aA
Antradienį bus duotas startas „Neste Eko raliui 2018“, kurio bemaž 2000 km maršrutas nusidrieks Lietuvos, Latvijos ir Estijos keliais. Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, visų trijų broliškų respublikų valstybingumo šimtmečiams skirtą ralį rengia VšĮ „Saugus ratas“ kartu su partnere UAB „Neste Lietuva“.
"Neste Eko ralis"
© Organizatorių archyvas

Prie starto linijos išsirikiuosiantys eko ralio dalyviai organizatorių parinktą ir visiems vienodą trijų dienų maršrutą sieks įveikti saugiai, laikydamiesi visų KET reikalavimų ir važiuodami bendrame eismo sraute eilinėmis darbo dienomis. O nugalėtoju bus pripažintas mažiausia degalų sunaudojęs ir nustatytų renginio taisyklių nepažeidęs ekipažas.

„Žinoma, laimės tik vienas, tačiau visi „Neste Eko ralio“ dalyviai į šį tris dienas užtruksiantį renginį žvelgia ne į kaip pramoginį pasivažinėjimą dairantis pro automobilio langus į bundančią gamtą, o keldami konkrečius, jiems labiausiai rūpimus, praktiškus tikslus“, – sako jubiliejinio, 15-ojo tokio ralio pagrindinis organizatorius Valdas Juozas Vilūnas.

UAB „Moller Auto“ komandą „Neste Eko ralyje 2018“ sudarys du ekipažai, vairuosiantys kone identiškus „Volkswagen Passat“ automobilius.

Audrius Gružinskas ir Balys Griškevičius taupumo rezervų ieškos su šių metų gamybos „Volkswagen Passat“, kurio ratus suka 1,4 litro darbo tūrio benzininis variklis, o kitas šios komandos, Giedriaus Jasono ir Giedriaus Zakalskio ekipažas, vairuos pernai nuo konvejerio nuriedėjusį tos pačios markės 2,0 litro dyzelinį variklį turintį automobilį.

Pirmasis išvysto 125, o antrasis – 150 AG pajėgumą.

"Volkswagen" atstovai
"Volkswagen" atstovai
© Organizatorių archyvas

Komandos vairuotojai sutartiniai teigia, jog ambicijų po renginio kopti ant nugalėtojų pakylos aukščiausiojo laiptelio nekelia. Tačiau trijų dienų 1940 km žygyje jie siekia labai praktiškų tikslų.

„Moller Auto“ generalinis direktorius Tomas Deržanauskas, į eko ralį išlydėdamas abu savo komandos ekipažus, tikisi, jog darbo dienomis, realiomis eismo sąlygomis užmiesčio keliais ir miestų gatvėmis vyksiantis renginys suteiks galimybes labai tiksliai nustatyti tikrąjį šių automobilių „apetitą“ degalams.

„Remdamiesi „Neste Eko ralyje“ pasiektais rezultatais galėsime pirkėjams nurodyti labai tikslias, tikrąsias, o ne gamintojų deklaruojamas šių automobilių kuro sąnaudas“, – sako T. Deržanauskas.

Pasak generalinio direktoriaus, jie ir patys rengia panašius eksperimentus, siekdami tų pačių tikslų. Taip jie paneigė mitą, jog hibridas labai ekonomiškas (iš tiesų jis pasirodė ekonomiškas tik mieste), ir priešingai – jog 1,4 litro benzininis variklis labai rajus. Reiklesnis degalams jis buvo tik mieste, o užmiesčio keliuose – gana ekonomiškas.

„Tačiau tokius eksperimentus daryti mieste nuvažiavus 50 km ar užmiesčio keliais 100 km., – viena ir visai kas kita sukorus 2000 km., – sako T. Deržanauskas. – Todėl mums šis eko ralis, tikimės, taps savotiška ir labai naudinga saviedukacija, kurios pamokas išnaudosime dirbdami su klientais.“

"Volkswagen Passat"
"Volkswagen Passat"
© Organizatorių archyvas

„Peugeot Eco“ komandos kapitonė Renata Odinienė puikiai mena prieš porą metų vykusį eko ralį, kai ji su Aivaru Dementjevu, vairuodami „Peugeot 208“, laimėjo bendrąją ralio įskaitą. Šįsyk tokių ambicingų tikslų su kolega, „Peugeot“ importuotojo Lietuvoje atstovu Vitalijumi Eidimtu, bendrovės „Auto Vici“ Vilniaus padalinio vadovė nekelia.

„Norime parodyti bei išbandyti naująjį „Peugeot 308“, sužinoti tikrąjį jo 1,6 litro darbo tūrio jėgos agregato „apetitą“, ir, žinoma, pasivaržyti ED4 (dyzelinių automobilių) klasėje, kurioje kova žada būti itin aštri“.

Toje pačioje klasėje su „Peugeot 208“ startuoja ir kitas „Peugeot Eco“ komandos Artūro Žuko ir Daliaus Truskos ekipažas, daugumai varžovų keliantis nemenką išgąstį. Mat Artūras yra laimėjęs net kelis eko ralius. Kas ne kas, o jis tikrai moka važiuoti ne tik ekonomiškai, bet ir beveik nedarydamas jokių klaidų.

Prieš porą metų eko ralius atradę į didžiausią gyvenimo kelionę leidžiasi ir Vido Krukausko su Andriumi Božniu duetas iš Radviliškio. Šis mėgėjų ekipažas, kaip ir anksčiau, vairuos 2015 m. gamybos „Nissan Note“ automobilį su 1,5 litro darbo tūrio dyzeliniu varikliu.

Pasak didelių ambicijų nekeliančio ekipažo, svarbiausias jų tikslas – išmokti važiuoti saugiai, o kartu ir ekonomiškai, mažiau teršiant mus supančią aplinką.

"Peugeot" komanda Vitalijus Eidimtas ir Renata Odinienė
"Peugeot" komanda Vitalijus Eidimtas ir Renata Odinienė
© Organizatorių archyvas

Jau ne pirmame eko ralyje varžysis ir jungtinės „Auresos-15min“ komandos Mariaus Goštauto ir Tomo Markelevičiaus ekipažas, siekiantis rimtų tikslų EH (hibridinių) automobilių klasėje. Jie pasirinko 2017 m gamybos „Toyota Prius“.

Visų eko ralio dalyvių automobilių bakai visose trijose šalyse bus papildomi vienodais „Neste“ degalais tik specializuotose degalinėse.

„Neste Eko ralio 2018“ dalyviai varžytuves pradės balandžio 24-ąją Vilniuje, Molėtų plente esančioje „Neste“ degalinėje, kurioje po trijų dienų ir finišuos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kodėl policijos automobiliai naudoja mėlynas ir raudonas šviesas (9)

Policijos automobiliai yra ryškiai paženklinti, kad būtų atpažinti net iš didesnio atstumo....

Kalba apie naują automobilių vagysčių metodą: kauniečio mašiną bandė išvežti kaip „nupirktą“ (45)

Įsivaizduokite situaciją, kai prie jūsų automobilio atvažiuoja „tralas“, o jo vairuotojas...

Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno: atsakymas paprastesnis nei galvojate (87)

„ Mazda MX-5 “, „ Alfa Romeo Spyder“, klasikiniai „ Fiat 500 “ bei „Mini“ ir...

Nepatenkinti mokesčiais automobiliams iš Lietuvos, Kijevo protestuotojai sudegino „Land Rover“ (40)

Protestas dėl pernelyg didelių muito mokesčių įsivežant automobilius iš Europos į Ukrainą...

Vyras po padangų keitimo iš serviso grįžo subraižytais ratlankiais, tačiau kaltų – neatranda (258)

Padangų keitimas prieš šaltąjį sezoną, atrodytų, įprasta procedūra kiekvienam vairuotojui....

Top naujienos

Naujausiuose reitinguose – didėjanti praraja tarp lyderių (70)

Spalį smuko visuomenės palaikymas didžiausiai valdančiajai „valstiečių“ partijai, tačiau...

Starkevičius: į Lietuvą grįžta baudžiava – žemė atimama, bet savininkas paliekamas ją dirbti (22)

Kazimieras Starkevičius , buvęs žemės ūkio ministras, ūkininkas, dabar Seimo narys ir...

„Crypto 2.0“ - skaitmeniniai pinigai, už kuriuos pagaliau bus galima įsigyti prekių? (6)

Londono verslo klubas, sukurtas specialiai aktyvistams, padėjusiems pertvarkyti Britanijos rinkimų...

Ūkio ministras apie maisto kuponus: nežinau, iš kur atsiranda tokios idėjos (197)

Ar kainų mažinimą pagrindiniu tikslu išsikėlusi vyriausybė savęs neįvarė į kampą? „ Delfi...

Mokytojų streikas įsibėgėja: jungiasi dar 10 mokyklų (4)

Dar dešimt mokyklų trečiadienį prisijungs prie besitęsiančio pedagogų streiko dėl šiemet...

Panevėžį drebina kūdikio netektis: po ligoninės išvadų – neįtikimos ir šokiruojančios detalės (75)

Kūdikio Respublikinėje Panevėžio ligoninėje spalį netekusios Ilonos iš mažo miestelio...

Gražiausiais pasaulio vaikais vadinamos mergaitės užaugo: kaip jos atrodo dabar ir kaip susiklostė jų likimai? (1)

Netrūksta pasakų apie nuostabaus grožio vaikus – kai kuriems ir vardai duoti remiantis jų...

Orai: naktys darysis vis šaltesnės (3)

Labai norėtųsi, kad reiškiniai atmosferoje pasikeistų ir savaitgalio orų prognozė...

Rima Kernagienė su komanda lavins vaikų kūrybiškumą: auklėdami dažnai pridarome daugiau žalos nei naudos

„Vaikai supranta kur kas daugiau nei mes, suaugusieji, pastebime“, – neabejoja Rima Kernagienė....

Atsakė kelininkų darbu nepatenkintiems josvainiečiams: mes juk oro sąlygų nepasirinksime (2)

Keliai žvyro danga tvarkomi ne tik vasarą, bet ir rudenį, pavasarį. Tiesa, ne tik vasarą, bet ir...