Parašyk mums įdomią automobilinę istoriją, kurią turėtų išgirsti ne tik tavo draugai, bet ir visa Lietuva. Tai gali būti pasirinkto automobilio apžvalga, reportažas iš ralio ar šonaslydžio varžybų, o galbūt tiesiog užfiksuota nekasdienė situacija gatvėje. Įdomiausias istorijas publikuosime DELFI Auto rubrikoje.

Skaitytojų dėmesiui – nauja konkurso istorija:

Dalinuosi straipsniu apie automobilį „Volvo XC90“:

TECHNINIAI DUOMENYS:

5 durų SUV, 5 arba 7 vietų, nešantysis kėbulas. Varikliai – benzininiai 2.5T, 2.9, 3.2, dyzeliniai varikliai – 2.4., pavarų dėže automatinė 5 laipsnių ( iš JAV 4 laipsnių) arba mechaninė 6 laipsnių.

KURIĄ VERSIJA RINKTIS:

Rekomenduoju dyzelinį variklį 2.4 120 kW galingumo, visiškai užtenka. Jeigu dar surasite modelį su mechaninė pavarų dėže – tai labai geras variantas. Degalų sąnaudos vidutiniškai 9 litrai. Šis variklis yra labai patikimas, mėgsta geros kokybės degalus. Iš benzininių variklių rekomenduoju 2.5T.

PIRMAS ĮSPŪDIS KELYJE:

Automobilis yra labai stabilus kelyje. Pakaba gerai slopina kelio nelygumus. AWD sistema labai gerai veikia, paspaudus akceleratoriaus pedalą automobilis staigiai pradeda greitėti. Važiuodami dideliu greičiu posūkyje automobilis šiek tiek pasvyra į šoną. Didelis apsisukimo spindulys – įprastas dalykas „Volvo“ automobiliams, greitai priprantama prie tokios mažos smulkmenos. Salonas erdvus, medžiagų kokybė gera. Prietaisų skydelis yra patogiai išdėstytas. Visi mygtukai po ranka. Tikras miesto visureigis skirtas tiems kas išvažiuoja į užmiestį. Į pelkes nepatariu važiuot, nes nėra pažemintų pavarų, o ir dugno apsauga yra silpna. Žiemą automobilis gerai važiuoja per pusnis, praslydimo sistema veikia puikiai.

EKSPLOATACIJA:

Eksploataciniai kaštai nėra dideli palyginus su konkurentais. Detalių kainos yra prieinamos ir galima pasirinkti gamintoją. Eksploatuojant „dyzelį“ nereikia pamiršti apie geros kokybės degalus, nes maitinimo sistemos remontas gali kainuoti keletą tūkstančių litų. Degalų sąnaudos yra apie 10 l. dyzelino. Variklio alyva yra keičiama kas 20 000 km. Automatinės pavarų dėžės eksploatacija nėra pigi, nes transmisijos alyvą reikia keisti kas 60 000 km ir tai kainuoja nemažai. Elektronikos problemų beveik nepasitaiko. Jeigu automobilis yra laiku prižiūrimas – jis nekelia jokių bėdų.

IŠVADA:

„Volvo XC90“ yra šeimyninis miesto visureigis. Labai geras pasirinkimas tiems, kas nori didelio saugaus visureigio.

Francišek

„TopGear Apdovanojimų 2015“ komisija darbą pradės spalio 3 d. Vilniuje. Vėliau rinkimų karavanas pajudės Talino link, kur finišas numatytas spalio 9 dieną. Vienas DELFI skaitytojas bus visavertis komisijos narys, kuris keliaus kartu su žiuri nuo Vilniaus iki Talino. Organizatoriai pasirūpins nakvynėmis ir maitinimu.

Savaitę bandyti naujausius automobilius ir nuspręsti, kuris iš jų geriausias – argi ne svajonių darbas? Jeigu galvoji taip pat, rašyk mums adresu automobiliai@delfi.lt (nepamiršk nurodyti savo vardo, pavardės bei kontaktinių duomenų, kad galėtume susisiekti). Istorijų lauksime iki rugsėjo 19 d. vakaro, o konkurso nugalėtojas paaiškės rugsėjo 22 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)