Į penktą kartą „Audi“ klubo rengiamų draugiškų varžybų žiemos slalomo trasą buvo kviečiami ne tik „Audi“ automobilių su visais varančiaisiais ratais savininkai, bet ir visi norintys išbandyti savo jėgas specialiai parengtoje trasoje. Pasak „Audi“ klubo prezidento Žilvino Juknos, šis renginys sugalvotas palyginti mašinas su skirtingomis visų varančiųjų ratų sistemomis ir įvertinti, kurios markės gerbėjų įgūdžiai valdyti galingus automobilius yra geresnį ir tą įrodyti lenktynių trasoje.

Tiesa, organizatorius šiek tiek nuvylė nedėkingos oro sąlygos. Vasario pradžioje turėjęs vykti renginys dėl sniego trūkumo buvo perkeltas, tačiau net ir po dviejų savaičių laukuose bolavo vos keli sniego lopinėliai. Šios aplinkybės atbaidė kai kuriuos iš anksto užsiregistravusius ekipažus, na, o 35 į varžybas atvykusiems lenktynininkams vietoje slalomo ant sniego ir ledo dangos, savo vairavimo meistriškumą teko demonstruoti ant šlapio asfalto. Tačiau azarto dėl to netrūko!

Pasirodo, bene didžiausias iššūkis buvo be klaidų įveikti Sportinio vairavimo centro instruktorių parengtą slalomo trasą. Jei numuštas kugelis buvo „įvertinamas“ baudos sekundėmis, tai neteisingai įveiktos trasos laikas buvo neregistruojamas. Viso lenktynininkai turėjo trys bandymus, o dveji geriausi važiavimo laikai buvo sudedami. Nors trasą rengę instruktoriai ją vertino kaip nesudėtingą, dalyviai painiai išdėstytų kugelių virtinę praminė „orientacine trasa“ – ne kasdien lenktyniaujantiems ir neprofesionaliems vairuotojams be klaidų pravažiuoti visą atkarpą buvo rimtas iššūkis.

Lenktynių dalyviai varžėsi ne tik hečbekais, kupė, sedanais, bet ir universalo kėbulą turinčiais automobiliais. Ir jei sportiškas „Subaru Impreza“ universalas išties greitas ir slalomo trasoje, tai su beveik 2 tonas sveriančiu „Audi A6 Avant“ universalu prieš lengvus automobilius varžytis išties sunku. Be to, kai kurie automobiliai turėjo automatines pavarų dėžes, taip pat dalis jų buvo varomi dyzelinu. Ir anaiptol ne lėti – pavyzdžiui, Darius Najulis, važiavęs turbodyzeliniu „Audi A4 Quattro 1.9 TDI“ (iki 120kW klasė), užėmė pirmą vietą! Taip pat slalome dalyvavo ir du moterų ekipažai.

Absoliučiu renginio nugalėtoju tapo galingiausioje AWD 121+ klasėje „Subaru Impreza“ automobiliu lenktyniavęs Rokas Aleksiūnas, kurio dviejų geriausių važiavimų bendras laikas buvo 01:23,81 min. Jis vos 0,2 sekundėmis aplenkė antroje vietoje likusį, taip pat „Subaru Impreza“ pilotavusį Tadą Petronį (01:24,01 min.). Na, o trečią vietą pelnė „Audi“ klubo narys Paulius Čeponis, važiavęs „Audi A4 Quattro“ automobiliu (01:27,60 min.).

Tad nors pirmąsias dvejas vietas ir užėmė ne „Audi“ automobiliais važiavę lenktynininkai, klubo nariai dega ryžtu kitais metais pasiekti revanšą. Kuris būtinai įvyks, kad ir kokios bebūtų oro sąlygos!

Varžybų rezultatai:

Visi varantys, galia iki 120 kW (6 dalyviai)
1 Darius Najulis AWD 120 - A4 Q 01:32,58
2 Aurimas Sarulis AWD 120 - Audi 80q 01:34,48
3 Andrius Tubius AWD 120 - Subaru 01:34,95

Visi varantys, galia virš 120 kW (25 dalyviai)
1 Rokas Aleksiūnas AWD 121+ Subaru Impreza 01:23,81
2 Tadas Petronis AWD 121 + Subaru Impreza 01:24,01
3 Paulius Čeponis AWD 121 + Audi A4 01:27,60

Svečių klasė, priekiniai arba galiniai varantys (4 dalyviai)
1 Robertas Vinciūnas Svečių Honda Civic 01:30,57
2 Šarunas Šimanauskas Svečių Honda S2000 01:31,68
3 Mantas Jakubonis Svečių Audi 01:39,77

Damų klasė
1 Aleksandra Zablocka AWD 121 + Subaru Impreza 02:11,94
2 Renata Ignatavičiūtė AWD 121 + Subaru Impreza 02:12,35

Klubo nariai :
1 Paulius Čeponis AWD 121 + Audi A4 01:27,60
2 Andrius Sadauskas AWD 121 + Audi Coupe 01:29,69
3 Linas Astrauskas AWD 121 + Audi Coupe Quattro 01:31,94

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)