aA
Tesla Model S“ automobiliui – jau beveik 7 metai. Per visą šį laiką jis buvo tobulinamas, o ir programinės įrangos atnaujinimai padėdavo šiam automobiliui išlikti jaunam. Tačiau ne visiems šis modelis įtinka. Gregas Furstenwerthas buvo didelis „Tesla“ entuziastas, bet dabar sako atvirai – gamintojo specialistams draudžiama liestis prie jo automobilio.
"Tesla Model S"
© AFP/Scanpix

G. Furstenwerthas buvo vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ vairuotojų. Į savo naujutėlaitį automobilį jis įsėdo 2013 metais ir iš karto jį pamilo. Myli iki šiol – teigia, kad nemato jokio kito automobilio, į kurį iškeistų savo „Model S“. Tačiau su „Tesla“ kompanija jis jau nebedraugauja.

Anksčiau G. Furstenwerthas žavėjosi „Tesla“ jam skiriamu dėmesiu. Privatumo pažeidimai, kai „Tesla“ jam paskambindavo pranešti apie jo automobilio būklę, jam atrodė kaip nuoširdus dėmesys. Tačiau anksčiau ar vėliau gyvenimas svajonėje baigėsi. Ir koks sutapimas – jis baigėsi tada, kai baigėsi ir garantinis laikotarpis. Tada vyras atsitokėjo ir pamatė, kad nėra kam jo automobilio taisyti.

„Tesla“ leidžia savo automobilius taisyti tik oficialių atstovų dirbtuvėse. Tačiau daugeliui žmonių tai nėra priimtina dėl labai paprastos priežasties – šios dirbtuvės gali būti ir už poros valandų kelio. Jei automobilis patiria rimtesnį gedimą, dažniausiai jo negalima tempti. Ar galite įsivaizduoti valandos kelionę iki autorizuotų remonto dirbtuvių, kai pakeliui savo 5 metų senumo automobiliu pravažiuojate daugybę vairuotojų išgirtų servisų?

Tačiau tie servisai menkai gali padėti. „Tesla“ negamina atsarginių detalių. Neprieinami ir specializuoti diagnostikos įrenginiai, instrukcijos. Patys automobiliai yra brangūs, todėl daug mažų remonto dirbtuvių net nežiūri į jų pusę – nenori padaryti daugiau žalos. Ar galite patikėti tuo, kad savo dirbtuves savo senam „Ferrari“ yra rasti lengviau nei kone naujam „Tesla Model S“? Ir atsargines detales „Ferrari“ gamina, ir dokumentacija remonto dirbtuvėms pasiekiama.

G. Furstenwertho bėdos buvo smulkios, bet erzinančios, turint omenyje, kad automobilis nebuvo labai senos. Žibintuose kaupėsi drėgmė, nustojo veikti rankenėlės, prastai funkcionavo langai. Jei „Tesla“ būtų keitusi visas šias detales, remontas būtų buvęs neįtikėtinai brangus. O juk bėdos nebuvo specifinės – ir „Volkswagen“ turi langus, žibintus ir rankenėles. Taigi, G. Furstenwerthas padarė tai, kas „Tesla“ pasaulyje yra neįsivaizduojama – automobilį ėmė remontuoti pats.

Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad situacija gerėja. G. Furstenwerthui teko vienas iš ankstyvųjų „Tesla Model S“ automobilių – daugelis problemų dėl patikimumo vėliau buvo išspręstos. Tačiau „Tesla Model S“ tikrai nėra pigus automobilis ir imti byrėti taip greitai jis tikrai neturėtų.

Kita vertus, didžioji probema yra ne patikimumas, o remonto galimybės. „Tesla“ automobiliai turi atpažįstamą charakterį ir juos mėgsta entuziastai. Tačiau tai nėra kokie nors egzotiški modeliai, dėl kurių būtų galima sugaišti visą dieną važiuojant iki serviso. „Tesla“ automobiliai privalo būti praktiški.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvių pora sugalvojo svajonių planą – leisis į kelionę aplink pasaulį ieškoti stebuklų (6)

4 metai, 50 keliautojų, 1 000 stebuklų ir 250 000 kilometrų. Tai – pagrindiniai panevėžiečių...

Kaip vairavimo egzaminai laikomi svetur: nuo smurto neišlaikius iki vagiamų kelio ženklų (4)

Būsimus vairuotojus egzaminuojanti „ Regitra “ nuolatos keičiasi žiniomis su kitomis...

Išradingumui ribų nėra: sodo namelis skriejo greičiau už eilinį automobilį

Unitazas, pirkinių vežimėlis iš prekybos centro ir netgi sodo namelis – visi šie objektai...

Panevėžyje ne visi žino, kad vasarą geriausios – vasarinės padangos (1)

Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome tradiciškai susirenka daugiausia konkurso „...

Panevėžyje – netikėtas rekordas geriausio Lietuvos vairuotojo paieškose (1)

Rugsėjo 15 d. Panevėžyje vyks antrasis iš trijų konkurso „ Geriausias Lietuvos vairuotojas...

Top naujienos

Pirmasis kardinolas iš Lietuvos: vos 27 metų sulaukęs įtakingo LDK eretiko sūnus (5)

Katalikiška Lietuva skaičiuoja jau daugiau nei 630 metų istoriją. Iki šiol vieną...

Buvęs Estijos premjeras: apie savo šalį, kaip ir apie šeimą, blogai nekalbame (39)

Estiją krečia vienas didžiausių Europos istorijoje pinigų plovimo skandalų. Kaip galėjo Putino...

Sostinėje atsidarė restoranas, kuris įkandamas ne kiekvienam: šampanas čia kainuoja net 1490 eurų (263)

Vilniuje duris atvėrė naujas restoranas „Nineteen18”, kurio pavadinimas skirtas paminėti...

Skandalingas žvaigždės dūris „Vilkams“ į nugarą – šansas Valančiūnui tapti NBA čempionu? (21)

Didžiausias Minesotos „Timberwolves“ klubo sirgalių košmaras tapo realybe. Prieš kiek daugiau...

Airijoje tautietės emigrantės nužudymu įtariamas vyras – lietuvis (7)

Ketvirtadienio rytą Dandolko apygardos teisme pasirodė žmogus, kaltinamas Ingridos Maciokaitės...

Popiežius kreipėsi į Lietuvos, Latvijos ir Estijos žmones: norėčiau visus apkabinti (89)

Iki Šventojo Tėvo vizito likus porai dienų, popiežius Pranciškus vaizdo įraše kreipėsi į...

Kaimuose – panika: vilkai puola net prie namų (185)

Švėkšnos seniūnijos Bumbuliškės kaime gyvenantys Ramutė ir Viktoras Kungiai su nerimu kasdien...

Stormy Daniels savo knygoje prakalbo apie intymiąją prezidento anatomiją: jo lytinį organą lygina su žaidimo herojumi (3)

Savo naujojoje visas detales atskleidžiančioje knygoje „Full Disclosure“ pornožvaigždė...

Pasibaisėję vestuvių svečiai nusprendė netylėti: nuotakos reikalavimai tiesiog absurdiški (27)

Pasibaisėję vestuvių svečiai pasidalino šokiruojančiu sąrašu taisyklių, kurias jiems prieš...

Norėjo patikrinti statomo namo kokybę, bet buvo išvadinti žiopliais: ką pirkėjai turi žinoti pirkdami namą (18)

Šiuo metu vystytojai giriasi jau nebestatantys žemesnės nei A energetinės klasės pastatų,...