1. Tai bene populiariausias „Mercedes-Benz“ modelis. Per pastarąjį dešimtmetį C klasės modeliai sudaro didžiąją dalį bendrovės pardavimų.
  2. Šio modelio sėkmės istorija prasidėjo 1982 metais, kai pristatytas vidutinio dydžio modelis tapo mažiausiu „Mercedes-Benz“ segmente. Tuomet C klasės modelis buvo vadinamas „Baby Benz“ (angl. „Mažylis Benz“). Dabar gerokai padidėjęs modelis dėl savo technologijų ir įrangos yra vadinamas „mažąja S klase“.
  3. Visi varikliai, net ir dyzeliniai, dabar poruojami su starteriu-generatoriumi, kitaip tariant, yra elektrifikuoti, todėl, viena vertus, degalų sąnaudos mažesnės, kita vertus – suveikus „Start-Stop“ sisemai automobilio variklis užgęsta ir vėl užsiveda tyliau, nuosekliau ir be papildomų vibracijų. Ši hibridinė pavara turi net 15kW (20 AG) galingumo elektos variklį su 200 Nm sukimo momentu, kas stipriai pagerina automobilio dinamiką.
  4. Užpakaliniai ratai šiame modelyje – vairuojami ir gali pasisukti 2,5 laipsnių kampu. Tai leido apsisukimo spindulį sumažinti 43 cm – iki 10,64 m. Tai reiškia ir mažiau darbo vairuotojui – jei iki šiol norint apsisukti reikėjo vairą pasukti 2,35 karto, dabar – 2,1 karto (jei automobilis yra su galiniais varančiaisiais ratais).
  5. Priklausomai nuo pasirinkimo, C klasės modelis gali turėti „Digital Light“ sistemą turinčius žibintus. Šie, norėdami vairuotoją informuoti apie pavojus, eismo kryptį, juostos ploti ir kitką, ant kelio gali suformuoti šviesų projekciją.
  6. Vietoje sujungtų per visą centrinę panelę nusitęsusių ekranų, dabar C klasės modelyje montuojami du skaitmeniniai ekranai: vienas prieš vairuotojo akis, kitas, šiek tiek pasuktas į vairuotoją, pačiame centre. Centrinis, multimedijos ir pramogų sistemai skirtas ekranas, dabar montuojamas vertikaliai ir gali būti net 12,3 colių (31,2 cm) skersmens.
  7. „Mercedes-Benz“ C klasėje (beje, pirmą kartą šiame segmente) tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių montuojama centrinė saugos pagalvė, apsauganti sėdinčius priekyje žmonės nuo galimybės susidaužti galvomis tuomet, kai nutinka eismo įvykis.
  8. Įprasta navigacijos sistema gali būti papildyta išplėstąja realybe: vietoje žemėlapio automobilyje bus matomas realios aplinkos vaizdas, kuriame „Mercedes-Benz“ nubraižys linijas ir rodykles, tiksliai parodančias, kur reikia pasukti, kurį kelią, gatvę ar eismo juostą pasirinkti.
  9. Jokių apsilankymų dėl atnaujinimų servise: MBUX gali būti atnaujinama tiesiog fone, „oru“, tam nereikia papildomų apsilankymų atstovų salone. Tai reiškia, kad automobilyje visuomet veiks naujausia operacinė sistema.
  10. Naujame C klasės modelyje – visa puokštė atnaujintų saugumo sistemų. Pavyzdžiui, dabar važiuojant iki 100 km/val. greičiu automobilis geba reaguoti ir aptikti stovinčią transporto priemonę bei apie ją perspėti ir apsaugoti vairuotoją, aktyvi vairuotojo pagalbos sistema, padedanti išlikti savoje eismo juostoje, dabar veikia iki 210 km/val. greičio, o kelio ženklų atpažinimo sistema sugeba „skaityti“ sudėtinius ženklus su papildoma informacija (pavyzdžiui, išlyga, kad kelio ženklai galioja, kai danga drėgna).


Visą naujosios „Mercedes-Benz“ C klasės apžvalgą skaitykite čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)