Ši mašina, kurią galima pavadinti turbūt kiekvieno automobilių mylėtojo svajone, buvo gaminama 1975-1989 metais, o kaunietis Audrius Niekis pristato 1986 metais pagamintą modelį.

Iš JAV atkeliavęs „Porsche“ šiek tiek modifikuotas – iš originalaus 3,3 litro darbinio tūrio variklis perdarytas į 3,4 litro, pakeista turbina. Šių pakeitimų dėka „Porsche“ tapo dar galingesnis (400 AG).

Suprantama, kad dažniausiai tokių mašinų savininkai neskaičiuoja sudeginto kuro, tačiau, įdomumo dėlei galima paminėti, kad šis „Porsche“ važiuojant mieste, 100 km kelio sunaudoja mažiausiai 20 litrų benzino, o į variklį pilasi net 13 litrų tepalo.

Šis “930”, su 4 laipsnių mechanine pavarų dėže, 100 km/val greitį pasiekia per 4,6 sek. Tačiau A. Niekis neslepia, kad šis galingas automobilis neatleidžia vairuotojui klaidų.

„Reikia priprasti prie šio automobilio – pavaros perjungiamas gana sunkiai, o daugiau iš vietos daugiau paspaudus galas iškart ima slidinėti“, - teigė A. Niekis.

Automobilio vidus – sportiškumo ir prabangos derinys. Juodos odos sėdynės bei apdailos detalės, oro kondicionierius, elektra valdomi langai bei veidrodėliai, šildomos sėdynės leidžia pasijusti lyg sėdėtum prabangiame automobilyje, ypatingai atsižvelgiant į tai, kad “930” pagamintas prieš 24 metus.

Tačiau užvedęs variklį ir išgirdęs už nugaros griaudint kone pusės tūkstančio arklių bandą, suvoki, kad daugiau pagarbos vertą automobilį sunku surasti. Tai „Porsche 911 Turbo“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją