aA
Tesla Model S“ automobiliui – jau beveik 7 metai. Per visą šį laiką jis buvo tobulinamas, o ir programinės įrangos atnaujinimai padėdavo šiam automobiliui išlikti jaunam. Tačiau ne visiems šis modelis įtinka. Gregas Furstenwerthas buvo didelis „Tesla“ entuziastas, bet dabar sako atvirai – gamintojo specialistams draudžiama liestis prie jo automobilio.
"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© AFP/Scanpix

G. Furstenwerthas buvo vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ vairuotojų. Į savo naujutėlaitį automobilį jis įsėdo 2013 metais ir iš karto jį pamilo. Myli iki šiol – teigia, kad nemato jokio kito automobilio, į kurį iškeistų savo „Model S“. Tačiau su „Tesla“ kompanija jis jau nebedraugauja.

Anksčiau G. Furstenwerthas žavėjosi „Tesla“ jam skiriamu dėmesiu. Privatumo pažeidimai, kai „Tesla“ jam paskambindavo pranešti apie jo automobilio būklę, jam atrodė kaip nuoširdus dėmesys. Tačiau anksčiau ar vėliau gyvenimas svajonėje baigėsi. Ir koks sutapimas – jis baigėsi tada, kai baigėsi ir garantinis laikotarpis. Tada vyras atsitokėjo ir pamatė, kad nėra kam jo automobilio taisyti.

„Tesla“ leidžia savo automobilius taisyti tik oficialių atstovų dirbtuvėse. Tačiau daugeliui žmonių tai nėra priimtina dėl labai paprastos priežasties – šios dirbtuvės gali būti ir už poros valandų kelio. Jei automobilis patiria rimtesnį gedimą, dažniausiai jo negalima tempti. Ar galite įsivaizduoti valandos kelionę iki autorizuotų remonto dirbtuvių, kai pakeliui savo 5 metų senumo automobiliu pravažiuojate daugybę vairuotojų išgirtų servisų?

Tačiau tie servisai menkai gali padėti. „Tesla“ negamina atsarginių detalių. Neprieinami ir specializuoti diagnostikos įrenginiai, instrukcijos. Patys automobiliai yra brangūs, todėl daug mažų remonto dirbtuvių net nežiūri į jų pusę – nenori padaryti daugiau žalos. Ar galite patikėti tuo, kad savo dirbtuves savo senam „Ferrari“ yra rasti lengviau nei kone naujam „Tesla Model S“? Ir atsargines detales „Ferrari“ gamina, ir dokumentacija remonto dirbtuvėms pasiekiama.

G. Furstenwertho bėdos buvo smulkios, bet erzinančios, turint omenyje, kad automobilis nebuvo labai senos. Žibintuose kaupėsi drėgmė, nustojo veikti rankenėlės, prastai funkcionavo langai. Jei „Tesla“ būtų keitusi visas šias detales, remontas būtų buvęs neįtikėtinai brangus. O juk bėdos nebuvo specifinės – ir „Volkswagen“ turi langus, žibintus ir rankenėles. Taigi, G. Furstenwerthas padarė tai, kas „Tesla“ pasaulyje yra neįsivaizduojama – automobilį ėmė remontuoti pats.

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad situacija gerėja. G. Furstenwerthui teko vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ automobilių – daugelis problemų dėl patikimumo vėliau buvo išspręstos. Tačiau „Tesla Model S“ tikrai nėra pigus automobilis ir imti byrėti taip greitai jis tikrai neturėtų.

Kita vertus, didžioji probema yra ne patikimumas, o remonto galimybės. „Tesla“ automobiliai turi atpažįstamą charakterį ir juos mėgsta entuziastai. Tačiau tai nėra kokie nors egzotiški modeliai, dėl kurių būtų galima sugaišti visą dieną važiuojant iki serviso. „Tesla“ automobiliai privalo būti praktiški.

www.technologijos.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Ekspertas papasakojo, kaip suderinti didelius ratus ir komfortą

Keičiantis dizaino madoms, vienas automobilių estetikos kriterijus išlieka pastovus –...

Apklausa: renkantis elektromobilį, ekologija tik trečioje vietoje

Labiausiai Lietuvos gyventojus įsigyti elektrinį automobilį motyvuoja mokesčių lengvatos,...

Paneigė 8 autonominių automobilių mitus

Ar savivaldžiai automobiliai taps realybe? Ir kaip turės pasikeisti žmonių požiūris, kad...

Ekspertai papasakojo apie auksines kondicionieriaus naudojimo taisykles

Karštomis vasaros dienomis, ieškodami atgaivos, nevengiame į pagalbą pasitelkti oro kondicionavimo...

Paaiškino, kada nereikia pirkti visureigio

Jeigu atliktumėte socialinį eksperimentą ir išdidžiai į miesto visureigius lipančių...

Top naujienos

Delfi PliusKristina Pocytė, laida „Iš esmės“, Virginija Spurytė

Zelenskis įspėjo Europą dėl Rusijos agresijos: netikėtumai gresia ir Lietuvai

Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis įspėjo, kad ši savaitė bus ne tik istorinė, bet...

Ekspertas: trapi valdančioji dauguma leidžia kurti kitokios valdžios scenarijus

Politinė Lietuvos padangė vis dar įkaitusi. Kelias savaites politinių rietenų vedini politikai...

Rogozinas: prekių tranzito ribojimai kelia abejonių dėl Lietuvos ir Rusijos sienos (2)

Rusijos kosmoso programos vadovas Dmitrijus Rogozinas pareiškė, kad įsigaliojus prekių tranzito...

Medvedevas grasina Moldovai (8)

Moldova pasirengusi prisijungti prie Rusijai taikomų sankcijų ; Maskva pareiškė, kad atsakymo...

Lietuviai plūsta į pliažą: Smiltynės perkėlos kelte – lyg stintos statinėje

Šeštadienį Lietuvos pajūrį pasiekus rekordiniams šiais metais karščiams klaipėdiečiai ir...

Delfi PliusGiedrė Balčiūtė

Viceministrė prakalbo apie baisius pandemijos padarinius Lietuvoje: tikrąjį baisumą galima pajusti šiemet (4)

Koronaviruso pandemija jau po truputį pasimiršta: sergamumas, nors pastaruoju metu šiek tiek...

Po tragiškų šaudynių šalia gėjų klubo – jautri Ruslano Kirilkino žinutė: prieš dvejus metus meilę atradęs vyras neslepia nevilties

Praėjusią naktį Osle įvykusios šaudynės šokiravo ne vieną – gėjų naktiniame klube žuvo du...

Karas Ukrainoje. Žytomyro srities gyventojus pažadino sprogimai: raketos skriejo iš Baltarusijos  Rusijos pajėgos teigia, kad įžengė į Lysyčanską (4)

Ukrainai buvo suteiktas kandidatės į Europos Sąjungos nares statusas ir tai, anot šalies...

Dar vienas įspūdingas rezultatas: Gudžių beveik 4 metrais pranokęs Alekna – Lietuvos čempionas

Šiauliuose prasidėjo 99-asis Lietuvos lengvosios atletikos čempionatas. Jau pirmoje pirmenybių...