TopGear“ apdovanojimuose 2017“ naujos nominacijos debiutas buvo šlapias, purvinas ir įspūdžius paliko ne tik ant komisijos narių drabužių. Ūkio automobilį rinkę Lietuvos ūkininkai įmirkusioje ražienoje visus tris pikapus užklampino įveikę vos 10 metrų. Taigi traktoriaus toli eiti nereikėjo, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Toyota Hilux"
© Arnoldo Ivanausko nuotr.

Po pusvalandžio grumtynių purve „Fiat Fullback“, „Nissan Navara“ ir „Toyota Hilux“ vėl buvo laisvėje, o kasdien panašius automobilius savo ūkiuose vairuojantys bandytojai galėjo tęsti geriausio Ūkio automobilio rinkimus. Po sunkios darbo dienos besišildydami arbata ir užkąsdami namine dešra jie pasidalijo įspūdžiais.

Romas Majauskas (Kauno rajonas): Labiausiai patiko „Nissan Navara“. Juntamai pagerėjusi interjero kokybė, labai patogi vairuotojo sėdynė, automatinė pavarų dėžė. Ir tai dar ne visi pliusai. Važiuodamas jauti, kad automobilis labai stabilus ir tvirtas. Važiuoklė dirba užtikrintai, jokių pašalinių triukšmų, net ir dardant prastu keliu, iš ten nesklinda. Automobilis tikrai pavykęs, gal tik būtų gaila tokį ūkyje kasdieniniams darbams naudoti.

„Fiat Fullback“ vidus paprastesnis, nors tai gali būti ir darbinio automobilio pranašumas. Stabilumas menkesnis, gal dėl kitokios ratų bazės, gal dėl to, kad „Fiat“ lengvesnis. Mechaninė pavarų dėžė, mano akimis, jau atgyvena. Tiek važiuoklės, tiek variklio triukšmo lygis, palyginti su kitais pretendentais, didesnis, šiek tiek trūksta variklio galios. Tačiau visus minusus atperka kaina – bandytas „Fiat Fullback“ daugiau nei trečdaliu pigesnis už konkurentus.

„Toyota Hillux“ sužavėjo moderniu prietaisų skydu ir puikiu jų matomumu. Variklio galia galėtų būti ir didesnė, tačiau nevertinčiau to kaip trūkumo. Tuščias automobilis šiek tiek standesnis nei konkurentai, tad tikėtina, kad jį pakrovus valdomumas išliks toks pats geras.

Vytautas Puzaras (Akmenės rajonas):

„Toyota Hilux“ pliusai – prabangus salonas, automatinė pavarų dėžė, mažas triukšmo lygis, stipri linginė galinė pakaba. Šios pranašumas – visiškai išnaudojant keliamąją galią, nenusėda galinė automobilio dalis. „Hilux“ pagirtinai valdomas slidžiame žvirkelyje, gerai dirba visos stabilumo sistemos. Didžiausias trūkumas – salone nesaugiai ir nepatogiai išdėstytos įsikibimo kilpos. Jos yra keleivių galvos zonose ir skaudžiai baudžia apie jas užmiršusius. Įvertinant visus pranašumus, automobilio kaina, vis tik, didoka.

„Nissan Navara“ reikia pagirti už puikų dizainą, prabangų saloną, automatinę pavarų dėžę, komfortišką važiuoklę. Tuščiu kėbulu jis išlieka stabilus slidžiame duobėtame žvirkelyje. Tačiau įvertinant tuščio automobilio bandymus, visiškai pakrovus kėbulą dėl naudojamų spyruoklių ir amortizatorių jo galinė dalis turėtų daugiau nusėsti žemyn ir todėl sumažėtų automobilio stabilumas. Maža to, „Navara“ kainuoja gana daug.

„Fiat Fullback“ – geras, patikimas darbinis arklys paprastu salonu ir mechanine pavarų dėže. Pastarąją vertinčiau kaip trūkumą, tačiau tikrai dar yra likę „mechanikos“ gerbėjų. Kabinoje gan triukšminga, komforto ne per daugiausia, bet tai suprantama. Automobilis sukurtas darbui ir siekiant išlaikyti kuo mažesnę kainą. Beje, „Fiat“ nugabens daugiausia sunkaus krovinio, o ūkyje tai – didelis pranašumas.

Virginijus Mykolaitis (Vilkaviškio rajonas): „Fiat Fullback“ – tikras darbinis ūkio automobilis, kuris labiausiai džiugina kaina. „Nissan Navara“ atitiko visus mano lūkesčius, džiaugiausi komfortu, geru pravažumu. „Toyota Hilux“ – puikus automobilis, su juo geriausiai jaučiausi asfaltuotuose keliuose.

Gintaras Žiobakas (Kretingos rajonas): „Fiat Fullback“ turbūt labiausiai subalansuotas automobilis, vertinant kainą ir kokybę. Aišku, jis suskaičiuoja visas duobes, tačiau būtų geras darbininkas ūkyje.

„Toyota Hilux“ – labai manevringas, puikiai važiuoja žvyrkeliu, jo jaukus salonas. Šį automobilį „pasodinome“ ražienoje, kur problemų turėjo visi nominacijos pretendentai. Dirvos paviršius buvo atitirpęs, o žemiau slėpėsi ledas, tad čia nieko nuostabaus. Tai geras automobilis, kuris tiktų mano ūkyje.

„Nissan Navara“ pelnė bene daugiausia mano simpatijų. Gerai atrodo, o ir važiuoja taip, kaip atrodo. Gera garso izoliacija, šauniai laikosi net ant slidaus kelio, automatinė pavarų dėžė dirba be priekaištų. „Nissan“ tiktų net ir ilgesnius atstumas įveikiant su didesne kompanija. Labai patiko, kad blokiruotes galima įjungti net nestojant.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Į Lietuvą sugrįžęs vyras patyrė pažeminimą dėl išvaizdos: jaučiuosi ne įmonėje, o „zonoje“ (295)

Ne vienerius metus užsienyje gyvenęs Ramūnas (vardas pakeistas), grįžo į gimtinę ir įsidarbino...

„Ford“ „orų fabrike“ – pačios ekstremaliausios aplinkos sąlygos (7)

Visos pasaulio orų sąlygos telpa ką tik pradėjusiame veikti „Ford“ Aplinkos tyrimų centre,...

Šeštadienį „Mercedes-Benz“ gerbėjai atidarys vasaros sezoną

Jau šį šeštadienį, gegužės 26 d., „Ogmios miesto“ didžiojoje automobilių stovėjimo...

Prie jūros susiruošusi moteris pateko į kuriozinę padėtį autobuse (55)

Vilnietė Marija atsidūrė gana kuriozinėje situacijoje. Moteris su keturmete dukra iš sostinės...

Mongoliški vairuotojo įspūdžiai: važiuoti ten reikia nuolat prasižiojus (7)

Sėdėdamas automobilio priekinėje sėdynėje skirtingose valstybėse visada patiri naujų emocijų...

Top naujienos

Kas penktas suaugęs susiduria su dažnai nepastebima problema: įprastas sutrikimas – daugybės ligų priežastis (23)

Remiantis Pasaulinės sveikatos organizacijos ( PSO ) duomenimis, bent 1 iš 5 suaugusiųjų susiduria...

DELFI Agro eksperimentas: ar įmanoma provincijoje susirasti darbą daugiau nei už minimumą (130)

Vasaros sezonu norintys užsidirbti moksleiviai ar studentai dažnai traukia į užsienio šalis,...

Audringos abiturientų naktys: išnuomoti viešbučiai, pribloškiančios suknelės ir alkoholio paieškų maršrutai (182)

Vieni paskutines mokyklines šventes švenčia pompastiškai, kiti kukliai, o treti traukia į...

Bičiuliui siųstas šakotis sugrįžo virtęs trupiniais (13)

Vilnietis Artūras susidūrė su kuriozine situacija – dar kovo mėnesį draugui išsiųstas...

Geriausios Lietuvos gimnazijos abiturientai pademonstravo paskutinio skambučio įvaizdžius (92)

Ketvirtadienio popietę paskutinio skambučio šventė vyko ir geriausia Lietuvos mokykla šįmet vėl...

Išskirtinė galimybė pasidairyti viename prabangiausių Vilniaus viešbučių: pamatykite, kur ilsisi elitas (7)

Sostinės centre duris svečiams atvėrė atsinaujinęs „ Radisson Blu Astorija “. Specialaus...

Žinomų žmonių automobiliai turi vardus ir atspindi jų gyvenimo įpročius (8)

Ketvirtadienio vakarą žinomus žmones buvo galima sutikti ir automobilių švaros centro „Ainava"...

Legendinio ansamblio „Lietuva“ repeticija: ant scenos to niekada nepamatysite

Stebint repetuojančius valstybinio dainų ir šokių ansamblio „Lietuva“ choristus ir...

Žalgiriečių nusiteikimu nepatenkintas Jasikevičius: esi krepšininkas ir už tai gauni pinigus (6)

Kauno „Žalgiris“ Betsafe- LKL čempionato ketvirtfinalio serijos iki trijų pergalių...

Vienas prieš Ballus paliktas Šeškus: pakriko nervai ir sveikata, nebenoriu treniruoti (164)

Tėtušio klyksmai, apatiškos ir net per rungtynes sugebančios užsnūsti jo atžalos,...