Ne paslaptis – ne kiekvienai žaviai damai benzingalvių vyrų pramogos suprantamos. Sukti ratus trasoje, įsispraudus į lenktynininko kostiumą, o šukuoseną paslėpus po šalmu, jų nuomone ne pats geriausias laisvalaikio praleidimo būdas. Vis gi drąsiai galima pareikšti – tai mitas, kurį nebe pirmus metus ima griauti automobilių sporto klubo „GT Racing“ vadovas Robertas Moroza, organizuojantis porų kartingo varžybas, prie kurių rengimo šiais metais prisideda ir vyrų autoklubas „N40“.

Pasak R. Morozo, gražiosios lyties atstovės, sėdusios prie gokarto vairo, tampa pašėlusiomis kojotėmis, kurių kraujyje kunkuliuojantis adrenalinas, velniop pasiunčia visus įsitikinimus apie atsargų ir ramų važiavimą.

„Azartu degančiomis akimis moterys skrieja Aukštadvario kartodramo trasa, o organizatoriai nerimauja tik dėl vieno – kaip atrodys kartingai po moterų kovos“, – juokauja R.Moroza.

Varžybų organizatoriaus teigimu, vyrai trasoje tampa atsargesni, kiek įmanoma besivadovaujantys šaltu protu, o moterys priešingai – atsipalaiduoja ir nevengia kontaktinės kovos. Vis gi, kaip ir kasdieniame eisme, taip ir kartingo trasoje rimtesnes avarijas patiria vyrų vairuojami gokartai.

„Šiose lenktynėse labai svarbi strategija, ne tik greitis“, – apie liepos 25 d. Aukštadavario kartodrome vyksiančias lenktynes pasakoja jų organizatorius.

Nors į varžybas susirenka daugiausia mėgėjai, kurie neretai prie gokarto vairo sėda pirmą ar antrą kartą gyvenime, viskas vyksta griežtai prižiūrint teisėjams ir remiantis ne vienos profesionalų lenktynėse išbandyta lenktynių schema. Kiekviena komanda, kurią sudaro vyras ir moteris, atvykusį savaitgalį į varžybas pirmiausia turės sugalvoti savo pavadinimą, tuomet burtai lems, kuriuo gokartu jiems teks varžytis trasoje. Išklausę profesionalų instruktažą dalyviai galės užvesti savo bolidų variklius ir visiškai be jaudulio susipažinti su trasa. Treniruočių metu kiekvienas komandos narys galės apsukti po tris ratus ir tik tada lenktynių intriga pradės augti – bus įveikiami penki kvalifikaciniai ratai, o užfiksavus geriausią rato veikimo laiką, paaiškės, iš kurios pozicijos startuos pilotai. Reikėtų priminti, kad ir kaip vyrai norėtų prie starto linijos stoti surėmę pečius su moterimis, taip nebus. Bus atskirti vyrų ir moterų važiavimai. Pasak G.Morozos, geriausią laiko rezultatą pasiekęs pilotas ar pilotė gaus daugiausiai taškų, tačiau pagrindinėse 10 ratų lenktynėse turės startuoti iš rikiuotės galo, o po finišo bus sumuojami visų įskaitų moterų ir vyrų rezultatai.

„Čia ir paaiškės, kokios strategijos laikosi komanda – ar sieks maksimalų taškų skaičių gauti kvalifikaciniuose važiavimuose, ar svarbiausią kovą perkels į pagrindines lenktynes“, – kalbėjo varžybų organizatorius.

Visų porų, pasiryžusių išbandyti savo santykių tvirtumą kartingo trasoje renginio organizatoriai laukia jau ateinantį šeštadienį Aukštadvario kartodrome.