Antradienį bus duotas startas „Neste Eko raliui 2018“, kurio bemaž 2000 km maršrutas nusidrieks Lietuvos, Latvijos ir Estijos keliais. Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, visų trijų broliškų respublikų valstybingumo šimtmečiams skirtą ralį rengia VšĮ „Saugus ratas“ kartu su partnere UAB „Neste Lietuva“.
"Neste Eko ralis"
© Organizatorių archyvas

Prie starto linijos išsirikiuosiantys eko ralio dalyviai organizatorių parinktą ir visiems vienodą trijų dienų maršrutą sieks įveikti saugiai, laikydamiesi visų KET reikalavimų ir važiuodami bendrame eismo sraute eilinėmis darbo dienomis. O nugalėtoju bus pripažintas mažiausia degalų sunaudojęs ir nustatytų renginio taisyklių nepažeidęs ekipažas.

„Žinoma, laimės tik vienas, tačiau visi „Neste Eko ralio“ dalyviai į šį tris dienas užtruksiantį renginį žvelgia ne į kaip pramoginį pasivažinėjimą dairantis pro automobilio langus į bundančią gamtą, o keldami konkrečius, jiems labiausiai rūpimus, praktiškus tikslus“, – sako jubiliejinio, 15-ojo tokio ralio pagrindinis organizatorius Valdas Juozas Vilūnas.

UAB „Moller Auto“ komandą „Neste Eko ralyje 2018“ sudarys du ekipažai, vairuosiantys kone identiškus „Volkswagen Passat“ automobilius.

Audrius Gružinskas ir Balys Griškevičius taupumo rezervų ieškos su šių metų gamybos „Volkswagen Passat“, kurio ratus suka 1,4 litro darbo tūrio benzininis variklis, o kitas šios komandos, Giedriaus Jasono ir Giedriaus Zakalskio ekipažas, vairuos pernai nuo konvejerio nuriedėjusį tos pačios markės 2,0 litro dyzelinį variklį turintį automobilį.

Pirmasis išvysto 125, o antrasis – 150 AG pajėgumą.

"Volkswagen" atstovai
"Volkswagen" atstovai
© Organizatorių archyvas

Komandos vairuotojai sutartiniai teigia, jog ambicijų po renginio kopti ant nugalėtojų pakylos aukščiausiojo laiptelio nekelia. Tačiau trijų dienų 1940 km žygyje jie siekia labai praktiškų tikslų.

„Moller Auto“ generalinis direktorius Tomas Deržanauskas, į eko ralį išlydėdamas abu savo komandos ekipažus, tikisi, jog darbo dienomis, realiomis eismo sąlygomis užmiesčio keliais ir miestų gatvėmis vyksiantis renginys suteiks galimybes labai tiksliai nustatyti tikrąjį šių automobilių „apetitą“ degalams.

„Remdamiesi „Neste Eko ralyje“ pasiektais rezultatais galėsime pirkėjams nurodyti labai tikslias, tikrąsias, o ne gamintojų deklaruojamas šių automobilių kuro sąnaudas“, – sako T. Deržanauskas.

Pasak generalinio direktoriaus, jie ir patys rengia panašius eksperimentus, siekdami tų pačių tikslų. Taip jie paneigė mitą, jog hibridas labai ekonomiškas (iš tiesų jis pasirodė ekonomiškas tik mieste), ir priešingai – jog 1,4 litro benzininis variklis labai rajus. Reiklesnis degalams jis buvo tik mieste, o užmiesčio keliuose – gana ekonomiškas.

„Tačiau tokius eksperimentus daryti mieste nuvažiavus 50 km ar užmiesčio keliais 100 km., – viena ir visai kas kita sukorus 2000 km., – sako T. Deržanauskas. – Todėl mums šis eko ralis, tikimės, taps savotiška ir labai naudinga saviedukacija, kurios pamokas išnaudosime dirbdami su klientais.“

"Volkswagen Passat"
"Volkswagen Passat"
© Organizatorių archyvas

„Peugeot Eco“ komandos kapitonė Renata Odinienė puikiai mena prieš porą metų vykusį eko ralį, kai ji su Aivaru Dementjevu, vairuodami „Peugeot 208“, laimėjo bendrąją ralio įskaitą. Šįsyk tokių ambicingų tikslų su kolega, „Peugeot“ importuotojo Lietuvoje atstovu Vitalijumi Eidimtu, bendrovės „Auto Vici“ Vilniaus padalinio vadovė nekelia.

„Norime parodyti bei išbandyti naująjį „Peugeot 308“, sužinoti tikrąjį jo 1,6 litro darbo tūrio jėgos agregato „apetitą“, ir, žinoma, pasivaržyti ED4 (dyzelinių automobilių) klasėje, kurioje kova žada būti itin aštri“.

Toje pačioje klasėje su „Peugeot 208“ startuoja ir kitas „Peugeot Eco“ komandos Artūro Žuko ir Daliaus Truskos ekipažas, daugumai varžovų keliantis nemenką išgąstį. Mat Artūras yra laimėjęs net kelis eko ralius. Kas ne kas, o jis tikrai moka važiuoti ne tik ekonomiškai, bet ir beveik nedarydamas jokių klaidų.

Prieš porą metų eko ralius atradę į didžiausią gyvenimo kelionę leidžiasi ir Vido Krukausko su Andriumi Božniu duetas iš Radviliškio. Šis mėgėjų ekipažas, kaip ir anksčiau, vairuos 2015 m. gamybos „Nissan Note“ automobilį su 1,5 litro darbo tūrio dyzeliniu varikliu.

Pasak didelių ambicijų nekeliančio ekipažo, svarbiausias jų tikslas – išmokti važiuoti saugiai, o kartu ir ekonomiškai, mažiau teršiant mus supančią aplinką.

"Peugeot" komanda Vitalijus Eidimtas ir Renata Odinienė
"Peugeot" komanda Vitalijus Eidimtas ir Renata Odinienė
© Organizatorių archyvas

Jau ne pirmame eko ralyje varžysis ir jungtinės „Auresos-15min“ komandos Mariaus Goštauto ir Tomo Markelevičiaus ekipažas, siekiantis rimtų tikslų EH (hibridinių) automobilių klasėje. Jie pasirinko 2017 m gamybos „Toyota Prius“.

Visų eko ralio dalyvių automobilių bakai visose trijose šalyse bus papildomi vienodais „Neste“ degalais tik specializuotose degalinėse.

„Neste Eko ralio 2018“ dalyviai varžytuves pradės balandžio 24-ąją Vilniuje, Molėtų plente esančioje „Neste“ degalinėje, kurioje po trijų dienų ir finišuos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kinijoje sulaikytas vyras, važiavęs neįprasta transporto priemone (2)

Šiaurės vakarinio Kinijos Sindziango autonominio regiono sostinėje Urumčyje vairuotojai...

Seimas išparduoda senus BMW ir „Volkswagen“: ridos ir po 300 tūkst. km, o kai kurie – jau ir be techninės apžiūros (51)

Seimo kanceliarija , jau kartą rengusi aukcioną ir neišpardavusi kelių senstelėjusių...

Keisčiausias visų laikų „Porsche 911“, kurį sukūrė visai ne vokiečiai (17)

„ Porsche 911 “ modelis su „varlės akimis“ – viena žymiausių ir geriausiai atpažįstamų...

Beprotiško rekordo idėja: nusprendė dviračiu pasiekti „Porsche Turbo“ greitį (11)

Kokiu didžiausiu greičiu esate skriejęs dviračiu? Profesionalūs dviratininkai, mindami specialiai...

Vilniuje susitiko dailiausių sostinės „kregždžių“ vairuotojai (57)

Ketvirtadienis automobilių kultūros entuziastams – ne šiaip įprasta savaitės diena....

Top naujienos

Amžius – svarbus rodiklis imant būsto paskolą (7)

Jei esate vyresnio amžiaus ir norite pasiimti paskolą, bankai jos gali ir nesuteikti.

Iš kuklios sumos išgyvenantis daugiavaikis tėtis prisipažino: ne finansiniai sunkumai yra didžiausias iššūkis (8)

800-1100 eurų – iš tokių mėnesinių pajamų Mažeikiuose gyvena Juozo daugiavaikė šeima ....

Ekspertai juokauja: jei toks bus Karbauskio pasirinkimas, tai Vilniau, laikykis (289)

Europarlamentaro Antano Guogos vis dažnesni pasirodymai valstiečių-žaliųjų draugijoje ėmė...

Įrengė 22 kv. metrų butą Vilniaus senamiestyje: čia tikrai galima gyventi ir dviese (94)

Mažas butas, jeigu yra tinkamai įrengtas, gali būti puiki erdvė gyventi jaunam žmogui arba net...

Trumpas priėmė Putino iššūkį: šių ginklavimosi varžybų Kremlius tęsti tiesiog nepajėgs (1371)

Tebūnie ginklavimosi varžybos. Mes juos pranoksime visur. Taip dar 2016-ųjų gruodį sakė tuomet...

Atostogos Lenkijos pajūryje: ar tikrai pasijausite kaip ponai? (105)

Lenkijos pajūris yra tiek daug aprašytas ir prigirtas, kad kartais darosi sunku atskirti realią...

Mamą nustebino sūnaus poelgis: matyt, kažką darau kitaip nei visos (37)

Visos mamos skirtingos, bet turi vieną bendrą tikslą – padaryti viską, kad jų vaikas būtų...

Horizonte – dar viena futbolo šventė: į Marijampolę kitame etape atkeliautų „Celtic“ (4)

Jei Marijampolės „Sūduvai“ pavyks išlaikyti svečiuose įgytą persvarą prieš Jūrmalos...

Audra niokojo Kauną: vanduo apsėmė gatves, vėjas vartė reklamų stendus ir medžius (192)

Antradienio popietę Kauną užklupo škvalas. Smarki liūtis užtvindė kai kurias svarbias Kauno...

Kinai sukūrė nedegančią ir labai stiprią medieną (19)

Daugybė pasaulio medžių kasdien yra nukertama dėl žaliavos poreikio. Mes turime ir kitų,...