Kysa, kam jums pinigai? Jūs juk neturit fantazijos“, – tarė didysis kombinatorius Ostapas Benderis, ruošdamas dirvą persekiojamo lobio dalyboms. Visai neseniai to paties buvo galima klausti lietuviško kraujo turinčių turtingiausių krepšinio pasaulio klajoklių, sumaniusių pirkti naujus automobilius. Legionieriai tradiciškai tenkinasi mūsiškių klubų rėmėjų siūlomais ratuočiais – „Škoda“, „Renault“ ar dar kuklesnėmis transporto priemonėmis. Tačiau dažnai ir toji dalis oranžinio kamuolio profų, gaunančių tokias pajamas, kad panorėję nesunkiai nupirktų pusę Šeškinės daugiabučių, akivaizdžiai neturi jokių automobilinių fantazijų.

Vis dėlto išimčių yra. Bene ryškiausias pavyzdys yra vienas Lietuvos rinktinės lyderių – praėjusį sezoną Italijoje rungtyniavęs Jonas Mačiulis. Šią žiemą jis įsigijo „Porsche Panamerą 4S“. Pirmiausia, ką padarė sportininkas – susitarė su dviejų kauniškių automobilių tobulinimo įmonių vadovais dėl gana sudėtingos ratuotojo pirkinio plastinės operacijos.

Toks sprendimas prašosi būti vadinamas drąsiu dėl dviejų priežasčių. Visų pirma, pastaraisiais metais „Porsche“ strategus sudėtinga apkaltinti gaminant atgrasaus dizaino automobilius.

Nemažai varguolių dviviečio GT nuotraukas netgi naudoja kaip afrodiziaką ir nechirurginę alternatyvą savęs vertinimo problemoms spręsti – pabandžius save įsivaizduoti prie TOKIO bolido vairo, nuosavus batus užsirišti trukdantis pilvukas ar boluojantis viršugalvis nebeatrodo didelė problema.

Antra, mažiausiai ketvirtį milijono kainuojantis automobilis ir be papildomų pastangų atrodo išskirtinis. Investuoti į jo eksterjero tobulinimą gali tik arba klaikiai daug laisvų pinigų turintis, arba labai gerai žinantis ką daro žmogus.

Kėbulo korekcijas atlikusios bendrovės „Elite Motors“ direktorius Robertas Kundrotas pasakojo, kad Vokietijoje suradus ir nupirkus „Porsche Panamerą 4S“, su kovingumu krepšinio aikštelėje garsėjančiu klientu buvo iki menkiausių smulkmenų aptarta visa būsimoji mašinos metamorfozė: padaryti maketai, planuojamas smulkiausių darbų algoritmas ir t. t.

Todėl drauge su automobiliu į Lietuvą atkeliavo ir naujausias „Mansory“ firmos aerodinaminis paketas su anglies pluošto apdaila, skirtas būtent „Panameros“ savininkams. Didysis „Porsche“ penkiaduris gavo naują priekinį buferį su daugiafunkciais šviesos diodų žibintais ir anglies pluošto spliteriu, tokią pat slenksčių apdailą. Per kosmetinę operaciją „Panamerai 4S“ buvo šiek tiek praplatintos ratų arkos, išpūstos durelės.

Galinis buferis pasipuošė anglies pluošto difuzoriumi, o išmetimo sistemos (beje, jos garsas reguliuojamas) antgalis perkeltas į bolido vidurį. Ramybėje nebuvo palikti net ratlankiai – greičiausiu pasaulyje tituluojamas hečbekas gavo naujus kėbulo spalva nudažytus R21 dydžio ratus su „Michelin Pilot Sport“ padangomis.

Ne mažiau įspūdingi pokyčiai atlikti šio aparato salone. Pasak interjero rokiruotėms vadovavusios bendrovės „MD Group“ direktoriaus Giedriaus Ambrazevičiaus, priekinių sėdynių atlošuose buvo sumontuoti 7 colių monitoriai ir DVD grotuvas. Garso blokas perdarytas taip, kad ši garso sistema veiktų tiek per gamyklines kolonėles, tiek per ausines. Per originalią multimedijos sistemą įjungta skaitmeninė televizija, leidžianti matyti daugiau negu 50 aukščiausios kokybės televizijos kanalų net automobiliui judant.

Be to, perdarytame automobilyje „Porsche Panamera 4S“ buvo sumontuotos pačios naujausios radiolokacinės saugos sistemos. T. y. miniatiūriniai siųstuvai, įmontuoti į „Porsche Panamerą 4S“, vagystės atveju automatiškai arba gavus komandą iš operatyvinio valdymo centro aktyvuojami. Mašinos koordinatės ar judėjimo kryptis nustatoma analizuojant stacionarių radiolokatorių informaciją, o persekioti blogiukų siunčiami specialūs paieškos automobiliai ir lėktuvai.