„Adweek“ sudarė dvidešimties dažniausiai „Youtube“ tinklalapyje žiūrėtų reklamų sąrašą, į kurį pateko ir šeši automobiliniai filmukai. Į šį reitingą nepateko filmų anonsai ir įvairūs uždrausti filmukai. Pirmoje vietoje atsidūrė „Angry Birds“ reklama (74 mln. peržiūrų).

Žemiau žiūrėkite populiariausias automobilių reklamas „Youtube“ tinklalapyje

19 vieta tarp visų reklamų. „Chrysler“: Born of Fire (15 mln. peržiūrų)

18 vieta. „Honda“: Matthew's Day Off (16 mln. peržiūrų)

16 vieta. „Kia“: Dancing Hamsters (liet. Šokantys žiurkėnai) (18 mln. peržiūrų)

15 vieta. „Acura“: Transactions (18 mln. peržiūrų)

11 vieta. DC Shoes: Ken Block's Gymkhana Five (24 mln. peržiūrų)

3 vieta. „Volkswagen“: The Force (54 mln. peržiūrų)

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)