Ir tai nenuostabu. Nereikia reklamuoti automobilių markės, nuo kurios prasidėjo paties automobilio istorija. 1886 m. liepos 3-ąją Manheime iš Karlo Benco dirbtuvės Ringstrasėje į gatvę išriedėjo triratis ekipažas, varomas benzininio vidaus degimo variklio. O spalio mėnesį Kanstate pajudėjo Gotlibo Daimlerio keturratis. Tai buvo pradžia. Nenuostabu ir tai, kad 1926 m. abi firmos susijungė, rašoma Lietuvos technikos bibliotekos pranešime.

O „Mercedes“ vardas atsirado Austrijos generaliniam konsului (ir Daimlerio automobilių distributoriui) Emiliui Jelenekui pasiūlius 1899 m. sukurtam lenktyniniam automobiliui suteikti savo dukters vardą.

Nors fiziškai neįmanoma ne tik išeksponuoti, bet ir nupiešti visus „Mercedes-Benz“ modelius, vienas lietuvių menininkas nutarė atiduoti duoklę „Mercedes-Benz“ markei. Vilniuje, Lietuvos technikos bibliotekoje atidaryta Valdo Žemaičio automobilių darbų paroda „Automobiliai skambiu moterišku vardu“.

Šioje parodoje (tai jau ketvirtoji autoriaus automobilių piešinių paroda Lietuvos technikos bibliotekoje) pateikta tik mažytė garsios automobilių firmos istorijos dalelė. Paroda eksponuojama iepos 18-rugpjūčio 31 d.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)