aA
Pirmojo lietuviško podkasto (liet. tinklalaidės) apie automobilius kūrėjai nusprendė išsiaiškinti kuri transporto priemonė greičiausia ir labiausiai tinkama ilgoms kelionėms, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Patikrino, kas greitesnis: elektromobilis, įprastas automobilis ar viešasis transportas. "Greičio ministerijos" nuotr.
Patikrino, kas greitesnis: elektromobilis, įprastas automobilis ar viešasis transportas. "Greičio ministerijos" nuotr.

„Greičio Ministerijos“ komanda išsikėlė sau iššūkį, kuris tapo linksmu nuotykiu – startuojant iš Vilniaus kuo greičiau pasiekti Rygą. Kad kelionė nebūtų per trumpa, tarpiniu kelionės tikslu buvo pasirinktas Lietuvos uostamiestis Klaipėda.

Trijulė pasirinko tris skirtingus kelionės būdus. Turbūt vienas populiariausių pasirinkimų tokiai kelionei dažnam lietuviui būtų nuosavas benzininis automobilis. Būtent šį variantą pasirinko Domantas ir Tomas, kurie atstumą tarp dviejų sostinių turėjo įveikti su „Nissan Micra“.

Atrodytų tai saugiausias ir patikimiausias pasirinkimas, kurio sėkmę apkartinti gali tik pasibaigę degalai, bet net ir ši problema išsprendžiama vos per kelias minutes baką vėl pripildžius degalinėje. Maža užuomina apie „benzininio“ ekipažo kelionę – viskas nebuvo taip paprasta

Antrasis ekipažas sėdo į „Nissan Leaf“ elektromobilį, kurio viena įkrova nuvažiuojamas atstumas, pagal gamintojo nurodymus, siekia iki 385 kilometrų. Kadangi kelionės atstumas siekė net 600 kilometrų, Laurynui ir Sauliui tikrai teko stoti bent vienoje įkrovimo stotelėje, taip gaištant brangų lenktynių laiką.

Kadangi elektromobilio sustojimai trunka gerokai ilgiau nei įprasto automobilio, šiam ekipažui teko atlikti didelį strategavimo darbą. Dalis strategijos buvo, lengvai tariant, išėjimas iš komforto zonos.

Trečiasis ekipažas pasirinko seną ir patikrintą būdą – viešąjį transportą. Mėgaudamiesi ramia kelione traukiniu ir pasiekę Klaipėdą, vaikinai turėjo suspėti į pasirinktą transportą antrai kelionės daliai. Nors Klaipėda Justo gimtasis miestas, o Andrius turi daug logistinės patirties, savos sienos ir sugebėjimai neapsaugojo nuo streso ir įtampos.

Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad lenktynių nugalėtojai aiškūs joms dar neprasidėjus, vaikinai įvedė netikėtumo faktorių. Burtų keliu nusprendę kuris ekipažas kuriam apsunkins kelionę, nesitardami ir nieko neplanuodami tarpusavyje lenktynių dalyviai turėjo garbės padovanoti vieni kitiems dovanas. Turint omenyje, kad visi norėjo laimėti, dovanos nebuvo pačios mieliausios.

„Visos kelionės metu buvom susitarę, kad tai tikros lenktynės ir turime išlaikyti nežinomybę iki pat finišo vietos, kuri buvo numatyta Rygos centre. Kaip susitarėme taip ir elgėmės, likome sąžiningi patys sau.

Nors su Tomu kelionėje tikrai gerai leidom laiką, bet šeši šimtai kilometrų davė savo ir kuo ar
iau Rygos, tuo labiau nuovargis darė savo. O su lyg kiekvienu nuvažiuotu kilometru įtampa, nežinomybė ir įdomumas tik didėjo. Iki pačio galo nenutuokėme kelinti finišuosime“, – pasakojo Domantas.

„Su bičiuliu Sauliumi, taip jau gavosi, kad gavome elektromobilio raktelius. Vieša paslaptis, kad esame ralio fanai, mėgstame bekelę ir dideles tam pritaikytas mašinas, po variklio gaubtais slepiančias galingus variklius, tačiau šį iššūkį priėmėme kaip progą pakeisti nuomonę apie elektromobilius. Dėliodamiesi kelionės planą dėl Lietuvos buvome tikri – puikiai žinojome kur stosime įkrauti automobilį ir kad tai bus nemokama. Didžiausia paslaptis buvo tai, kaip mus pasitiks Latvija, o broliukai, deja, nustebino ne iš gerosios pusės. Visas savo emocijas išliejome kelionės pabaigoje. Faktas vienas – tai buvo kitokia, bet labai įdomi patirtis“, – elektromobilio įspūdžiais pasidalino Laurynas

„Taip, žinau kad daugelis sakys jog viską nukopijavome nuo legendinės britų trijulės, kuri kiekviename „Aukščiausios Pavaros“ sezone leisdavosi į kokią nors egzotišką, bet galbūt kažkiek panašią kelionę. Neslėpsiu, visi trys esame matę visus tuos epizodus, tad matyt ši idėja mūsų pasąmonėje slypėjo jau seniai, bet vos prasidėjus lenktynėms pajutau užplūdusį adrenaliną ir supratau, kad visa tai tikra. Nė viena akimirka nesuvaidinta, o įtampa lenktynių metu buvo didžiulė. Mums su Andriumi atrodė, kad mūsų buvimo vietą kiti ekipažai lengvai suskaičiuos pažiūrėję į viešojo transporto grafikus, bet visgi buvo nežinomųjų, kurie niekam neleido atsipalaiduoti“, – apie nuotykį kalbėjo Justas.

Visas šešių šimtų kilometrų lenktynes, kurių pabaiga nustebino net pačius jų organizatorius, galite pažiūrėti „Greičio Ministerijos“ „Youtube“ kanale esančiame vaizdo įraše.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
1.4000

Prezidento Antano Smetonos keliais riedės istoriniai automobiliai

Rugsėjo 10-ąją VšĮ „Saugus ratas“ rengia tradicinį istorinių automobilių ralį, kuriame,...

Ar gali karo mašinos išeiti į „pensiją“?

Šį savaitgalį Biržuose rengiamoje tradicinėje tarptautinėje parodoje „Nesenstanti klasika“...

Senovinių automobilių parodoje Biržuose – gyva Le Mano legenda

Ateinantį savaitgalį Biržuose vyksiančioje tradicinėje tarptautinėje parodoje „Nesenstanti...

Benzingalvius sukvietė vakarienei mieste: bendrą kalbą rado įvairiausių „tikėjimų“ entuziastai

Jokia paslaptis, kad Lietuva – automobilių mėgėjų kraštas ir ne vienas benzingalvis garaže...

Pasitikrinkite: skelbia, kurie nevažiuojantys automobiliai šį mėnesį bus priverstinai patraukti iš Vilniaus kiemų (1)

Kiekvieną mėnesį sąrašą neeksploatuojamų transporto priemonių, kurios gali būti priverstinai...

Top naujienos

Rusijoje kalėti iki gyvos galvos nuteistas milijardierius Nevzlinas: šita rusų dalis ir taps grėsme Putinui

V. Putino psichologinė ir fizinė būklė taps vis prastesnė, jeigu jo kariuomenei Ukrainoje ir...

Sunkmečio laukianti Baltarusija bevizį režimą įvedė ne šiaip sau – vykdoma tam tikra operacija (1)

Baltarusijai įvedus bevizį režimą, išaugo kaimyninę valstybę lankančių Lietuvos gyventojų...

Ispanai žavisi Jocytės talentu, bet priduria: MVP titulai čempionate turėjo būti du

Į Europos merginų U-18 čempionato viršūnę Lietuvos rinktinę atvedusi šešiolikmetė Justė...

Trys pagrindinės žemo kraujospūdžio rūšys: gydytojas atsakė, kada tai pavojinga gyvybei

Nors kardiologai dažniau akcentuoja aukšto kraujo spaudimo keliamus pavojus, suklusti reikėtų ir...

Aidi daug apkalbų sukėlęs „Naisių vasaros“ festivalis: scenoje – žinomos scenos žvaigždės pildoma (5)

Liepos mėnesį „ Naisių vasaros“ festivalio metu Ramūnas Karbauskis pažadėjo surengti dar...

Karas Ukrainoje. Ukraina teigia sunaikinusi „Vagner“ samdinių bazę Melitopolio meras – apie smūgį geležinkelio tiltui: iš Krymo nebevažiuos jokie kariniai traukiniai

Kasdienio video pranešimo metu Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis kreipėsi į rusus...

Verslas PliusLukas Miknevičius

Dujos, elektra ar malkos – kuris šilumos šaltinis pinigines šiemet paplonins labiausiai

Energetikams ir politikams Lietuvoje žadant brangiausią šildymo sezoną per istoriją, kainų...

Stano su kolegomis sukūrė skanduotę apie Karbauskio pažadėtą festivalį: nevažiuosim į Naisius, net už pinigus baisius! (1)

Pirmadienį aidi Ramūno Karbauskio pažadėtas antrasis „ Naisių vasaros “ festivalis , kurio...

Vasaros derliaus konservavimui – nuo acto iki aspirino: veiksmingiausi ir sveikatai palankiausi būdai

Paskutinis vasaros mėnuo atneša kone gausiausią vaisių bei daržovių derlių, kurių augintojams...

„Mirties zona“ Baltijos jūroje – didesnė už Lietuvą: atsakomybė už tai krenta vienam sektoriui (1)

Per pastaruosius 50 metų pasaulyje smarkiai padaugėjo „negyvųjų zonų“ – vietų vandenyse,...