Šalia starto linijos išsirikiavo 26 dalyviai, tarp kurių, nepabūgusios nuožmios vyrų konkurencijos, atsidūrė ir keturios dailiosios lyties atstovės. Dalyvių būryje buvo galima išvysti ir tokiose lenktynėse jau ne sykį dalyvavusių vairuotojų veidus ir tų, kuriems šios varžybos buvo pirmos ar antros gyvenime. Skirtinga technika apsiginklavę dalyviai bandė kuo greičiau įveikti specialiai šioms varžyboms sumodeliuotą slalomo trasą, kurios viena dalis buvo primenanti ir kasdieninę gatvę – padengta smėlio dulkių sluoksniu.

Kiekvienas iš „Tokvilos slalomo taurės“ pirmojo etapo dalyvių turėjo galimybę trasą įveikti keturis kartus, tačiau buvo fiksuojami tik du geriausi trasos įveikimo laikai. Po varžybų kalbinti jų dalyviai neturėjo vieningos nuomonės, ar toks laiko skaičiavimas tinkamiausias būdas vertinti rezultatus, tačiau visi vieningai gyrė puikią organizaciją ir tai, kad rezultatus išsyk po finišo galėjo pasitikrinti internete.

Ne vienose slalomo varžybose dalyvavęs ir „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ titulą pelnęs Dominykas Danys, vairavęs „Honda Civic“, neslėpė, kad taip skaičiuojant rezultatus patyrė mažiau įtampos ir net leido sau paeksperimentuoti trasoje. Visgi šio etapo nugalėtojas Mantas Šliogeris sakė, kad dėl savo pasiekto rezultato nebuvo užtikrintas iki pat varžybų pabaigos.

„Lietuvos automobilių slalomo čempionate, kur įskaitinis kiekvienas važiavimas, supranti, kad nuvertęs bent vieną kūgelį varžovas praranda ne vieną poziciją. „N40“ organizuotame slalome intriga išliko iki pat pabaigos, nes net ir paskutiniame, ketvirtajame, važiavime vairuotojas gali pasiekti geriausią rezultatą ir išstumti laimėtoją iš pirmos vietos lentelėje“, – pirmąjį „Tokvilos slalomo taurės“ etapą vertino Mantas, su savo „Mazda MX-5“ tapęs absoliučiu etapo nugalėtoju (1:55.249).

Nuo jo vos sekunde (01:56.877) galiniais ratais varomų automobilių klasėje atsiliko Lukas Švedas, važiavęs gana retai gatvėse matomu „Toyota MR2“ markės automobiliu. Ne vienas kalbintas dalyvis gyrė ir išskirtinę slalomo trasą. Jau keliose slalomo varžybose dalyvavusi Eglė Bendikaitė su „Mini Cooper“ prisipžaino, kad vos pamačiusi trasos konfigūraciją popieriaus lape pamanė, kad ji neįveikiama, tačiau, pasivaikščiojus po ją ir pravažiavus pirmuosius metrus, nuomonė pasikeitė.

„Trasa tikrai įdomi, o pasitaikęs smėlis suteikė tik dar daugiau azarto“, – mintimis dalinosi varžybų dalyvė.

Su Eglės nuomone sutiko ir Dominykas su Mantu. Pasak abiejų vaikinų, purvinoje trasoje daugiau lemia vairuotojo meistriškumas, o ne tai, kokiomis padangomis „apautas“ automobilis. Šįsyk laimėjo tie, kurie važiavo standartinėmis padangomis.

Kuo ypatingas bus kitas varžybų etapas, vyksiantis po mėnesio, organizatoriai dar nenori atskleisti, tačiau tarp slalomo dalyvių jau sklando kalbos, jog trasa vėl bus neeilinė.

„Girdėjau, kad kitas etapas bus organizuojamas kažkur mieste, gali būti, kad jis bus ir naktį... Manau, kad laukia intriguojančios varžybos“, – nestokojo geros nuotaikos pirmojo etapo nugalėtojas Mantas.

Jam antrino ir Eglė, kuri, dar net neturėdama vairuotojo pažymėjimo, mokėsi sportinio vairavimo, o patirtis slalomo trasoje, pasak moterų klasės nugalėtojos, labai vertinga ir kasdien vairuojant automobilį.

„Išbandžiusi jėgas tokiose varžybose, pradėjau visai kitaip vertinti patį vairavimą. Išsiugdžiau daug greitesnę reakciją, atsirado ir kitoks kelio supratimas, o įgytos žinios ne sykį padėjo išvengti ir avarinės situacijos“, – pasakojo Eglė, pasiryžusi dalyvauti visuose „Tokvilos slalomo taurės“ etapuose.

„Tokvilos“ generalinis direktorius Algimantas Purauskas, po pirmosios lenktynių „serijos“ taip pat pasidžiaugė galimybe prisidėti prie iniciatyvų, padedančių žmonėms geriau perprasti automobilių valdymo paslaptis ir užbėgti problemoms už akių realiomis intensyvaus eismo sąlygomis.

„Tai, ką sumanė N40 klubas – solidu ir socialiai atsakinga. Šiuo atveju mūsų vertybės visiškai sutampa“, – teigė „Tokvilos“ vadovas.

Visi pirmojo „Tokvilos slalmo taurės“ etapo rezultatai - šioje nuorodoje.