Motociklus gaminanti kompanija „Harley-Davidson“ pristato du naujus 2016 m. modelius – „Iron 883“ ir „Forty-Eight“ iš „Dark Custom“ serijos.
Harley-Davidson Forty-Eight
© Gamintojo

Pranešime spaudai rašoma, kad modeliai išsiskiria juodu pagrindu, galingais varikliais ir mechanika. Juose suderintas maksimalus funkcionalumas su „maištininko“ stiliumi, motociklai pagaminti tekinant, presuojant ir preciziškai apdirbant net mažiausias detales, kad jos organiškai įsilietų į motociklo visumą ir netrukdytų stipriam, ryžtingam, tačiau brandžiam ir atsakingam važiavimui.

„Kurdami „Dark Custom“ modelių liniją, didžiausią dėmesį skiriame bazinei motociklo rėmo konstrukcijai,“ – pranešime spaudai cituojamas „Harley-Davidson“ kūrybos direktorius Brad Richards. „Čia svarbiausia – veržlių ir varžtų, plieno ir gumos grožis, taip pat ir motociklo širdis – variklis „V-Twin“. Gamindami „Iron 883“ ir „Forty-Eight“, grįžtame prie mūsų stiliaus ištakų, kartu kviečiame klientus pasitelkti išradingumą ir pritaikyti „Dark Custom“ modelio motociklą sau pagal savo važiavimo patirtį“.

„Iron 883“ primena laukinius pasirodymus gatvėje plikomis blauzdomis

Įkvėptas senųjų ir šiuolaikiškų garažo boberių naujasis „Iron 883“ modelis yra minimalus, specialiai kiek nenugludintų ir grubių linijų. Nukirsti sparnai, tamsinta jėgos pavara ir išmetamasis vamzdis, gatvės lenktynių stiliaus rankenos ir viena sėdynė įgilintomis siūlėmis primena laukinius pasirodymus gatvėje plikomis blauzdomis. Briauninis oro filtro dangtelis byloja apie šio motociklo autentiškumą. Kulkos formos elementai ant diržo apsaugos, išmetimo sistemos gaubtai ir priekinio sparno atrama atkuria lenktynininkų pastangas palengvinti motociklą.

„Iron 883“ spalvos ir apdaila parinktos taip, kad paslėptų po važiavimo mieste likusį žvyrą ir nešvarumus tiems, kas neturi (arba nenori turėti) sodo laistymo žarnos ir privataus kiemo.

„Ilgą laiką turėjau viziją, kad motociklo įvaizdžiui turėtų tikti šiek tiek purvo ir smėlio“, – pasakoja modelio „Iron 883“ kūrimui vadovavęs „Harley-Davidson“ vyresnysis stilistas Dais Nagao. „Jis greitas, vikrus ir skatina agresyviai manevruoti. Važinėjant ant motociklo atsiranda nutrynimo, įbrėžimo ir kitų naudojimo žymių. Jų negalime padaryti gamykloje, tai – savininko privilegija. Visos žymės tampa motociklo istorijos dalimi, tai sukuria kiekvieno motociklo savininko ir jo plieninio žirgo unikalią istoriją“.

Motociklo „Iron 883“ variklio „883cc Evolution® V-Twin“ maitinimas atskirtas nuo stabdymo žibintų. Tamsintas slankus priekinių stabdžių rotorius papildo juodos spalvos devynių stipinų aliumininius lietus ratlankius su metalo blizgesio apdaila, kurie sumažina bespyruoklį svorį net 3,6 kg, taip sukuriamas didesnis patogumas ir geresnis motociklo valdymas.

Važiavimą ir valdymą dar labiau sustiprina naujosios kasetinio tipo šakės ir naujieji emulsiniai galiniai amortizatoriai su laipsniškai didėjančio suspaudimo spyruokle ir srieginiu išankstinį įtempimą koreguojančiu riebokšliu, todėl vairuojančiam nesunku išgauti stulbinančių rezultatų, atitinkančių kelio sąlygas ir keleivio svorį. Specialus amortizacijos koregavimo veržliaraktis yra po sėdyne.

2016 m. „Iron 883“ modelį galima pasirinkti iš keturių spalvų: „Charcoal Satin“, „Black Denim“ arba „Olive Gold“ su erelio ir skydo logotipu ant bako arba „Hard Candy Custom Gold Flake“ su liepsnų, suderintų su juodais sparnais, piešiniu.

Funkcionalus „Forty-Eight“ masyvumas

Naujasis „Forty-Eight“ motociklas išsiskiria masyvumu. Jis turi stambią 130 mm priekinę padangą tarp 49 mm šakių, sujungtų masyviais, kaltiniais, aliumininiais, trigubais laikikliais ir aliuminine šakių atrama. Klasikinis 7,9 litrų talpos riešuto formos degalų bakas sukuria siauro, sportiško liemens įspūdį. Nukirsti sparnai atidengia padangų gumą. Tobulas juodos spalvos ir chromo derinys šiam motociklui suteikia ryškumo.

„Dėl pažemintų vairo rankenų ir priekinių kojinių valdiklių motociklininkas sėdi agresyvioje padėtyje. Kurdami šį modelį, būtent to ir siekėme“, – pasakoja „Harley-Davidson“ pramoninis dizaineris Ben McGinley. „Masyvus priekinis ratas primena atriedantį galingą volą, įdėjome mažesnį apvalų plieninį oro filtrą, o išmetamąjį vamzdį šiek tiek pachromavome, kad pritrauktumėme žvilgsnius į variklį, kuris po riešuto formos baku atrodo dar stambesnis. Šį motociklą galėčiau apibūdinti kaip funkcionalų masyvumą“.

Degalų bako akcentas – horizontalios linijos, sukurtos pagal 1970-ųjų stilių, kurį galima išvysti ant individualizuotų motociklų. Šių linijų motyvas atkartojamas įvairiose motociklo dalyse – sėdynės siūlėse, išmetamosios sistemos gaubto įpjovose, ant galinio krumpliaračio ir diržo apsaugos. Naujieji lengvasvoriai lieto aliumininio ratai traukia akį devyniais dvigubais stipinais ir solidžia juoda apdaila su metalo blizgesio akcentais. Stabdymo, galinių ir posūkio žibintų derinys neužgriozdina galinio sparno.

2016 m. „Forty-Eight“ galima pasirinkti iš keturių spalvų: „Vivid Black“, „Billet Silver“, „Velocity Red Sunglo“ ir „Olive Gold“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Neste Eko ralis 2017“: pergale vainikuotas šeštasis P. Taleto bandymas

Molėtuose finišavo „Neste Eko ralis 2017“, kurio leitmotyvas „Saugiai ir ekonomiškai...

Dubajaus policija pristatė skraidantį motociklą (42)

Jau po dvejų metų skraidantys motociklai gali tapti didžiausio Jungtinių Arabų Emyratų miesto...

Buvęs „Ford“ dizaineris konstatuoja: Vokietijoje gaminamiems automobiliams stinga... vokiškumo (15)

„Manau, kad britai išties teisingai elgiasi gamindami Britanijoje įprastai atrodančias transporto...

Dviejų vairavimo kultūrų akistatos kuriozai: žmonės ir... robotai (4)

Tai buvo palyginus smulki avarija: vieną birželio dieną, 12 minučių po vidurdienio, vienas...

Steigia pirmąją plento žiedo motociklų mokyklą vaikams (4)

Motociklų sporto klubas „ Coffee Racers “ drauge su greičiausiuoju šalies motociklininku...

Top naujienos

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (136)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Situacija dėl Gedimino kalno vis blogėja: įspėja jau ir praeivius (657)

Panašu, kad Gedimino pilies kalnas tampa nauja mūsų šalies gėda. Jame vėl formuojasi nuoplovos...

Orai: geros naujienos – visą savaitę (3)

Po ypač malonaus pirmadienio šiluma bus mažesnė, tačiau artimiausiomis dienomis didesnių...

G. Paluckas: nesu nei autokratas, nei piktas žmogus (71)

„Visada siekiu demokratinių sprendimų. Partija galės spręsti priimti atgal išėjusius narius....

Lietuvos pilietybę turintį amerikietį viliojęs L. Kleiza vėl atsigręš į M. Gecevičių? (7)

Vienintelis klubo vis dar neturintis praėjusį mėnesį Europos čempionate rungtyniavusios Lietuvos...

Pirkėjai jaučiasi apgaudinėjami, prekybininkai bėdos neįžvelgia (360)

Atidesni pirkėjai prekybos centruose jau seniai pastebėjo, kuomet už tą pačią, ar kiek didesnę...

Po sezono pavadinimą keisiantis „Lietuvos rytas“ tikisi uždirbti klubo piniginėje – skaičių kebeknė (132)

Vilniaus „Lietuvos ryto“ klubui šis sezonas bus paskutinis dabartiniu pavadinimu. Tai pirmadienį...

Uraganas Ofelija pasiekė Airiją: skelbiama apie pirmąsias aukas, galingi vėjai drasko stogus, rauna medžius žuvo 3 žmonės; atnaujinta 22.20 (137)

Britų salas užklupus uragano Ofelija liekanoms, tūkstančiai namų pietinėje Airijoje liko be...

K. Kardashian ruošiasi Kalėdoms: filmuoja sveikinimus ir džiaugiasi dirbtiniu sniegu kieme (9)

Ne veltui Lietuvoje juokaujama, kad pasiruošimas žiemoms šventėms prasideda iš karto po...

Kiek uždirbantis žmogus perka butą (96)

Būstas paprastai vienas brangiausių pirkinių žmogaus gyvenime. Apie tai, kiek reikia uždirbti,...