Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome šeštadienį paaiškėjo pirmieji pretendentai į „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2017“ titulą. Pirmasis iš trijų atrankos etapų pasižymėjo didele konkurencija: į renginį atvyko net 69-i dalyviai, rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai.
Panevėžyje paaiškėjo pirmieji pretendentai tapti geriausiais Lietuvos vairuotojais
© V. Pilkausko nuotr.

Visi vairuotojai turėjo pateikti atsakymus į 30 teorijos klausimų. Devyniolika geriausiai pasirodžiusių teoriniame etape, varžėsi autodrome ant slidžių dangų išdėliotose dviejose slalomo trasose. O iš čia pasiektų rezultatų buvo atrinkti septyni, kurie keliaus į finalą Šiauliuose rugsėjo 24 dieną.

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso taisyklėse numatyta, kad iš kiekvieno atrankos etapo į finalą patenka po septynis dalyvius. Jeigu tarp pirmųjų septynių nepatenka nei viena mergina, tuomet į finalą patenka geriausiai pasirodžiusi dailiosios lyties atstovė bei šeši aukščiausias pozicijas užėmę vyrai.

Aukščiausią poziciją Panevėžyje užėmė šeši vyrai, o geriausiai pasirodžiusi mergina liko devinta, tad į finalą keliauja šie vairuotojai: Justas Čeknys, Virginijus Bakanas, Kęstutis Pūkas, Redas Valaitis, Fredas Samas, Evaldas Grybė ir Kristina Kučinskaitė.

Pergalė – netikėta

Moterų įskaitos nugalėtoja K. Kučinskaitė kartu su draugu į „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkursą užsiregistravo netikėtai – penktadienį Panevėžyje vykusio „Neste“ žaidimo metu. Laimėti trečius metus vairuojanti mergina nesitikėjo ir specialiai varžyboms nesiruošė, tačiau tai nesutrukdė patekti tarp 19-os dalyvių, geriausiai pasirodžiusių teorijos etape, o finale užimti pirmą vietą tarp merginų ir 9-ą – tarp visų dalyvių.

„Jokiuose saugaus vairavimo mokymuose anksčiau nesu dalyvavusi, tačiau su draugu kartais pasivaržome slalomo varžybose“, - rodydama į draugą, kuriam nepavyko perlipti „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso teorijos kartelės, sakė Kristina. Ji samprotavo, kad patirtis slalome galėjo pagelbėti ir vairuojant „Toyota C-HR“ autodrome.

Netikėtumu savo pergalę vadino ir J. Čeknys, pasirodęs geriausiai tarp visų Panevėžio atrankos etape dalyvavusių vairuotojų.

„Konkursui specialiai nesiruošiau, tačiau pats kasdien domiuosi automobilių pasaulio naujienomis, organizuoju slalomo varžybas ir tokiose dalyvauju“, - teigė Justas, tapęs geriausiu Panevėžio vairuotoju ir pažadėjęs kautis dėl geriausio Lietuvos vairuotojo titulo.

Vyras pripažino esantis didelis „Alfa Romeo“ gerbėjas – pats kasdien vairuoja italų gamintojo 156 vadinamą modelį ir prisideda prie įvairių šios markės klubo organizuojamų renginių.

Didelė konkurencija

Panevėžio etapas pasižymėjo didele konkurencija, nes teorijos užduotis sprendė net 69-i vairuotojai. Progos pasivaržyti nepraleido nei patyrę varžybų dalyviai, ne kartą lipę ant aukščiausių „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ pakylos laiptelių, nei renginio naujokai, savo sėkmę bandę pirmą kartą.

„Į šį etapą atvyko ne tik panevėžiečiai, aplinkinių miestų gyventojai, bet ir vilniečiai. Visi sprendę teorijos užduotis vos tilpo į Darbo rinkos mokymo centro autodromo auditoriją. Tai – geriausias įrodymas, kad tokie renginiai autodromuose vairuotojams reikalingi – savo įgūdžius patobulinti nori visi“, - kalbėjo renginį organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

Dalyviai sprendė trisdešimt teorijos uždavinių. Devyniolika geriausiai eismo taisykles, kelių infrastruktūrą, saugaus vairavimo pagrindus ir kitas aktualijas geriausiai žinojusių vairuotojų pateko į finalą, kur jiems teko atlikti praktines užduotis „Toyota C-HR“ automobiliu.

Autodrome ant slidžių dangų dvi slalomo konfigūracijas sudėliojo patyręs saugaus vairavimo instruktorius Andrejus Savčenko. Trasos buvo išdėliotos taip, kad dalyviams tektų kuo daugiau kartų nuvažiuoti nuo specialios itin slidžios dangos ant asfalto ir atvirkščiai – taip tikrinamas vairuotojo sugebėjimas greitai persiorientuoti važiuojant ant skirtingų paviršių. Tai itin aktualu žiemos metu, kuomet itin slidi kelio atkarpa – plikledis – dažniausiai atsiranda netikėtai.

Visi vairuotojai važiavo vienodais automobiliais – „Toyota C-HR“. Nors jame yra daugybė elektroninių saugumo sistemų, konkurso dalyviai ne kartą įsitikino savo kailiu: kai vairuotojas nežino, ką daryti, jokios sistemos nepadės. Tačiau kai vairuotojas elgiasi tinkamai ir bando slydimą suvaldyti, elektroninės saugumo sistemos jam padeda.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vairuotojui supainiojus pedalus automobilis rėžėsi į parduotuvės vitriną (1)

Rugpjūčio 11 d. į vienos iš Kinijos transporto priemonių parduotuvių vitriną tiesiu taikymu...

Populiariausios modifikacijos: ką lietuviai keičia savo kasdieniniuose visureigiuose? (12)

Didesnio pravažumo automobilių pardavimai visame pasaulyje auga kaip ant mielių, ne išimtis ir...

Ištyrė, į kuriuos automobilius ilgapirščiai nesidairo – savininkai visus susigrąžina (35)

Galbūt sunku tuo patikėti, tačiau Jungtinėse Valstijose vienu mažiausių pranešimų apie...

Kinijoje sulaikytas vyras, važiavęs neįprasta transporto priemone (2)

Šiaurės vakarinio Kinijos Sindziango autonominio regiono sostinėje Urumčyje vairuotojai...

Seimas išparduoda senus BMW ir „Volkswagen“: ridos ir po 300 tūkst. km, o kai kurie – jau ir be techninės apžiūros (51)

Seimo kanceliarija , jau kartą rengusi aukcioną ir neišpardavusi kelių senstelėjusių...

Top naujienos

Pirmą kartą prabilo Osamos bin Ladeno motina jų namai – turtų ir įtakos atspindys (80)

Ant kampinės erdvaus kambario sofos įsitaiso ryškiai apsirengusi moteris. Sekcijos stikle, už...

Mįslinga tatuiruote pasipuošusi Meilutytė praleis beveik visą pasaulio taurės sezoną (50)

Glazge (Jungtinė Karalystė) vykusiame Senojo žemyno čempionate Rūta Meilutytė demonstravo ne...

Artimiesiems – šokas: vyrą po medikų vizito namuose rado ištiktą insulto (173)

Insultas, bet atvykote pavėluotai – tokius žodžius išgirdo sesuo, atvežusi savo brolį į...

Kaune grupės „G&G Sindikatas“ nario tuoktuvės: balto aukso žiedus išliejo iš tėčio vestuvinio žiedo (24)

Šeštadienio popietę Kauno rotušėje susituokė vienos populiariausių Lietuvoje hip-hopo grupių...

Mirė Nobelio taikos premijos laureatas, buvęs JT vadovas Kofis Annanas papildyta 13.30 (12)

Buvęs Jungtinių Tautų generalinis sekretorius ir Nobelio taikos premijos laureatas Kofi Annanas...

Blažytė: Galkinas pasišaipė labai laiku ir labai taikliai (16)

Labai laiku ir labai taikliai – taip Rusijos komiko Maksimo Galkino pokštus apie Dalią...

Voveraitės triskart per dieną: ir rafinuotam, ir paprastam skoniui (6)

Turiu prisipažinti, kad dievinu Dzūkijos kraštą ir visas jo gėrybes. Nuo žmonių, jų akcento...

Toma Vaškevičiūtė: kai jaučiu nepakantumą žmonėms ir aplinkai – jaučiuosi purvina ir labai skurdi (38)

Toma Vaškevičiūtė , 2008 m. baigė aktorinio meistriškumo studijas Lietuvos teatro ir muzikos...

Apmokestino fotosesijas Palangos botanikos parke (206)

Jeigu rengiatės Palangos botanikos parke rengti vestuvinę fotosesiją, pasiruoškite papildomus 60...

Mažoji Lietuva Anglijoje: pūsles ir varginantį darbą kenčia dėl 220 svarų per 3 dienas (902)

Mažoji Lietuva – taip šmaikščiai vadinamas vaisių ir daržovių pakavimo fabrikas Visbiče,...