aA
Tesla Model S“ automobiliui – jau beveik 7 metai. Per visą šį laiką jis buvo tobulinamas, o ir programinės įrangos atnaujinimai padėdavo šiam automobiliui išlikti jaunam. Tačiau ne visiems šis modelis įtinka. Gregas Furstenwerthas buvo didelis „Tesla“ entuziastas, bet dabar sako atvirai – gamintojo specialistams draudžiama liestis prie jo automobilio.
"Tesla Model S"
"Tesla Model S"
© AFP/Scanpix

G. Furstenwerthas buvo vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ vairuotojų. Į savo naujutėlaitį automobilį jis įsėdo 2013 metais ir iš karto jį pamilo. Myli iki šiol – teigia, kad nemato jokio kito automobilio, į kurį iškeistų savo „Model S“. Tačiau su „Tesla“ kompanija jis jau nebedraugauja.

Anksčiau G. Furstenwerthas žavėjosi „Tesla“ jam skiriamu dėmesiu. Privatumo pažeidimai, kai „Tesla“ jam paskambindavo pranešti apie jo automobilio būklę, jam atrodė kaip nuoširdus dėmesys. Tačiau anksčiau ar vėliau gyvenimas svajonėje baigėsi. Ir koks sutapimas – jis baigėsi tada, kai baigėsi ir garantinis laikotarpis. Tada vyras atsitokėjo ir pamatė, kad nėra kam jo automobilio taisyti.

„Tesla“ leidžia savo automobilius taisyti tik oficialių atstovų dirbtuvėse. Tačiau daugeliui žmonių tai nėra priimtina dėl labai paprastos priežasties – šios dirbtuvės gali būti ir už poros valandų kelio. Jei automobilis patiria rimtesnį gedimą, dažniausiai jo negalima tempti. Ar galite įsivaizduoti valandos kelionę iki autorizuotų remonto dirbtuvių, kai pakeliui savo 5 metų senumo automobiliu pravažiuojate daugybę vairuotojų išgirtų servisų?

Tačiau tie servisai menkai gali padėti. „Tesla“ negamina atsarginių detalių. Neprieinami ir specializuoti diagnostikos įrenginiai, instrukcijos. Patys automobiliai yra brangūs, todėl daug mažų remonto dirbtuvių net nežiūri į jų pusę – nenori padaryti daugiau žalos. Ar galite patikėti tuo, kad savo dirbtuves savo senam „Ferrari“ yra rasti lengviau nei kone naujam „Tesla Model S“? Ir atsargines detales „Ferrari“ gamina, ir dokumentacija remonto dirbtuvėms pasiekiama.

G. Furstenwertho bėdos buvo smulkios, bet erzinančios, turint omenyje, kad automobilis nebuvo labai senos. Žibintuose kaupėsi drėgmė, nustojo veikti rankenėlės, prastai funkcionavo langai. Jei „Tesla“ būtų keitusi visas šias detales, remontas būtų buvęs neįtikėtinai brangus. O juk bėdos nebuvo specifinės – ir „Volkswagen“ turi langus, žibintus ir rankenėles. Taigi, G. Furstenwerthas padarė tai, kas „Tesla“ pasaulyje yra neįsivaizduojama – automobilį ėmė remontuoti pats.

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad situacija gerėja. G. Furstenwerthui teko vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ automobilių – daugelis problemų dėl patikimumo vėliau buvo išspręstos. Tačiau „Tesla Model S“ tikrai nėra pigus automobilis ir imti byrėti taip greitai jis tikrai neturėtų.

Kita vertus, didžioji probema yra ne patikimumas, o remonto galimybės. „Tesla“ automobiliai turi atpažįstamą charakterį ir juos mėgsta entuziastai. Tačiau tai nėra kokie nors egzotiški modeliai, dėl kurių būtų galima sugaišti visą dieną važiuojant iki serviso. „Tesla“ automobiliai privalo būti praktiški.

www.technologijos.lt
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Lietuvoje parduodamas ypatingas „Ford Mustang“: ant kėbulo net automobilių pramonės legendos parašas (14)

„Ford“ koncerno pasididžiavimu galima vadinti bene geriausiai JAV automobilių pramonėje...

Latvio transporto priemonė – triratis, laivas ir namukas viename (2)

Praleidęs ketverius metus kelyje dviračiu iš Londono į Tokiją, landšafto dizaineris iš...

Pirmos kartos „Lexus SC“ – legendinės „Toyota Supra“ pirmos eilės pusbrolis (2)

1991 metais „ Lexus “ pristatė prabangų kupė automobilį, su kuriuo stengėsi užkariauti...

Vytautas Švedas su kolegomis rado alternatyvą lenktynėms: dviračiais aplink Lietuvą (1)

Nesulaukdami šių metų sezono pradžios nemaža dalis lenktynininkų per karantiną išgyvena...

Du keliautojai išbandė vėl atvertas Baltijos šalių sienas – nuvažiavo į Taliną (11)

Baltijos šalys mažiau nei likusi Europa nukentėjo nuo COVID-19 viruso ir tai leido anksčiau nei...

Top naujienos

Po emigrantų kelionės į Lietuvą – šiurpūs liudijimai (175)

Emigrantų kelionė iš Vokietijos į namus Lietuvoje baigėsi tragedija: važiuojant greitkeliu...

Nacionalinio stadiono epopėja: po mero ir Vyriausybės konflikto – kompromiso paieškos (140)

Praėjusią savaitę apie nacionalinio stadiono mirtį pranešęs Vilniaus meras Remigijus Šimašius...

Istorinio skrydžio teks palaukti: „SpaceX“ į atvirą kosmosą pakilti sutrukdė oro sąlygos (354)

Praėjus beveik dešimtmečiui – vėl iš JAV teritorijos į atvirą kosmosą turėjo kilti...

Po nelegalių lenktynių Rapšys policijai įkliuvo antrą kartą (47)

Dėl dalyvavimo neteisėtose lenktynėse nubaustas ir teisę vairuoti praradęs plaukikas Danas...

Malonią šilumą kai kur užgoš trumpas lietus

Ketvirtadienio dieną per Lietuvą slinks mažai aktyvus ir nekontrastingas šaltasis atmosferos...

Kapų daugiau nei mirčių: aukų artimieji patys išaiškino Kazachstaną klastojant pandemijos statistiką (58)

Panašu, kad vien koronaviruso aukoms iš Kazachstano pietryčiuose esančio Almatos miesto ir jo...

Darbuotojų bėdos su karantino pabaiga nesibaigs: gali netekti ne tik darbo, bet negauti ir išmokų (96)

Nors po truputį pradeda ryškėti galima karantino pabaigos data, rūpesčiai nei darbuotojams, nei...

Po erkės įkandimo tarnybos metu neteko didžiosios dalies darbingumo: tikina, kad jam buvo pakištas suklastotas dokumentas (106)

2016 m. pavasaris tuometiniam kariui savanoriui buvo lemtingas. Tarnybos metu įsisiurbusi erkė jį...

Paulius Jurkevičius

Linkėjimas iš ano pasaulio: kietų ir nemirtingų stereotipų! (1)

Jie gimsta, stiprėja, plėtojasi, įsigraužia į aplinką, į draugų būrelį, į šeimą. Į...

Mažos mergaitės pasiaukojimo istorija: pati išmesta maiše pelkėse sugebėjo išgelbėti nuo mirties dvimetį berniuką (30)

„Kai prasidėjo karas, mūsų šeima suprato, kad mus nužudys, – pasakoja 80-metė vilnietė...

|Maža didelių žinių kaina