Volkswagen Group“ atsidūrė žurnalo „Advertising Age“ skelbiamo 2016-ųjų metų šimto daugiausia reklamai išleidusių įmonių sąrašo viršūnėje, rašo europe.autonews.com.
"Volkswagen" reklamai išleidžia daugiausiai tarp automobilių gamintojų
© AP / Scanpix

Į aktyviausiai besireklamuojančių įmonių sąrašą, be kitų įvairių sričių bendrovių, pateko penkiolika automobilių gamintojų ir padangas gaminanti įmonė „Bridgestone Corp.“ Septynios transporto priemonių sektoriaus dalyvės pateko į pirmųjų 25-ių įmonių grupę. Tokią informaciją šį mėnesį paskelbė leidiniui „Automotive News Europe“ priklausantis žurnalas „Advertising Age“.

„Volkswagen“ pateko į 4-ą bendro įmonių šimtuko vietą. 2015-iaisiais metais Vokietijos bendrovės reklamai išleistų pinigų suma sudarė daugiau nei 6,2 mlrd. eurų. Palyginimui, Lietuvos Respublikos 2016 metų valstybės biudžetas – 8,046 mlrd. eurų pajamų. Tad vokiečių bendrovė vien reklamai išleidžia apie 77 procentus mūsų šalies biudžeto pajamų atitinkančią sumą.

General Motors“ reklamai skiriamas biudžetas pasirodė antras pagal dydį, palyginti su kitais automobilių gamintojais. 2015-aisiais metais ši įmonė reklamai išleido virš 4,8 mlrd. eurų. 7-oje vietoje tarp visų įmonių atsidūrusi „Daimler“ per tą pati laiką išleido kiek daugiau nei 4,7 mlrd. eurų.

11-oje sąrašo vietoje yra „Ford Motor“, 2015-aisiais metais reklamai išleidusi virš 4 mlrd. eurų. Vieta žemiau – „Toyota Motor“. Jos reklamos išlaidos – 3,8 mlrd. eurų.

Fiat Chrysler Automobiles“ yra 14-oje vietoje. Šis automobilių gamintojas per 2015-uosius metus reklamai skyrė 3,6 mlrd. eurų. 25-oje vietoje atsidūrusios „BMW Group“ išlaidos prilygo 2,9 mlrd. eurų sumai.

Įsidėmėtina, kad apskritai automobilių gamintojai reklamai išleidžia daugiau nei kurio nors kito sektoriaus į sąrašą patekusios įmonės. Bendra visų automobilių gamintojų per 2015-uosius metus reklamai išleidžiama suma siekia 44,3 mlrd. eurų. Tai sudaro maždaug 20 proc. visų įmonių skiriamos 231,6 mlrd. eurų dydžio sumos.

Antroje vietoje atsidūrė higienos prekių ir namų apyvokos reikmenų gamintojai. Visų šios kategorijos įmonių per 2015-uosius išleista suma siekė 43,1 mlrd. eurų. Daugiausia lėšų reklamai, kaip paaiškėjo, skyrė „Procter & Gamble Co.“ Antroje vietoje puikuojasi „Unilever“.

Net 46-ių daugiausia reklamai išleidžiančių įmonių šimtuke esančių įmonių būstinės įsteigtos JAV. Vien jos 2015-aisiais išleido 108,7 mlrd. eurų.

Dešimt į sąrašą įtrauktų Vokietijos įmonių reklamai skyrė 27,2 mlrd. eurų. Trys iš keturių tarp pirmųjų 25-ių įmonių patekusios Vokietijos įmonės yra automobilių gamintojai.

Stambiausių pasaulio reklamuotojų sąrašas yra „Advertising Age“ nuo 1987-ųjų kasmet skelbiamos pasaulio rinkos dalyvių ataskaitos atitikmuo. Įmonių vertinas buvo atliktas remiantis „Advertising Age“ duomenų centrų įvertinimais ir viešosiomis įmonių reklamai skiriamų lėšų ataskaitomis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kinijoje sulaikytas vyras, važiavęs neįprasta transporto priemone (2)

Šiaurės vakarinio Kinijos Sindziango autonominio regiono sostinėje Urumčyje vairuotojai...

Seimas išparduoda senus BMW ir „Volkswagen“: ridos ir po 300 tūkst. km, o kai kurie – jau ir be techninės apžiūros (51)

Seimo kanceliarija , jau kartą rengusi aukcioną ir neišpardavusi kelių senstelėjusių...

Keisčiausias visų laikų „Porsche 911“, kurį sukūrė visai ne vokiečiai (17)

„ Porsche 911 “ modelis su „varlės akimis“ – viena žymiausių ir geriausiai atpažįstamų...

Beprotiško rekordo idėja: nusprendė dviračiu pasiekti „Porsche Turbo“ greitį (11)

Kokiu didžiausiu greičiu esate skriejęs dviračiu? Profesionalūs dviratininkai, mindami specialiai...

Vilniuje susitiko dailiausių sostinės „kregždžių“ vairuotojai (57)

Ketvirtadienis automobilių kultūros entuziastams – ne šiaip įprasta savaitės diena....

Top naujienos

Amžius – svarbus rodiklis imant būsto paskolą (7)

Jei esate vyresnio amžiaus ir norite pasiimti paskolą, bankai jos gali ir nesuteikti.

Iš kuklios sumos išgyvenantis daugiavaikis tėtis prisipažino: ne finansiniai sunkumai yra didžiausias iššūkis (9)

800-1100 eurų – iš tokių mėnesinių pajamų Mažeikiuose gyvena Juozo daugiavaikė šeima ....

Ekspertai juokauja: jei toks bus Karbauskio pasirinkimas, tai Vilniau, laikykis (290)

Europarlamentaro Antano Guogos vis dažnesni pasirodymai valstiečių-žaliųjų draugijoje ėmė...

Įrengė 22 kv. metrų butą Vilniaus senamiestyje: čia tikrai galima gyventi ir dviese (94)

Mažas butas, jeigu yra tinkamai įrengtas, gali būti puiki erdvė gyventi jaunam žmogui arba net...

Trumpas priėmė Putino iššūkį: šių ginklavimosi varžybų Kremlius tęsti tiesiog nepajėgs (1379)

Tebūnie ginklavimosi varžybos. Mes juos pranoksime visur. Taip dar 2016-ųjų gruodį sakė tuomet...

Atostogos Lenkijos pajūryje: ar tikrai pasijausite kaip ponai? (106)

Lenkijos pajūris yra tiek daug aprašytas ir prigirtas, kad kartais darosi sunku atskirti realią...

Mamą nustebino sūnaus poelgis: matyt, kažką darau kitaip nei visos (37)

Visos mamos skirtingos, bet turi vieną bendrą tikslą – padaryti viską, kad jų vaikas būtų...

Horizonte – dar viena futbolo šventė: į Marijampolę kitame etape atkeliautų „Celtic“ (5)

Jei Marijampolės „Sūduvai“ pavyks išlaikyti svečiuose įgytą persvarą prieš Jūrmalos...

Audra niokojo Kauną: vanduo apsėmė gatves, vėjas vartė reklamų stendus ir medžius (193)

Antradienio popietę Kauną užklupo škvalas. Smarki liūtis užtvindė kai kurias svarbias Kauno...

Kinai sukūrė nedegančią ir labai stiprią medieną (20)

Daugybė pasaulio medžių kasdien yra nukertama dėl žaliavos poreikio. Mes turime ir kitų,...