Lenkų komandoje „R8 Motorsport“ su dar keturiais lenktynininkais startavusiam R. Kupčikui teko lyderio vaidmuo: „Lenktynės labai patiko. Prisivažinėjau labai daug. Galima sakyti visą naktį vairavau. Buvo suplanuota, kad aš startuoju ir tada keičiasi visi likę komandos lenktynininkai. Bet išvažiavęs pailsėti vienas kolega naktį taip ir neatsikėlė... teko jį pavaduoti. Vėliau sugriuvo visas planas, todėl važiavau kas antrą važiavimą.“

Ne galingiausiu (310 AG) „Volkswagen Golf GTI“ automobiliu A3T klasėję važiavusi R. Kupčiko komanda nuo pat lenktynių pradžios parodė, kad gali kovoti dėl podiumo savo klasėje ir stabiliai važiavo ne žemesnėje nei antra pozicija: „Visas lenktynes konkuravome su galingesnį „Seat Leon Supercopa LR“ (330 AG) automobilį vairuojančia „Memac Ogilvy“ komanda. Jie buvo greitesni, tačiau bandėme lenkti taktikiškai. Nuolat keitėmės su jais pirma antra vietomis, bet atsitiko bėdutė: keičiant ratą nulūžo dvi smeigės. Teko keisti visą stebulę. Užtrukome ganėtinai ilgai ir atsilikome daugiau nei 10 ratų. Konkurentai irgi sulėtėjo dėl techninių kliūčių, bet pavyti iki lenktynių pabaigos jų nepavyko. Džiaugiamės antra vieta.“

Varžytis su panašaus pajėgumo varžovais savo klasėje yra viena, o važiuoti 96 konkurentų mėsmalėje yra visai kas kita, juolab kai ratu lenkia A6 klasės automobiliai, tokie kaip „Mercedes-Benz SLS AMG GT3“, „Porsche 997 GT3 R“, „Ferrari 458 Italia GT3“, „Nissan GT-R GT3” ir kt.

R. Kupčikas papasakojo apie incidentą su greitesniu varžovu: „Vienu metu galvojau, kad lenktynės baigėsi – tiesiosios gale greitas „Maserati“ nesustabdė ir trenkėsi į mūsų automobilio šoną kuomet jau sukau į posūkį. Apsisukau nuo gana stipraus smūgio. Pradėjau važiuoti, žiūriu, kad automobilis vairuojasi gerai. „Maserati“ pataikė į sparną prie pat galinio rato, tačiau nieko esminio nepažeidė.“

„Nežinojau kas tai per lenktynės, bet startavus supratau, kad vien finišuoti jau bus pasiekimas. 96 komandos, kova vyksta nuo pačios pirmos minutės iki pat finišo. Žiauru kas darosi trasoje. Po nakties, kai prašvito, pamačiau, kad trasa tavo panaši į karo lauką: tiek daug purvo, padangų gabalai, kėbulo detalės, sudaužyti atitvarai ir t.t. Tikros lenktynės! Kad ir kaip norėtųsi pirmos vietos, antra – labai didelis pasiekimas. Džiaugiuosi, kad finišavome.“

R. Kupčikas palygino Lietuvoje vykstančias „1000 km lenktynes“, kurių distanciją lenktyninkai įveikia per maždaug 9 valandas, su Dubajuje vykusiu 24 valandų lenktynių maratonu: „Nuo „1000 km lenktynių“ skiriasi, kad čia dalyvių dvigubai daugiau. Pusė iš jų lenktyniauja su labai galingais automobiliais. Net gera širdy pasidarė kvalifikacijos metu pažiūrėjus į dalyvių pavardes – važiavo visi aukščiausio lygio lenktynininkai ir žvaigždės.“

„Hankook 24H Dubai” nugalėjo „Black Falcon 2” komanda iš Vokietijos su A6 klasės „Mercedes-Benz SLS AMG GT3“ automobiliu. Tokiu pačiu automobiliu antri finišavo anglų „Ram Racing“ komanda , treti – Jungtinių Arabų Emiratų komanda „Dragon Racing 1“ su „Ferrari 458 Italia GT3“.

Bendros įskaitos nugalėtojai per 24 valandas sugebėjo apsukti 604 „Dubai Autodrome” trasos ratus (3261 km). R. Kupčiko atstovaujama „R8 Motorsport“ komanda finišavo įveikusi 509 ratus (2748 km).

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)