Spalio 13-ąją rengiamas „Neste Eko ralis 2017“, kurio leitmotyvas „Saugiai ir ekonomiškai Lietuvos keliais!“ atskleidžia renginio dalyvių pagrindinį tikslą – organizatorių parinktą maršrutą įveikti ne tik saugiai, laikantis KET reikalavimų, bet ir sunaudojant kaip įmanoma mažiau degalų.
Saugaus ir ekonominio vairavimo entuziastai rengiasi „Neste Eko raliui“
© Algimantas Brazaitis

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, šis VšĮ „Saugus ratas“ rengiamas eko ralis, kuriame jo dalyviai įgyja vertingas ekonomiško ir saugaus vairavimo stiliaus pamokas, bus jau keturioliktasis jų istorijoje.

„Neste Eko ralis 2017“, skirtingai nuo visų ankstesniųjų, pirmą kartą prasidės ir baigsis darbo dieną. Kodėl pasirinktas būtent penktadienis, kai daugelis žmonių savaitgaliui renkasi išvykas į tėviškes ir kai stebimas paprastai didesnis eismo intensyvumas, nei kitomis darbo dienomis?

„Kai kurie skeptikai, išgirdę apie ekonominio vairavimo šalininkų eko raliuose pasiektus rezultatus, leidžiančius važiuoti ne tik saugiai, bet tuo pačiu ir labiau saugant nuo didesnio užterštumo mus supančią aplinką bei savo kišenes, replikuodavo, jog organizatoriai specialiai renkasi laisvadienius, kai eismo intensyvumas mažesnis“, – vieno iš motyvų neslepia pagrindinis renginio organizatorius, VšĮ „Saugus ratas“ vadovas Valdas Juozas Vilūnas. – Todėl šįmet specialiai pasirinkome penktadienį. Tad bus labai įdomu pasiektus rezultatus palyginti su ankstesniais ir įsitikinti ar taupaus vairavimo meistrų rezultatus labai įtakoja intensyvus eismas.“

Rengiamą „Neste Eko ralį 2017“ aktyviai palaiko ir remia ne tik įvairios už eismo saugumą atsakingos organizacijos, bet ir visuomenė. Mat dalyvaujantys tokiuose renginiuose įgyja ne tik daugiau saugaus bei taupaus vairavimo įgūdžių, bet ir keliaudami kaskart vis naujais maršrutais įdėmiau susipažįsta su lankytinomis, patraukliomis akiai bei garsėjančiomis istorine praeitimi šalies vietovėmis.

„Renginius, propaguojančius protingą ir ekonomišką vairavimą, kelių policija palaiko ir visokeriopai skatina, – sako „Neste Eko ralio 2017“ ambasadorius, Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys. – Mes dedame visas pastangas, kad keliuose nežūtų nė vienas žmogus, tačiau šių metų aštuonių mėnesių statistika rodo, kad avaringumo kreivė taip sparčiai nebekrinta, kaip krito per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Nors dėl to esame priversti diegti naujus greičio kontrolės prietaisus, išvairuoti į kelius neženklintus policijos automobilius, tačiau tikiu, jog vairuotojų sąmonę laikytis kelių eismo taisyklių ir atsakingai vairuoti labiausia skatina būtent tokie renginiai.“

V. Grašio nuomone, eko raliai – sektinas pavyzdys, visų pirma jaunimui, kaip ir kur reikia lenktyniauti ir kaip organizuoti tokias varžybas. Todėl nestebina, kad jų dalyviams nekyla pagundų tariamą pranašumą įrodinėti miestų gatvėse ar užmiesčių keliuose. O tai ir yra bene didžiausia nauda, kurios ir siekia kelių policija.

Šiemetinis eko ralis prasidės ne sostinėje ar viename didžiųjų šalies miestų. Jis startuos ir finišuos Molėtų rajone, strategiškai patogioje vietoje šalia magistralės Vilnius-Utena-Daugpilis kiek daugiau nei prieš metus duris atvėrusioje naujoje „Neste“ degalinėje, kurią jau pamėgo ne vien susiruošę poilsiauti prie Molėtų ežerų. Mat į šią „Neste“ degalinę vienodai patogu patekti tiek atvažiuojant nuo Utenos, tiek nuo Vilniaus, tiek ir iš Molėtų.

Kodėl eko ralio rengėjai pasirinko būtent „Neste“, o „Neste“ – eko ralį?

„Sąsajų yra labai daug. Mus sieja panašūs tikslai – saugumas, ekonomija, ekologija. Gera degalų kokybė, garantuojanti ne tik kelionę be rūpesčių, bet ir ilgesnį automobilio tarnavimo laiką, mažesnį neigiamą poveikį aplinkai. Sauga ir saugumas veiklos procesuose, degalinėse, keliuose – dar vienas aspektas, kuriam „Neste“ skiria taip pat daug dėmesio“, – sako UAB „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys.

Norinčių dalyvauti šiame ralyje paraiškas priima VšĮ „Saugus ratas“, šiemetinio ralio dalyviams jau rengianti ne mažiau 350 km ilgio trasą, kurios maršrutai drieksis Aukštaitijos regiono keliais.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Beprotybė: už 2002 metų sidabrinį BMW norima gauti 158 tūkst. eurų (27)

„Gooding & Company“ Monterėjuje (Kalifornijoje) organizuojamame automobilių aukcione už...

Svajojate apie superautomobilį? Rinkitės kiek pavažinėtą „BMW i8“ (114)

Per maždaug penketą pastarųjų metų išryškėjo viena dėmesio verta tendencija: greiti,...

Vairuotojui supainiojus pedalus automobilis rėžėsi į parduotuvės vitriną (1)

Rugpjūčio 11 d. į vienos iš Kinijos transporto priemonių parduotuvių vitriną tiesiu taikymu...

Populiariausios modifikacijos: ką lietuviai keičia savo kasdieniniuose visureigiuose? (12)

Didesnio pravažumo automobilių pardavimai visame pasaulyje auga kaip ant mielių, ne išimtis ir...

Ištyrė, į kuriuos automobilius ilgapirščiai nesidairo – savininkai visus susigrąžina (35)

Galbūt sunku tuo patikėti, tačiau Jungtinėse Valstijose vienu mažiausių pranešimų apie...

Top naujienos

Linas Kojala. Didžioji politika šokių aikštelėje (4)

Kai Jungtinių Valstijų prezidentas Geraldas Fordas galantiškai pakvietė Jungtinės Karalystės...

Milijonieriumi prisistatantis Aaronas Perezas sėdo į kalėjimą JAV, laisvėn išeis tik 2022-aisiais (178)

Mūsų šalyje puikiai žinomas, dažnai viešintis ir dar visai neseniai nepilnametę sužadėtinę...

Andrius Tapinas. Dienos, kai valstiečiams eina (477)

Kolega Rimvydas Valatka įdomiai rašo apie paskutinius neribotos valstiečių arogancijos metus.

Įspėjimas iš Prahos: vyksta intervencija Zemanas atsitvėrė tylos siena  (28)

Čekija ir Slovakija antradienį mini 50 metų senumo įvykius, kai sovietų tankai sutriuškino...

Teks prisitaikyti prie naujo klimato: nei vasaros, nei žiemos nebebus tokios, kaip anksčiau (106)

Ekstremalūs orų pokyčiai, kai vienus kraštus skandina potvyniai, o kitus kepina nebūdingas...

Valdžia turi realų kainų mažinimo įrankį, tačiau elgiasi priešingai? (17)

Valstybė gali mažinti kainų augimą dviem būdais – didindama konkurenciją ir šviesdama...

Prie sostinės daugiabučių nebeliks įprastų šiukšlių konteinerių: kokie pokyčiai laukia gyventojų (30)

Liepos pabaigoje Vilniuje, Karoliniškėse, buvo pristatyta nauja atliekų surinkimo aikštelė. Joje...

Lietuvių tyrimas atskleidė įdomius faktus apie baldų gamybą: kainą nustato tiesiog pagal nuojautą

Ar kada pagalvojote, kas nulemia vienų ar kitų produktų kainą? Kas diktuoja kainų pokyčius ir...

Kraupūs vaizdai iš Lietuvos fermų: štai kokį pragarą turi iškęsti bejėgiai žvėreliai (285)

DELFI pasiekė šokiruojanti filmuota medžiaga iš Lietuvoje esančių kailinių žvėrelių ūkių....

Pavojus dėl tymų grėsmingai auga: susirgo rekordiškai daug europiečių (69)

Pasaulio sveikatos organizacijos ( PSO ) duomenimis, per pirmą šių metų pusmetį Europoje tymais...