aA
Arthuras Driessenas yra vienas pirmųjų, kuris su savo „Tesla Model 3“ elektromobiliu įveikė 100 000 mylių arba 161 tūkst. kilometrų, tad nusprendė pasidalinti pastebėjimais apie šį elektromobilį, baterijų sistemą, įkrovimo pokyčius, išlaidas remontui ir kt.
Nuvažiavęs 160 000 kilometrų, vyras turimą „Teslą“ palygino su „Honda Civic“: sutaupiau tūkstančius
© Reuters / Scanpix

Arthuras Driessenas buvo vienas pirmųjų, užsisakiusių „Model 3“ elektromobilį

Vos tik „Tesla“ 2016 metų kovo 31 dieną paskelbė priimanti šio elektromobilio rezervacijas, A. Driessenas iškart užsisakė „Model 3“.

Vos tik gavo savo elektromobilį, vyras leidosi į porą kelionių ir per pirmuosius 6 mėnesius nuvažiavo 32 tūkst. kilometrų

Kitaip tariant, vidutiniškai po 178 km per dieną – tai yra ganėtinai daug, palyginus su daugeliu automobilių savininkų, tačiau tai dar niekis, palyginus su tuo kiek jis nuvažiavo per paskutinius metus.

Jis su savo „Model 3“ elektromobiliu keliauja po visą Šiaurės Ameriką ir savo nuotykius aprašo „Twitter“ socialiniame tinkle ir asmeniniame tinklaraštyje.

Tad A. Driessenas per paskutinius metus sugebėjo perkopti 100 000 mylių ribą, kitaip tariant, įveikti 161 tūkst. km.

"Tesla Model 3"
"Tesla Model 3"
© Gamintojo archyvas

„Elektromobilio priežiūra ir remonto darbai yra mano mėgstamiausia pokalbio dalis“, – sakė automobilio savininkas.

„Electrek“ pasiteiravo vyro, ką jis mano apie savo „Model 3“ elektromobilį, kokie įspūdžiai įveikus tokį atstumą, kaip gi automobilis atrodo dabar? Ir, žinoma, visiems įdomiausias klausimas: kiek per visą šį nuvažiuotą atstumą prisireikė kartų remontuoti „Model 3“ elektromobilį?

Panašu, kad elektromobilis pasirodė labai gerai ir, kaip teigė A. Driessenas, vieninteliai remonto darbai buvo susiję su jo paties siekiu iš automobilio išspausti viską kas tik įmanoma.

„Jei nebūčiau elektromobilio spaudęs iki pat jo galimybių ribos, būčiau pasaugojęs ir jo padangas. Dabar man vieno komplekto užteko nuvažiuoti 40 000 km. Išskyrus padangas, per visą šį laiką teturėjau pakeisti valdymo svirtį ir kai buvau Bonneville Salt Flats (Jutoje esančioje druskingoje dykumoje, – aut. past.), pūtė stiprus vėjas ir labai stipriai trenkė automobilio dureles bei pažeidė jos vyrius“, – aiškino amerikietis.

Jis teigė, kad šios detalės ir jų pakeitimas jam atsėjo mažiau nei 500 JAV dolerius arba 449 eurus.

Kitas svarbus klausimas: o kaip gi laikosi baterijų sistema nuvažiavus tokį atstumą?

Savininkas teigė, kad dabar jis su pilnai įkrauta „Model 3“ baterija gali nuvažiuoti 302-308 mylias (486-496 km), ir tai yra 2,5 proc. mažiau, palyginus su pradiniu 310 mylių (499 km) atstumu, kurį nuvažiuodavo, kai tik įsigijo šį elektromobilį.

„Electrek“ pažymi, kad šiais metais „Tesla“ išleido programinės įrangos atnaujinimą, kuris turi „Model 3“ elektromobilių nuvažiuojamą atstumą padidinti iki 325 mylių (523 km), tačiau iš tikrųjų jis kiekvienam automobiliui duoda skirtingą efektą.

"Tesla Model 3"
"Tesla Model 3"
© Reuters / Scanpix

Saugojo bateriją

Panašu, kad A. Driesseno „Model 3“ baterijų sistema laikosi labai gerai ir tai ypač įspūdinga, turint galvoje, kad jis elektromobilį įkrauna tik „Tesla Supercharging“ įkrovimo stotelėse.

Amerikietis gyvena Los Andžele ir savo namuose neturi įsirengęs automobilio įkrovimui skirto įkroviklio, tačiau jis savo kelionėse puikiai išnaudoja ganėtinai plačiai paplitusį „Tesla Supercharging“ tinklą.

Nors manoma, kad greitasis nuolatinės srovės (DC) įkrovimas baterijoms nėra labai gerai, tačiau realių pavyzdžių, kad kažkas nutiktų blogo, iki šiol taip ir nematėme. Visgi, verta pažymėti, kad A. Driessenas laikosi gerų „Model 3“ baterijos įkrovimo įpročių.

„Aš tik keletą dešimčių kartų buvau pasiekęs ribą, kai „Model 3“ baterijoje liko mažiau, kaip 10 proc. energijos. Aš niekada nepalieku savo automobilio prijungto prie tinklo ilgiau, nei reikia jį įkrauti. Jei įkrovimo stotelė yra pakankamai arti, aš „Model 3“ baterijos neįkraunu daugiau nei 60 proc. Ir įkrovęs automobilį, aš iškart išvažiuoju į kelionę, tad automobilis niekada nebūna vienoje vietoje su dideliu kiekiu sukauptos energijos“, – aiškino vyras.

Kalbant apie „Tesla Supercharging“ įkrovimo stotelės, jis mano, kad nepaisant to, jog už elektrą turėjo susimokėti, vis tiek sutaupė daugybę pinigų, kuriuos būtų išleidęs, jei vairuotų įprastais degalais varomą automobilį.

„Palyginus su benzininiu „Honda Civic“, kurį anksčiau vairavau, o benzino kainos Los Andžele nuolat yra aukštos, aš vien degalams sutaupiau apie 7000 dolerių (6287 eurus). Tepalų keitimas dar būtų kainavęs tūkstantį ar daugiau. Vidutiniškai skaičiavau, kad būčiau sunaudojęs 30 mpg (7,84 l/100 km) degalų, už 1 galoną (3,785 l) sumokėjęs 3,75 dolerius (3,37 eurus) ir už vieną tepalų keitimą 50 dolerių (44,91 eurus)“, – kalbėjo elektromobilio savininkas.

Bendrai, Arthuras Driessenas sako, kad jo „Model 3“ elektromobilis laikosi nuostabiai ir tai girdime iš žmogaus, kuris su šiuo automobiliu jau nuvažiavo daugiau, kaip 160 tūkst. km.

www.technologijos.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(133 žmonės įvertino)
3.6241

Kokį automobilį pirkti: naują ekonomišką ar naudotą prabangesnį?

Pasirinkimas tarp naujo ekonominės klasės ir naudoto, bet prabangesnio automobilio gali neduoti...

Atsakė į klausimą, ar tikrai didesni ratlankiai reiškia, kad teks pamiršti apie komfortą

Kai automobilių gamintojai pristatė miesto krosoverius, drauge su nauju segmentu gimė ir nauja...

Ši technologija turėjo būti skirta tik prabangiausiems automobiliams – dabar naudojama net identitetui kurti

Šviesos diodai, vadinamieji LED (angl. light emitting diodes), šiandien naudojami visur: pradedant...

Dizaineris paaiškino, kodėl tam tikrus automobilių atnaujinimus sunku pastebėti

Automobilių rinka tapo itin dinamiška, ypatingai – per pastarąjį penkmetį. Daugelis gamintojų...

Vairuotojai rankomis sustabdė grėsmingai riedantį automobilį

Jei ne greta sustojusių automobilių vairuotojai, dar nežinia, kaip būtų pasibaigęs vienoje iš...

Top naujienos

Delfi PliusVladimiras Laučius

JAV karo istorikas: galiu trumpai atsakyti, kodėl Putinas priėmė sprendimą pulti (3)

„Sakoma: iš ko suprasite, kad politikas meluoja? Iš to, kad jo burna juda. Žinoma, jie melavo....

Verslas PliusVytautas Budzinauskas

Nepasirinkus elektros tiekėjo – rizika mokėti daugiau: kiek kainuotų garantinis tiekimas

Likus mėnesiui iki elektros tiekėjo pasirinkimo, šimtams tūkstančių elektros vartotojų...

Delfi PliusJurga Grigienė

Keturių vaikų mama Birutė Jakučionytė apie internetines pažintis: kai kurias istorijas net nepatogu pasakoti

Birutė Jakučionytė garsėja drąsa būti atvira iki pačių savo sielos gelmių, atvirai ir...

Ekspertas ragina neapsigauti dėl Rusijos karininko žodžių: tokie išsišokimai gyvame eteryje nėra atsitiktiniai

Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto (VU TSPMI) dėstytojas,...

Karas Ukrainoje. Rusija puola rytinius Ukrainos miestus (5)

Ketvirtadienį Ukrainos ginkluotųjų pajėgų vadas susitiko su NATO kolegomis ir teigiamai...

Rusų neįsileisiančiam Vimbldonui – skaudus dūris į nugarą

Karą Ukrainoje pradėjusios Rusijos ir jai talkinančios Baltarusijos tenisininkų nepriimsiantys...

Netikėtai gauta sąskaita daugiabučio gyventojų kišenes tuština šimtais eurų: jau perspėjami ir dėl antstolių

Vilniuje esančio daugiabučio gyventojams sukėlė šoką pastato administratoriaus planai atlikti...

Lietuvės menstruacijų atostogoms pritartų: poreikis būtų, bet yra ir blogoji pasiūlymo pusė (1)

Ispanija tapo pirma šalimi Europoje, teikiančia įstatymų projektą, kuris numato apmokamas...

Lietuvą pasieks nemaža lietaus porcija, kai kur griaudės perkūnija

Šeštadienio dieną Lietuvos padangę uždengs tankūs, itin vandeningo ciklono debesys.