„Šeštajame dešimtyje Europoje taip pat buvo ekonominė krizė, naftos kainos pakilo. Reikėjo pagaminti kompaktišką, mažą, nedaug degalų naudojantį automobilį. Kompanija „British Motor Corporation“ patikėjo inžinieriui Alecui Issigoniui sukurti automobilį. Įdomu, kad buvo nustatyta, kad automobilis turi būti ne ilgesnis nei 3 metrai, kad jame tilptų 4 žmonės, kad viduje būtų pakankamai erdvės ir t.t. Pirmą kartą motoras buvo pastatytas ne išilgai, o skersai. Pats motoras buvo sujungtas su greičių dėže“, – sako Ramūnas Urbanavičius, „Mini“ savininkas, kuris 1989 metais pagamintą automobilį įsigijo prieš 6 metus.

„Mini“, kurį varo 0,986 litro darbinio tūrio 4 cilindrų variklis, sveria apie 630 kg. Taip pat buvo gaminami ir modeliai su kitokiais varikliais, kurių darbinis tūris siekė 850-1275 kubinių centimetrų.

Nors savo išvaizda „Mini“ neprimena sportinio automobilio, versijos „Mini Cooper“ ir „Mini Cooper S“ net 4 kartus laimėjo Monte Carlo ralį (1964 – 1967 metais).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)