aA
„Tour de Force“, geriau žinoma tiesiog kaip TDF, yra britų inžinerijos kompanija, kurianti įvairias sistemas automobilių sportui. TDF-1 – naujausias jos produktas. Tai – „Formulės 1“ automobilis, kurį jūs galite nusipirkti.
TDF-1 sukūrė „Formulės 1“ bolidą prieinamą visiems
TDF-1 sukūrė „Formulės 1“ bolidą prieinamą visiems
© Gamintojo archyvas

TDF-1 – tai 2011-ųjų „Marussia“ arba 2012 „Sauber“ bolidų bazės su naujais varikliais, vairais ir kai kuriais aerodinaminiais sprendimais. Tai - tikras, atviras 5,2 metrų ilgio Formulės bolidas, leidžiantis posūkiuose patirti 4G apkrovas.

Kartu tai – ir paslauga, mat TDF mokys klientus ir teiks techninį aptarnavimą. Tai yra pilna Formulės 1 lenktynininko patirtis – jums net nereikėtų rūpintis savo bolidu.

TDF-1 sukūrė „Formulės 1“ bolidą prieinamą visiems
TDF-1 sukūrė „Formulės 1“ bolidą prieinamą visiems
© Gamintojo archyvas

Ir gerai, nes jis – labai sudėtingas. Daugiau nei 600 AG išvystantis ir iki 9000 apsisukimų per minutę įsibėgėjantis turbokompresorinis 1,7 l variklis galią galiniams ratams perduoda per 6 laipsnių pusiau automatinę transmisiją. Ji valdoma ant vairo esančiomis pavarų perjungimo ir sankabos mentelėmis. Tiek variklį, tiek pavarų dėžę, tiek vairą kūrė TDF. Kaip ir originaliuose boliduose, variklis ir pavarų dėžė kartu yra ir bolido platformos dalys. Iki 100 km/val. TDF-1 įsibėgėja per mažiau nei 2 sekundes.

TDF-1 vairuotojai bus turtingi, bet nebūtinai bus patyrę. Taigi, prilipusius prie asfalto juos laikys „Pirelli P Zero“ padangos ir įspūdingas aerodinaminis paketas. Jis turi ir DRS technologiją, kuri užsivers, jei automobilis nebus stabilus.

TDF-1 sukūrė „Formulės 1“ bolidą prieinamą visiems
TDF-1 sukūrė „Formulės 1“ bolidą prieinamą visiems
© Gamintojo archyvas

Įdomu tai, kad TDF teigia, jog išlaikyti šį bolidą nebus taip jau brangu. Techninės priežiūros jam reikės tik kas metus, o ne po kiekvienos sesijos trasoje. TDF-1 variklis nėra toks galingas ir tikslus kaip originali „Formulės 1“ bolido jėgainė, bet jis yra patikimesnis. TDF teigia, kad jei pirkėjai norės, kompanija pridės pagrindines atsargines dalis ir priežiūra galės rūpintis savininkų technikai.

Tiesa, prieš tai bolidą vis tiek teks pasimatuoti. TDF suformuos sėdynę pagal vairuotojo kūno kontūrus ir sureguliuos saugos diržus. Taigi, su bolidu pirkėjas gaus ir visokeriopą patirtį ir galės pasijusti tikru lenktynininku. Neskelbiama, kiek toks malonumas kainuos, bet tikriausiai tokių bolidų bus pagaminti vos keli ir jie bus labai brangūs.

www.technologijos.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
5.0000
Dina Sergijenko | D+

Vienintelis toks Lietuvoje „Volkswagen Scirocco“: į važiuojantį pro šalį atsisuka visi (1)

Dažnas į automobilį žiūri tik kaip į galimybę nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Kartais...

Ieškantiems racionalaus šeimos automobilio specialistai turi gerą žinią: vienatūrius nurašyti dar anksti (4)

Geras šeimos automobilis turbūt kaip niekas kitas turi atitikti daugybę reikalavimų. Kokios...

Kaip keisis elektromobilių įkrovimo infrastruktūra Lietuvoje: gali tekti susimokėti ir už tuščiai užimamą laiką (8)

Šalyje sparčiai daugėjant elektromobilių skaičiui jų vairuotojai jau pradėjo kovoti dėl...

Juknevičiaus patarimai į gamtą skubantiems vairuotojams: reikėtų kritiškai vertinti automobilio galimybes (1)

„Noriu nuvažiuoti į sodybą, pažvejoti prie ežero ar pasivaikščioti miško taku, tačiau...

Antanas Juknevičius papasakojo apie nuotykius su visureigiais: teko ir gelbėti kitus, ir susilažinti dėl pravažumo (1)

Antanas Juknevičius – daugiausiai patirties sukaupęs Dakaro lenktynininkas, smėlynus ir dykumas...

Top naujienos

Gydytojas infektologas įvertino vakcinų efektyvumą: vienu aspektu „Astra Zeneca“ tikrai išsiskiria (61)

Lietuvoje netyla diskusijos, ar nereikėtų ilginti intervalo tarp dviejų vakcinos nuo koronaviruso...

Aistė Žebrauskienė | D+

Neramina vis labiau vėluojantys įmonių tarpusavio atsiskaitymai: ekonomistai įspėja apie didesnes problemas

2021-ųjų pradžia Lietuvos ekonomikai buvo geresnė, nei tikėtasi, – šalies BVP augo 1 proc....

Lietingas pavasaris artėja prie pabaigos: šeštadienį sulauksime paskutinės nedidelio lietaus porcijos (2)

Šeštadienio rytą beveik visoje Lietuvoje bus sausa, drėgnesni debesys sukiosis ties vakariniais...

Buvęs imtynininkas gailisi dėl savo poelgio „Metelicoje“: jis mane „kabino“, manė, kad aš – gėjus (199)

Po incidento prie populiaraus Vilniaus naktinio klubo „ Metelica “ buvęs imtynininkas ne tik buvo...

Sukrečianti istorija apie motiną, kuri tapo žudike maniake ir kankino savo pačios šeimos narius (37)

Be to, kad smurtaudavo prieš savo podukras ir jas žemindavo, Shelly Knotek kviesdavosi į namus...

Žiniasklaida: po galimų mainų – antrasis Westermanno sugrįžimas į Kauną (67)

„Barcelona“ ir Kauno „Žalgiris“ veda derybas dėl galimo gynėjų apsikeitimo: ispanų „El...

Gabrielė Grinkaitė | D+

Apipjaustymas – populiarėjanti mada ar naudinga procedūra? Urologo nuomonė nustebins

JAV, Kanada, Pietų Afrikos Respublika, Naujoji Zelandija, Jungtinėje Karalystė, Pietų Korėja –...

Kol lietuviai stovi eilėse prie vakcinų, rusai savo „Sputniku“ skiepytis nenori net už pinigus (1013)

„Milijonas prizų“ – tokią programą nusprendė įgyvendinti Maskva, norėdama prisivilioti...

Lietuvių noras dirbti Anglijoje blėsta: nebetraukia sezoninis darbas, keičiasi kryptys (180)

Darbą užsienyje siūlančios Lietuvos kompanijos pastebi, kad nuo šių metų Europos rinkoje vyksta...