę (457)

Dar šių metų pradžioje priimta naujovė, kad automobilių vaistinėlės bus papildytos keliomis...

Pristatyta 10 svarbiausių darbų Lietuvos keliuose: jei įgyvendins – nebeliks vairuotojų košmaru virtusių kelių (48)

Penktadienį priešpiet konferencijoje „Laisvė judėti“ Susisiekimo ministras Marius Skuodis...

Europa pokyčių akivaizdoje: kaip išsirinkti automobilį, atitinkantį asmeninius poreikius ir naujus reikalavimus? (8)

Europai įžengus į ryškių pokyčių dešimtmetį vairuotojus neramina, kokį automobilį geriausia...

Top naujienos

Kremlius pateikė savo versiją apie Putino ir Bideno pokalbį papildyta (83)

Kremliaus internetinėje svetainėje paskelbtas pranešimas apie gruodžio 7 d. įvykusį Rusijos ir...

Alkoholio skyriuje laukia kainų augimas: išimtis – nebent tam tikram alui (187)

Dėl didesnių akcizų butelis alaus Lietuvoje 2022 metais turėtų pabrangti 2 centais, butelis vyno...

COVID-19 statistikoje gerėjimo nematyti: Lietuvoje – 1982 nauji koronaviruso atvejai, 10 mirčių papildyta

Praėjusią parą nustatyti 1982 nauji COVID-19 atvejai, mirė 10 žmonių, rodo trečiadienį...

„Belaruskalij“ kroviniai per Lietuvą važiuos iki sausio (25)

Trečiadienį įsigaliojus JAV sankcijoms vienai didžiausių pasaulyje kalio trąšų gamintojų ir...

IV stadijos vėžiu susirgęs išskirtinio „Toyota MR2“ savininkas pasiduoti neketina: automobilį pavertė kovos simboliu (39)

Vilnietį Taurą Žemaitį daugelis automobilininkų pažįsta kaip išskirtinio, ryškiai raudono,...

Žiniasklaida: turtingiausi lietuviai – Raila, Numa ir Žiemelis

Turtingiausi lietuviai yra įmonių grupės „Girteka Logistics“ valdybos pirmininkas Mindaugas...

Po Širinskienės priekaištų – dar viena versija dėl „valstiečių“ situacijos (4)

Opozicinės Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos seniūnė Aušrinė Norkienė...

Dėl nelaimės kelyje sustojęs vyras: blogiausia ekstremalioje situacijoje yra kitų vairuotojų elgesys (16)

Dažnai Lietuvoje sprendimai priimami paprasčiausiai kažkam sugalvojus ir labai užsidegus. Neva:...

Kodėl „chruščiovkėse“ po palangėmis būdavo įrengiamos dėžės su durelėmis?

Prieškario ir pokario namų virtuvėse vis dar galima išvysti nišų, kurios buvo naudojamos maisto...