Automobilių entuziastai mėgsta greitus ir klasikinius automobilius. Pirmosios kartos „Honda Accord“ tikriausiai yra vienas iš tų automobilių, kuris patrauktų markės gerbėjo dėmesį, tačiau šis yra kitoks. Tai – naujų vėjų automobilių kultūroje apraiška: „Teslonda“ pakrikštytas automobilis yra skirtas traukos lenktynėms ir nešioja „Tesla“ širdį.
"Teslonda"
© Stopkadras

Automobilių entuziastai mėgsta tobulinti savo mašinas. Vieni tai daro jas tiesiog restauruodami, grąžindami prie gamyklinio grožio su šiokiais tokiais individualiais potėpiais, o kiti persekioja greičio rekordus.

Kažkur šiame paveiksle yra ir variklių keitimas. Dažnai į automobilius montuojami didesni ir galingesni varikliai, vairuotojui suteikiantys daugiau džiaugsmo. Pasaulyje yra ne vienas „Mazda MX-5“ su V6, klasikinis „Mini“ su „Hayabusa“ ar net „Volkswagen Golf“ su V8 varikliu. Tačiau dabar papūtė nauji vėjai – šis pirmosios kartos „Honda Accord“ yra varomas „Tesla“ varikliu.

Šio automobilio, kūrybingai pavadinto „Teslonda“, kūrėjas į jį sumontavo visą „Tesla“ jėgos sistemą. Ją reikėjo modifikuoti, tačiau toks sprendimas nebuvo labai sudėtingas, nes joje jau buvo elektros variklis. Priekiniai „Teslonda“ ratai nėra varomi, nes automobilis yra ruoštas traukos lenktynėms. Priekinė ašis yra skirta būtent tokiems lenktyniniams automobiliams ir taip pat nėra originali.

Iš tikrųjų, šiame automobilyje liko nedaug 1981-ųjų „Honda Accord“ dalių, tačiau restauruotas kėbulas atrodo visai gražiai.

Kadangi jėgainė buvo paimta iš avarijoje stipriai apgadinto „Tesla“ automobilio, baterijų teko ieškoti kitur – „Teslonda“ naudoja „Chevrolet Bolt“ elementus. Jie negarantuoja didelio nuvažiuojamo atstumo, tačiau šis kūrinys savo gyvenimą gyvens ketvirčio mylios atkarpomis, todėl tai nėra svarbu. Tiesa, kol kas „Teslonda“ negali varžytis su greičiausiais traukos lenktynių automobiliais – jis nusileistų net tai pačiai „Tesla“ mašinai, iš kurios pasiskolino jėgainę.

„Teslonda“ nuo 0 iki 97 km/val. įsibėgėja per 2,7 sek. Tai yra išties didelis greitis, tačiau toli gražu ne rekordinis. Žemiau galite pamatyti, kaip tai atrodo.

Vaizdas iš tiesų įspūdingas, nors sąlygos akivaizdžiai nebuvo idealios. Automobilio padangos buvo šaltos, oro temperatūra buvo gana žema. „Teslonda“ geresnėmis sąlygomis galėtų pasiekti ir 2,5 sekundžių laiką. Vis dėlto automobilio kūrėjas tikrai nesivaikė rekordų ir trofėjų, nes nebūtų pasirinkęs klasikinio automobilio kėbulo.

Tikėtina, kad ateityje panašių projektų pamatysime vis daugiau. Egzistuoja kelios kompanijos, kurios konvertuoja įprastus automobilius į elektromobilius. Nors vieni mano, kad taip pavyks keliuose išlaikyti senus aplinkos netausojančius automobilius, kitiems tai atrodo vos ne šventvagiškas klasikinių automobilių gadinimas.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žvilgsnis į įspūdingą kokaino barono P. Escobaro automobilių kolekciją (6)

Žymiausias pasaulio narkotikų prekeivis daugiau nei prieš 24 metus susitiko su mirtimi. Kaip ir...

Kokie simptomai išduoda, kad šuo nepatenkintas kelione automobiliu (4)

Naminiai gyvūnai daugeliui tampa tikrais šeimos nariais, su kuriais norima praleisti kuo daugiau...

Ukrainiečiai automobilius graibsto net iš metalo supirkėjų (123)

„Parduoti galima viską, kas dar kruta“, - juokiasi Kauno automobilių turgaus vadovas...

Savo gyvenimo be lenktynių neįsivaizduojantis Rusteika: „Metame iššūkį lenktynininkams profesionalams“ (5)

Šį savaitgalį Palangoje susitiks greičio, adrenalino ir automobilių sporto mylėtojai. Juos į...

6 pasaulį labiausiai sukrėtusios autoavarijos (20)

Ten, kur automobiliai ir juos vairuojantys žmonės, neišvengiama ir žmogiškosios klaidos...

Top naujienos

Branduolinių povandeninių laivų kapinyne Rusijoje apsilankęs vokiečių žurnalistas: tai, ką išvydau, sukėlė šoką (13)

Vokiečių žurnalistas Michaelis Schmidtas papasakojo apie tai, kaip Šiaurės vakarų Rusijoje,...

Egzotiškas pasiūlymas Palangoje: vietoj įprastų saldumynų – drakono vaisių, kinkanų ir karališkų uogų (1)

Vaisiais iš Tailando, Kosta Rikos, Izraelio, Turkijos bei Lenkijos Palangoje pirmus metus...

Sekmadienį – dar viena proga pasidžiaugti šiluma

Sekmadienio naktis numatoma nepastoviai debesuota, be lietaus. Vėjas silpnas. Antroje nakties pusėje...

Saugojosi, bet pastojo: apie gyvybei pavojingą negimdinį nėštumą įspėjo ne vienas simptomas (27)

Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja, norėdama pasidalinti savo istorija. Ji viliasi, kad kitoms...

Kemzūros prognozė nepradžiugins „Žalgirio“ sirgalių: tai sportas, kitaip nebūna (63)

Laiko patikrintas Kęstučio Kemzūros ir Davido Blatto duetas, panašu, ruošia dirvą dar vienam...

Prabilo dar viena su „Alfa vyru“ pasimatyme buvusi mergina: bandė bėgti, bet jis ją sekė (287)

„Ėjau į troleibusą, jis iš paskos“, – apie bandymą pasprukti nuo „Alfa vyro“ Airino...

Visa tiesa apie nuolaidų korteles: kam jos iš tiesų naudingos? (138)

Lojalumo kortelės Lietuvoje atsirado prieš gerus 11 metų ir šiandien jau nieko nebestebina, kad...

Klaipėdą drebino įspūdingas Donato Montvydo cirko šou: per „Žiūrėk, ką padarei“ dainą arena pašėlo (79)

Šeštadienio vakarą Klaipėdos „Švyturio“ arenoje įvyko ilgai lauktas vienintelis dainininko...

Išskyrė 9 akivaizdžiausius partnerių neištikimybės ženklus: juos pajutus, reiktų sunerimti (9)

Vyrus ir moteris į neištikimybę pastūmėja skirtingos priežastys, tačiau ir vieni, ir kiti...

Suskambo vienintelis solinis Jazzu koncertas pajūryje: atlikėja neslėpė kvapą gniaužiančio jaudulio (65)

Palanga šį savaitgalį tapo Lietuvos centru – čia ne tik vyko „Aurum 1006 km“ lenktynės, bet...