Kaip rašo gamintojas, 1959 m. akcininkui Herbertui Quandtui suteikus finansines garantijas, septintojo dešimtmečio pradžioje vokiečių inžinieriai smarkiai kibo į darbus, kurių rezultatas – „Neue Klasse“ automobiliai.

Jų pirmtakas BMW 700 parodė, jog tuo metu mažas sportinis automobilis turėjo neblogas perspektyvas rinkoje, todėl ir „naujosios klasės“ automobiliai buvo maži ir pakankamai sportiški. Gaminami sedano, o nuo 1965 m. ir kupė kėbulo tipų. Naujieji kūriniai prekyboje pasirodė 1962 m, pasak gamintojo, jie padėjo koncernui pasiekti ekonominį proveržį.

„BMW Neue Klasse“ sedanas buvo gaminamas nuo 1962 m. vasario iki 1972 m. sausio. Per šį laikotarpį buvo išleistos devynios skirtingo šio automobilio versijos. Gamintojo duomenimis, iš viso buvo pagaminta 339 814 naujosios klasės sedanų.

Pavyzdžiui, pirmasis naujosios klasės sedanas buvo BMW 1500. Jis pristatytas 1961 m. Frankfurto automobilių parodoje. Tai mažas, tiesių, tačiau sportiškų linijų automobilis. Priekyje – siauros ikoniškos BMW grotelės, apvalūs žibintai. Jis buvo gaminamas vos porą metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)