Viename autobuse telpa keturiasdešimties lengvųjų automobilių keleiviai. Jei jie persėstų į viešąjį transportą, tiek pat mažiau mieste prireiktų automobilių statymo vietų.

Kuo daugiau keleivių važiuoja automobiliu, tuo jis efektyvesnis. Pilnas keleivių „Discovery“ išmeta mažiau CO2 žmogui nei „Smart“.

Vidutinis statistinis kotedžas per metus išmeta į atmosferą 1500 kg CO2 daugiau nei „Ford Focus“.

Šterno ataskaitoje teigiama, kad Didžiojoje Britanijoje tarp visų transporto išmetamų teršalų automobilių dalis sudaro mažiau nei pusę.

Krovininis laivas pakeliui iš Japonijos į Europą sudegina apie 2 tūkst. tonų mazuto. Todėl žmonėms verta pirkti kuo arčiau jų namų gaminamus automobilius.

Pagal oro užterštumą Didžiojoje Britanijoje pirmauja „Oksford street“. Tačiau beveik visoje šioje gatvėje draudžiamas transporto eismas.

Nikelio gamyba hibridinio „Toyota Prius“ baterijoms sukelia rūgščius lietus. Teigiama, jog jie jau pražudė Kanados Sadberio gamtą. Dabar NASA ten išbando mėnuleigius.

Vidutinis sedanas į aplinką per metus išmeta tiek CO2, kiek sveria pats. O vidutinis europietis CO2 išskiria 30 kartų daugiau nei sveria pats.

Per trumpą skrydį lėktuvas išmeta maždaug 400 g/km CO2 vienam keleiviui – keturis kartus daugiau nei nedidelis dyzelinis automobilis su vienu vairuotoju.

Orą gadinančios karvės per metus išskiria į aplinką daugiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų nei visas pasaulio transportas.

Boeing 747“ į aplinką per paros skrydį išmeta 400 tonų CO2. Tokį pat kiekį išskiria 250 automobilių per metus.