Reuters“ naujienų agentūra praneša, kad per pirmuosius 6 mėnesius, kai Kuboje galima įsigyti naują ar naudotą automobilį, parduota vos 50 lengvųjų mašinų ir 4 motociklai. Taip yra todėl, kad šalies Vyriausybė parduodamiems automobiliams taiko net iki 400 proc. antkainį, o gautas lėšas esą skiria šalies kelių infrastruktūros gerinimui.

Tačiau tai mažai guodžia Kubos gyventojus. 11 šalyje veikiančių automobilių salonuose esančių mašinų kainos gali nustebinti net ir turtingų šalių gyventojus. Pavyzdžiui, čia naujas, mažas prancūziškas hečbekas „Peugeot 206“ kainuoja... 91 tūkst. JAV dolerių (228 tūkst. litų) , o vidutinės klasės sedanas „Peugeot 508“ – net 261 000 JAV dolerių (660 tūkst. litų).

Įvertinant tai, kad Kubos gyventojas vidutiniškai per mėnesį uždirba apie 20 JAV dolerių (50 litų), norint įsigyti „Peugeot 508“ jam tektų dirbti daugiau nei 1000 metų.

Žinoma, per tuos 6 mėnesius daugiausiai buvo nupirkta naudotų transporto priemonių, kurių viena (įskaitant ir motociklus), vidutiniškai kainavo net... 23 759 JAV dolerius (60 tūkst. litų).

2011 metais Kuboje buvo atšauktas draudimas fiziniams asmenims parduoti savo automobilį, o nuo šių metų pradžios prekyba jais leidžiama ir įmonėms. Anksčiau Kuboje buvo leidžiama prekiauti tik iki 1959 metų revoliucijos į šalį įvežtais, daugiausiai JAV gamybos automobiliais. Todėl šalies keliuose iki šiol važinėja nemažai retų, istorinių modelių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)