Pranešime spaudai rašoma, kad modeliai išsiskiria juodu pagrindu, galingais varikliais ir mechanika. Juose suderintas maksimalus funkcionalumas su „maištininko“ stiliumi, motociklai pagaminti tekinant, presuojant ir preciziškai apdirbant net mažiausias detales, kad jos organiškai įsilietų į motociklo visumą ir netrukdytų stipriam, ryžtingam, tačiau brandžiam ir atsakingam važiavimui.

„Kurdami „Dark Custom“ modelių liniją, didžiausią dėmesį skiriame bazinei motociklo rėmo konstrukcijai,“ – pranešime spaudai cituojamas „Harley-Davidson“ kūrybos direktorius Brad Richards. „Čia svarbiausia – veržlių ir varžtų, plieno ir gumos grožis, taip pat ir motociklo širdis – variklis „V-Twin“. Gamindami „Iron 883“ ir „Forty-Eight“, grįžtame prie mūsų stiliaus ištakų, kartu kviečiame klientus pasitelkti išradingumą ir pritaikyti „Dark Custom“ modelio motociklą sau pagal savo važiavimo patirtį“.

„Iron 883“ primena laukinius pasirodymus gatvėje plikomis blauzdomis

Įkvėptas senųjų ir šiuolaikiškų garažo boberių naujasis „Iron 883“ modelis yra minimalus, specialiai kiek nenugludintų ir grubių linijų. Nukirsti sparnai, tamsinta jėgos pavara ir išmetamasis vamzdis, gatvės lenktynių stiliaus rankenos ir viena sėdynė įgilintomis siūlėmis primena laukinius pasirodymus gatvėje plikomis blauzdomis. Briauninis oro filtro dangtelis byloja apie šio motociklo autentiškumą. Kulkos formos elementai ant diržo apsaugos, išmetimo sistemos gaubtai ir priekinio sparno atrama atkuria lenktynininkų pastangas palengvinti motociklą.

„Iron 883“ spalvos ir apdaila parinktos taip, kad paslėptų po važiavimo mieste likusį žvyrą ir nešvarumus tiems, kas neturi (arba nenori turėti) sodo laistymo žarnos ir privataus kiemo.

„Ilgą laiką turėjau viziją, kad motociklo įvaizdžiui turėtų tikti šiek tiek purvo ir smėlio“, – pasakoja modelio „Iron 883“ kūrimui vadovavęs „Harley-Davidson“ vyresnysis stilistas Dais Nagao. „Jis greitas, vikrus ir skatina agresyviai manevruoti. Važinėjant ant motociklo atsiranda nutrynimo, įbrėžimo ir kitų naudojimo žymių. Jų negalime padaryti gamykloje, tai – savininko privilegija. Visos žymės tampa motociklo istorijos dalimi, tai sukuria kiekvieno motociklo savininko ir jo plieninio žirgo unikalią istoriją“.

Motociklo „Iron 883“ variklio „883cc Evolution® V-Twin“ maitinimas atskirtas nuo stabdymo žibintų. Tamsintas slankus priekinių stabdžių rotorius papildo juodos spalvos devynių stipinų aliumininius lietus ratlankius su metalo blizgesio apdaila, kurie sumažina bespyruoklį svorį net 3,6 kg, taip sukuriamas didesnis patogumas ir geresnis motociklo valdymas.

Važiavimą ir valdymą dar labiau sustiprina naujosios kasetinio tipo šakės ir naujieji emulsiniai galiniai amortizatoriai su laipsniškai didėjančio suspaudimo spyruokle ir srieginiu išankstinį įtempimą koreguojančiu riebokšliu, todėl vairuojančiam nesunku išgauti stulbinančių rezultatų, atitinkančių kelio sąlygas ir keleivio svorį. Specialus amortizacijos koregavimo veržliaraktis yra po sėdyne.

2016 m. „Iron 883“ modelį galima pasirinkti iš keturių spalvų: „Charcoal Satin“, „Black Denim“ arba „Olive Gold“ su erelio ir skydo logotipu ant bako arba „Hard Candy Custom Gold Flake“ su liepsnų, suderintų su juodais sparnais, piešiniu.

Funkcionalus „Forty-Eight“ masyvumas

Naujasis „Forty-Eight“ motociklas išsiskiria masyvumu. Jis turi stambią 130 mm priekinę padangą tarp 49 mm šakių, sujungtų masyviais, kaltiniais, aliumininiais, trigubais laikikliais ir aliuminine šakių atrama. Klasikinis 7,9 litrų talpos riešuto formos degalų bakas sukuria siauro, sportiško liemens įspūdį. Nukirsti sparnai atidengia padangų gumą. Tobulas juodos spalvos ir chromo derinys šiam motociklui suteikia ryškumo.

„Dėl pažemintų vairo rankenų ir priekinių kojinių valdiklių motociklininkas sėdi agresyvioje padėtyje. Kurdami šį modelį, būtent to ir siekėme“, – pasakoja „Harley-Davidson“ pramoninis dizaineris Ben McGinley. „Masyvus priekinis ratas primena atriedantį galingą volą, įdėjome mažesnį apvalų plieninį oro filtrą, o išmetamąjį vamzdį šiek tiek pachromavome, kad pritrauktumėme žvilgsnius į variklį, kuris po riešuto formos baku atrodo dar stambesnis. Šį motociklą galėčiau apibūdinti kaip funkcionalų masyvumą“.

Degalų bako akcentas – horizontalios linijos, sukurtos pagal 1970-ųjų stilių, kurį galima išvysti ant individualizuotų motociklų. Šių linijų motyvas atkartojamas įvairiose motociklo dalyse – sėdynės siūlėse, išmetamosios sistemos gaubto įpjovose, ant galinio krumpliaračio ir diržo apsaugos. Naujieji lengvasvoriai lieto aliumininio ratai traukia akį devyniais dvigubais stipinais ir solidžia juoda apdaila su metalo blizgesio akcentais. Stabdymo, galinių ir posūkio žibintų derinys neužgriozdina galinio sparno.

2016 m. „Forty-Eight“ galima pasirinkti iš keturių spalvų: „Vivid Black“, „Billet Silver“, „Velocity Red Sunglo“ ir „Olive Gold“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)