„Keliauti po Lietuvą tenka daug, teko pasivažinėti ir keliu Šiauliai-Pakruojis. Vos tik pravažiavęs Pakruojo ribą pasijutau lyg patekęs į kitą pasaulį, kur neegzistuoja greideris, druska ir t.t. Srauto greitis – daugiausiai 50 km/val.“, – įspūdžiais dalinosi vyras.

Kaip pasakojo „Delfi“ skaitytojas, važiuodamas iki pat Pakruojo jis nesutiko jokios technikos, valančios kelią. O Pakruojyje pasiklausęs vietos gyventojų, kodėl kelias prastai nuvalytas, išgirdo, kad ši atkarpa iki Šiaulių rajono ribos yra nuolatos prastai prižiūrima iškritus sniegui.

„Visgi labiausiai nustebino 22 km ilgio kelio ruožas Pakruojis–Radviliškis. Kelias, matosi, valytas, bet atrodo, kad valytas pakinkius kumelę – kaip prajojo, taip ir gerai“, – sarkazmo neslėpė pašnekovas.

Pasak jo, vidury baltos dienos kelias buvo nepravažiuojamas, šalikelėse stovėjo sugedę automobiliai, o vietomis maksimalus važiavimo greitis siekė vos 20 km/val.

„Ir visa tai padidinto pravažumo automobiliu. Bandžiau paskambinti internete nurodytu Pakruojo kelių tarnybos vadovo mobiliuoju telefonu – išjungtas, o bendruoju niekas neatsako. Yra tekę važiuoti visokiais keliais, bet šiandien, daugiau nei per 19 metų vairavimo stažą, likau labai nemaloniai nustebintas. Pasijutau lyg vairuodamas išartais laukais ar Sibiro viduryje“, – lygino „Delfi“ skaitytojas.

Nuvalė tiek, kiek priklauso

„Delfi“ susisiekus su AB „Kelių priežiūra“, prižiūrinčia valstybinės reikšmės kelius, paaiškėjo, kad 212 numeriu pažymėtas kelias yra 4-ojo priežiūros lygio. Kitaip tariant, kelias nėra prioritetinis, o situaciją jame kelininkai stebi nuo 6 ryto iki 19 valandos.

Kaip „Delfi“ pasakojo „Kelių priežiūros“ Komunikacijos skyriaus vadovė Giedrė Čekanavičienė, 212 numeriu pažymėtas kelias paskutinį kartą buvo nuvalytas ir pabarstytas sausio 28-ąją.

„Jo esame būklė atitinka keliamus normatyvus. Suprantama, kad galbūt skiriasi vairuotojų lūkesčiai, tačiau Lietuvoje yra 21 tūkst. kilometrų kelių, todėl pagal intensyvumą jie skirstomi į 5 skirtingus priežiūros lygius“, – pasakojo specialistė.

1 lygis – daugiausiai dėmesio skiriama magistraliniams keliams, kuriuose eismo intensyvumas didžiausias. Aukštas eismo kokybės lygis šiuose keliuose privalo būti užtikrintas visą parą.

2 lygis – pagal šį lygį prižiūrima didžioji dalis magistralinių ir intensyviausių krašto kelių. Mūsų komanda šiuose keliuose budi nuo 4 iki 22 val.

3 lygis – pagal šį lygį prižiūrima didžioji dalis krašto ir intensyviausių rajoninių kelių. Mūsų komanda šiuose keliuose budi nuo 4 iki 19 val.

4 lygis – tai krašto ir rajoniniai keliai, kuriuose eismo intensyvumas yra mažesnis kaip 1000 automobilių per parą. Mūsų komanda IV lygio keliuose budi nuo 6 iki 19 val.

5 lygis – pagal šį priežiūros lygį prižiūrima didžioji dalis valstybinės reikšmės rajoninių kelių, kuriuose privalu užtikrinti minimalų eismo kokybės lygį ir kelio tinkamumą naudoti. Šiuose keliuose mūsų komanda dirba nuo 9 iki 18 valandos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (224)