aA
Panevėžio darbo rinkos mokymo centro autodrome šeštadienį paaiškėjo pirmieji pretendentai į „Geriausio Lietuvos vairuotojo 2017“ titulą. Pirmasis iš trijų atrankos etapų pasižymėjo didele konkurencija: į renginį atvyko net 69-i dalyviai, rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai.
Panevėžyje paaiškėjo pirmieji pretendentai tapti geriausiais Lietuvos vairuotojais
© V. Pilkausko nuotr.

Visi vairuotojai turėjo pateikti atsakymus į 30 teorijos klausimų. Devyniolika geriausiai pasirodžiusių teoriniame etape, varžėsi autodrome ant slidžių dangų išdėliotose dviejose slalomo trasose. O iš čia pasiektų rezultatų buvo atrinkti septyni, kurie keliaus į finalą Šiauliuose rugsėjo 24 dieną.

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso taisyklėse numatyta, kad iš kiekvieno atrankos etapo į finalą patenka po septynis dalyvius. Jeigu tarp pirmųjų septynių nepatenka nei viena mergina, tuomet į finalą patenka geriausiai pasirodžiusi dailiosios lyties atstovė bei šeši aukščiausias pozicijas užėmę vyrai.

Aukščiausią poziciją Panevėžyje užėmė šeši vyrai, o geriausiai pasirodžiusi mergina liko devinta, tad į finalą keliauja šie vairuotojai: Justas Čeknys, Virginijus Bakanas, Kęstutis Pūkas, Redas Valaitis, Fredas Samas, Evaldas Grybė ir Kristina Kučinskaitė.

Pergalė – netikėta

Moterų įskaitos nugalėtoja K. Kučinskaitė kartu su draugu į „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkursą užsiregistravo netikėtai – penktadienį Panevėžyje vykusio „Neste“ žaidimo metu. Laimėti trečius metus vairuojanti mergina nesitikėjo ir specialiai varžyboms nesiruošė, tačiau tai nesutrukdė patekti tarp 19-os dalyvių, geriausiai pasirodžiusių teorijos etape, o finale užimti pirmą vietą tarp merginų ir 9-ą – tarp visų dalyvių.

„Jokiuose saugaus vairavimo mokymuose anksčiau nesu dalyvavusi, tačiau su draugu kartais pasivaržome slalomo varžybose“, - rodydama į draugą, kuriam nepavyko perlipti „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurso teorijos kartelės, sakė Kristina. Ji samprotavo, kad patirtis slalome galėjo pagelbėti ir vairuojant „Toyota C-HR“ autodrome.

Netikėtumu savo pergalę vadino ir J. Čeknys, pasirodęs geriausiai tarp visų Panevėžio atrankos etape dalyvavusių vairuotojų.

„Konkursui specialiai nesiruošiau, tačiau pats kasdien domiuosi automobilių pasaulio naujienomis, organizuoju slalomo varžybas ir tokiose dalyvauju“, - teigė Justas, tapęs geriausiu Panevėžio vairuotoju ir pažadėjęs kautis dėl geriausio Lietuvos vairuotojo titulo.

Vyras pripažino esantis didelis „Alfa Romeo“ gerbėjas – pats kasdien vairuoja italų gamintojo 156 vadinamą modelį ir prisideda prie įvairių šios markės klubo organizuojamų renginių.

Didelė konkurencija

Panevėžio etapas pasižymėjo didele konkurencija, nes teorijos užduotis sprendė net 69-i vairuotojai. Progos pasivaržyti nepraleido nei patyrę varžybų dalyviai, ne kartą lipę ant aukščiausių „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ pakylos laiptelių, nei renginio naujokai, savo sėkmę bandę pirmą kartą.

„Į šį etapą atvyko ne tik panevėžiečiai, aplinkinių miestų gyventojai, bet ir vilniečiai. Visi sprendę teorijos užduotis vos tilpo į Darbo rinkos mokymo centro autodromo auditoriją. Tai – geriausias įrodymas, kad tokie renginiai autodromuose vairuotojams reikalingi – savo įgūdžius patobulinti nori visi“, - kalbėjo renginį organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

Dalyviai sprendė trisdešimt teorijos uždavinių. Devyniolika geriausiai eismo taisykles, kelių infrastruktūrą, saugaus vairavimo pagrindus ir kitas aktualijas geriausiai žinojusių vairuotojų pateko į finalą, kur jiems teko atlikti praktines užduotis „Toyota C-HR“ automobiliu.

Autodrome ant slidžių dangų dvi slalomo konfigūracijas sudėliojo patyręs saugaus vairavimo instruktorius Andrejus Savčenko. Trasos buvo išdėliotos taip, kad dalyviams tektų kuo daugiau kartų nuvažiuoti nuo specialios itin slidžios dangos ant asfalto ir atvirkščiai – taip tikrinamas vairuotojo sugebėjimas greitai persiorientuoti važiuojant ant skirtingų paviršių. Tai itin aktualu žiemos metu, kuomet itin slidi kelio atkarpa – plikledis – dažniausiai atsiranda netikėtai.

Visi vairuotojai važiavo vienodais automobiliais – „Toyota C-HR“. Nors jame yra daugybė elektroninių saugumo sistemų, konkurso dalyviai ne kartą įsitikino savo kailiu: kai vairuotojas nežino, ką daryti, jokios sistemos nepadės. Tačiau kai vairuotojas elgiasi tinkamai ir bando slydimą suvaldyti, elektroninės saugumo sistemos jam padeda.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kodėl policijos automobiliai naudoja mėlynas ir raudonas šviesas (8)

Policijos automobiliai yra ryškiai paženklinti, kad būtų atpažinti net iš didesnio atstumo....

Kalba apie naują automobilių vagysčių metodą: kauniečio mašiną bandė išvežti kaip „nupirktą“ (45)

Įsivaizduokite situaciją, kai prie jūsų automobilio atvažiuoja „tralas“, o jo vairuotojas...

Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno: atsakymas paprastesnis nei galvojate (87)

„ Mazda MX-5 “, „ Alfa Romeo Spyder“, klasikiniai „ Fiat 500 “ bei „Mini“ ir...

Nepatenkinti mokesčiais automobiliams iš Lietuvos, Kijevo protestuotojai sudegino „Land Rover“ (40)

Protestas dėl pernelyg didelių muito mokesčių įsivežant automobilius iš Europos į Ukrainą...

Vyras po padangų keitimo iš serviso grįžo subraižytais ratlankiais, tačiau kaltų – neatranda (258)

Padangų keitimas prieš šaltąjį sezoną, atrodytų, įprasta procedūra kiekvienam vairuotojui....

Top naujienos

Ūkio ministras apie maisto kuponus: nežinau, iš kur atsiranda tokios idėjos (115)

Ar kainų mažinimą pagrindiniu tikslu išsikėlusi vyriausybė savęs neįvarė į kampą? „ Delfi...

Panevėžį drebina kūdikio netektis: po ligoninės išvadų – neįtikimos ir šokiruojančios detalės (30)

Kūdikio Respublikinėje Panevėžio ligoninėje spalį netekusios Ilonos iš mažo miestelio...

Į Maroką sugrįžti nenorėtų: vietiniai dedasi šventais, o išdarinėja velniai žino ką (47)

Manau, visi nors kažką girdėję apie Marakešą žino tą chrestomatinę situaciją, kai žioplam...

Moters gyvenimas priminė košmarą: kai tokie artimieji, tai ir priešų nereikia (4)

Vieni vaikystę prisimena su nostalgija, kiti – su baime. Šiurpia istorija pasidalinusią Aušrą...

Nuo likimo nepabėgęs Adomaitis: žinojome, kad bus problemų (16)

Vienas geresnių sezono rungtynių sužaidęs Vilniaus „Rytas“ atitinkamos satisfakcijos negavo...

Kinija demonstruoja savo paslaptingąjį „J-20“ (61)

Kinijos karinės oro pajėgos Žuhajuje vykusioje tarptautinėje aviacijos parodoje pademonstravo savo...

Kalėjimų sistemoje bręsta naujas skandalas (60)

Skandalas Kauno tardymo izoliatoriuje. Nukentėjusysis tvirtina, kad prieš pat teismo posėdį į...

Vilniaus naktinių klubų gražuolės turi savo taisykles: geria kavą, prašo vaikinų palydos ir maskuojasi juodai (24)

Ne paslaptis, kad naktiniai klubai – kaip atskiras pasaulis. Tai, kas juose vyksta po vidurnakčio,...

Iš emigracijos grįžusi lietuvė ir toliau renkasi mokėti mokesčius Britanijai (215)

Laisvas darbo jėgos judėjimas Europos Sąjungoje (ES) leidžia per savo karjeros metus lengvai...

Į pašto dėžutę gavo keistą lankstinuką: ar jo tikslas kiršinti visuomenę? (43)

Pirmadienį į pašto dėžutę gavau keistą lankstinuką nuo keisto instituto. Lankstinuko...