aA
Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome šeštadienį paaiškėjo pirmieji pretendentai į „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2017“ titulą. Pirmasis iš trijų atrankos etapų pasižymėjo didele konkurencija: į renginį atvyko net 69-i dalyviai, rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai.
Panevėžyje paaiškėjo pirmieji pretendentai tapti geriausiais Lietuvos vairuotojais
© V. Pilkausko nuotr.

Visi vairuotojai turėjo pateikti atsakymus į 30 teorijos klausimų. Devyniolika geriausiai pasirodžiusių teoriniame etape, varžėsi autodrome ant slidžių dangų išdėliotose dviejose slalomo trasose. O iš čia pasiektų rezultatų buvo atrinkti septyni, kurie keliaus į finalą Šiauliuose rugsėjo 24 dieną.

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso taisyklėse numatyta, kad iš kiekvieno atrankos etapo į finalą patenka po septynis dalyvius. Jeigu tarp pirmųjų septynių nepatenka nei viena mergina, tuomet į finalą patenka geriausiai pasirodžiusi dailiosios lyties atstovė bei šeši aukščiausias pozicijas užėmę vyrai.

Aukščiausią poziciją Panevėžyje užėmė šeši vyrai, o geriausiai pasirodžiusi mergina liko devinta, tad į finalą keliauja šie vairuotojai: Justas Čeknys, Virginijus Bakanas, Kęstutis Pūkas, Redas Valaitis, Fredas Samas, Evaldas Grybė ir Kristina Kučinskaitė.

Pergalė – netikėta

Moterų įskaitos nugalėtoja K. Kučinskaitė kartu su draugu į „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkursą užsiregistravo netikėtai – penktadienį Panevėžyje vykusio „Neste“ žaidimo metu. Laimėti trečius metus vairuojanti mergina nesitikėjo ir specialiai varžyboms nesiruošė, tačiau tai nesutrukdė patekti tarp 19-os dalyvių, geriausiai pasirodžiusių teorijos etape, o finale užimti pirmą vietą tarp merginų ir 9-ą – tarp visų dalyvių.

„Jokiuose saugaus vairavimo mokymuose anksčiau nesu dalyvavusi, tačiau su draugu kartais pasivaržome slalomo varžybose“, - rodydama į draugą, kuriam nepavyko perlipti „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso teorijos kartelės, sakė Kristina. Ji samprotavo, kad patirtis slalome galėjo pagelbėti ir vairuojant „Toyota C-HR“ autodrome.

Netikėtumu savo pergalę vadino ir J. Čeknys, pasirodęs geriausiai tarp visų Panevėžio atrankos etape dalyvavusių vairuotojų.

„Konkursui specialiai nesiruošiau, tačiau pats kasdien domiuosi automobilių pasaulio naujienomis, organizuoju slalomo varžybas ir tokiose dalyvauju“, - teigė Justas, tapęs geriausiu Panevėžio vairuotoju ir pažadėjęs kautis dėl geriausio Lietuvos vairuotojo titulo.

Vyras pripažino esantis didelis „Alfa Romeo“ gerbėjas – pats kasdien vairuoja italų gamintojo 156 vadinamą modelį ir prisideda prie įvairių šios markės klubo organizuojamų renginių.

Didelė konkurencija

Panevėžio etapas pasižymėjo didele konkurencija, nes teorijos užduotis sprendė net 69-i vairuotojai. Progos pasivaržyti nepraleido nei patyrę varžybų dalyviai, ne kartą lipę ant aukščiausių „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ pakylos laiptelių, nei renginio naujokai, savo sėkmę bandę pirmą kartą.

„Į šį etapą atvyko ne tik panevėžiečiai, aplinkinių miestų gyventojai, bet ir vilniečiai. Visi sprendę teorijos užduotis vos tilpo į Darbo rinkos mokymo centro autodromo auditoriją. Tai – geriausias įrodymas, kad tokie renginiai autodromuose vairuotojams reikalingi – savo įgūdžius patobulinti nori visi“, - kalbėjo renginį organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

Dalyviai sprendė trisdešimt teorijos uždavinių. Devyniolika geriausiai eismo taisykles, kelių infrastruktūrą, saugaus vairavimo pagrindus ir kitas aktualijas geriausiai žinojusių vairuotojų pateko į finalą, kur jiems teko atlikti praktines užduotis „Toyota C-HR“ automobiliu.

Autodrome ant slidžių dangų dvi slalomo konfigūracijas sudėliojo patyręs saugaus vairavimo instruktorius Andrejus Savčenko. Trasos buvo išdėliotos taip, kad dalyviams tektų kuo daugiau kartų nuvažiuoti nuo specialios itin slidžios dangos ant asfalto ir atvirkščiai – taip tikrinamas vairuotojo sugebėjimas greitai persiorientuoti važiuojant ant skirtingų paviršių. Tai itin aktualu žiemos metu, kuomet itin slidi kelio atkarpa – plikledis – dažniausiai atsiranda netikėtai.

Visi vairuotojai važiavo vienodais automobiliais – „Toyota C-HR“. Nors jame yra daugybė elektroninių saugumo sistemų, konkurso dalyviai ne kartą įsitikino savo kailiu: kai vairuotojas nežino, ką daryti, jokios sistemos nepadės. Tačiau kai vairuotojas elgiasi tinkamai ir bando slydimą suvaldyti, elektroninės saugumo sistemos jam padeda.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„8 Kambario“ nariai papasakojo, kokius konfliktus kelyje teko išgyventi

Pasirodo, nesvarbu kokio žinomumo žmogus, bet konfliktų kelyje sunku išvengti visiems. „8...

Mokyklinio autobuso vairuotoja išgelbėjo moksleivį (10)

Trečiadienį, gegužės 8 d. Norvičo miesto mokykla pasidalino vaizdo įrašu, kuriame užfiksuota,...

Išbandė, kaip „Žalgirio“ autobusas slysta šonu

Kiekvienais metais Lietuvos keliuose atsiranda vis naujesnių ir modernesnių transporto priemonių,...

Prancūzams elektriniai paspirtukai nusibodo – imsis taikyti griežtus draudimus (104)

Prancūzijoje ketinama uždrausti važinėti šaligatviais elektriniais paspirtukais , nes daugėja...

Kur galima slysti automobiliu šonu ir nerizikuoti likti be pažymėjimo? (2)

Daugelis vairuotojų gali susidurti su tokia situacija kelyje, kai automobilio suvaldyti nepavyks, jei...

Top naujienos

Rusijos kariuomenės vado sąlygos NATO dėl Baltijos šalių: arba mūsų pasiūlymas, arba bus blogiau (24)

Mūsų santykiai su JAV ir NATO – žemiausiame lygyje per visą istoriją. Tai pripažinęs...

Grįžęs į tėvynę emigrantas palygino, kaip gyveno Anglijoje ir kaip dabar - Lietuvoje (101)

Puikų darbą užsienyje į šeimos ir gamtos apsuptį iškeitęs Mindaugas Sragauskas grįžo į...

Britų ekspertas: dabartinis pensinis amžius nepritaikytas šiandienai (19)

Jungtinės Karalystės finansų tarybos narys Miles‘as Celic‘as teigia, kad iššūkis yra ne...

Rimvydas Valatka. Kas geriau – Šimonytė ar Nausėda (10 patikros stacijų)? (161)

Pusiaukelė tarp Prezidento rinkimų I ir II turo rami kaip niekada. Du trečdaliai tautos jau...

Rinkimų štabo planus atskleidęs Karbauskis įsitikinęs – Skvernelis persigalvos skilimas įmanomas nebent frakcijoje (192)

280 tūkstančių – tiek balsų, pagal iš anksto numatytą planą, turėjo padėti Sauliui...

Internetu parsisiuntė akacijų ir vos išvengė kalėjimo (53)

Neseniai mokslus baigęs jaunuolis sėdo į teisiamųjų suolą už, atrodo, nekaltai atrodantį...

Tik trečdalis Lietuvos darbuotojų laiko savo darbo sąlygas normaliomis (1)

Tik kas trečias darbuotojas laiko savo darbo sąlygas normaliomis, rodo Baltijos šalyse atliktas...

Jurga Klimaitė-Riebling: „Eurovizija“ keičiasi. „Taip ir sakiau!“ – išlieka (49)

Lietuvai 2019-ųjų „Eurovizija“ baigėsi ketvirtadienį. Šalims finalininkėms – praėjusią...

Prieškario Šiauliai: taksistų karai ir didžiausia skerdykla Lietuvoje

Šiaulių miestas prieškaryje garsėjo savo teatru. Buvo visos Šiaurės Lietuvos meno ir kultūros...

Prie Egipto piramidžių – sprogimas skaičiuojamos aukos (30)

Sekmadienio popietę Egipte, netoli garsiųjų Gizos piramidžių, nugriaudėjo sprogimas.