„Tai yra vienas pagrindinių kelių Žemaičių plente. Savaitgalį nuo tilto nugriuvo turėklai. Nejaugi lauksime nelaimės, kol nukris automobilis ar žmones vežantis autobusas?“ – dalinosi kita „Delfi“ skaitytoja.

Kasdien šiuo tiltu į darbą ar į namus važiuojantys gyventojai ironizuoja: trejus metus tiltą „remontavo“ draudžiančiais ženklais, galop šis ėmė griūti, o veiksmų niekas nesiima.

Savo įspūdžiais dalinosi ir internautai, pasakoję, kad tiltu buvo tekę eiti prieš 9-erius ar daugiau metų: jau tuomet esą buvo matyti išlindusi armatūra, ištrupėjęs asfaltas ir prasta tilto būklė.

Savininkė – Kelių direkcija

Į kilusį šurmulį reagavo Raseinių rajono meras Andrius Bautronis. Savo „Facebook“ paskyroje jis pasidalino informacija, kad jau kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD), kurią informavo apie tai, kas nutiko su tiltu per Dubysą.

„Aiškiai įvardijau, kad reikia greitų sprendimų, o ne biurokratiniais mechanizmais apipintų procedūrų, nes dabartinė situacija kelia pavojų žmonių saugumui. LAKD patikino, kad bus šaukiamas skubus susirinkimas siekiant spręsti iškilusius klausimus“ – akcentavo meras.

Pasak jo, Ariogalos tilto per Dubysą remonto darbai buvo planuojami šiemet, tačiau, jo žiniomis, perkelti į 2022 metus.

„Primenu, kad kelio ir tilto savininkas – LAKD. Viskas, ką savivaldybė gali padaryti ir daro – skambinti, rašyti paklausimus ir nuolat informuoti apie problemas, susijusias su kelių ir tiltų būkle. Tačiau galutinį sprendimą priima turto savininkas. Šiuo atveju LAKD“, – teigė A. Bautronis.

Tiltu važiuoti galima

Kaip „Delfi“ informavo LAKD atstovai, Kelių direkcija pranešė AB „Kelių priežiūra“, kad nuo tilto būtų pašalintos šalitilčių kabančios konstrukcijos, kuris ir yra nesaugios.

„Pats tiltas yra saugus ir tinkamas eksploatuoti. Tačiau, siekiant apsaugoti eismo dalyvius bus sudėti informaciniai ženklai, taip pat informuojami eismo dalyviai ir netoliese esantys subjektai teikiantys baidarių nuomos paslaugas“, – teigiama LAKD atsakyme „Delfi“.

Nutraukė, nes savivaldybė norėjo daugiau

Kelių direkcija pabrėžė, kad minimas tiltas per Dubysą yra blogos būklės, ir tai paaiškėjo atliekant kasmetinę nuolatinę tiltų apžiūrą (2019 m). Praėjusiais metais buvo pradėti šio tilto rekonstravimo darbų projektavimas.

Atliekant projekto viešinimo procedūras, savivaldybė suformulavo papildomus reikalavimus projektui: kad būtų suprojektuoti pėsčiųjų takai, apšvietimas, šalia tilto esančias aikšteles ir kt. Dėl padidėjusių projektavimo apimčių ir sąlygų, kurios neatitiko pirkimo dokumentų ir padvigubino projekto parengimo paslaugų kainą, šią projektavimo sutartį teko nutraukti. Šiuo metu rengiami dokumentai naujam projektavimo konkursui.

Pasikeitus minėtoms aplinkybėms ir atsižvelgiant į prastą tilto būklę, Kelių direkcija ketina siūlyti tilto per Dubysą ir prieigų rekonstravimą atlikti dviem etapais (t.y. rengti du atskirus projektus): 1) tilto rekonstravimas ir 2) kelio ruožo (tilto prieigų) kapitalinis remontas/ rekonstravimas (pėsčiųjų takų įrengimas, apšvietimo įrengimas, aikštelių sutvarkymas). Prie 2-ojo etapo įgyvendinimo bus kviečiama prisidėti Raseinių miesto savivaldybė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)