Kaip byloja šaltiniai, pirmąjį hibridinį automobilį dar 1900-aisiais sukūrė Ferdinandas Porsche. Gamintojas nurodo, jog pirmasis modernus „Porsche“ hibridas „Cayenne S Hybrid“ visuomenei buvo pristatytas 2010 metais, tai yra, 110 metų po pirmojo F. Porsche atradimo.
F. Porsche gimė 1875 m. tuometinėje Austrijoje-Vengrijoje, o jo biografijoje pasakojama, kad jau ankstyvame amžiuje jis rodė susidomėjimą technologijomis, jį ypač traukė elektra, jos inžinerija.
Šioje sferoje jis pradėjo ir savo karjerą. Lūžio metais tapo 1897-ieji, kuomet jis pagal amerikiečių išradėjo Wellington’o Adams’o konceptą sukonstravo elektrinį ratų variklį, su juo surengė lenktynes Vienoje ir pradėjo dirbti įmonėje „Hofwagenfabrik Jacob Lohner & Co“, naujai sukurtame elektromobilių skyriuje.

„Porsche“ rašo, kad jau po metų visuomenei buvo pristatytas „Egger-Lohner C.2 Phaeton“, kuris buvo varomas aštuoniukės formos elektros varikliu. Jis išvystydavo iki 5 AG galią ir 25 km/val. greitį bei nuvažiuodavo apie 80 km. F. Porsche jį pavadino „P1“, esą, kad pažymėtų, jog tai buvo pirmasis jo (Porsche) sukurtas automobilis.
Dar po dviejų metų jis sukūrė tai, ką dabar suvokiame kaip hibridinį automobilį, ir jį pavadino „Semper Vivus“, išvertus iš lotynų kalbos tai reiškė „Amžinai gyvas“. Sukurtą elektrinę pavarą F. Porsche nusprendė papildyti vidaus degimo varikliu, kurio funkcija buvo maitinti generatorių, tiekiantį elektros energiją į ratų ašis, kad jos būtų varomos. Taip buvo įmontuoti du benzininiai varikliai.
Anot „Porsche“, 1901 m. pradėtas gaminti kaip Lohner-Porsche „Mixte“. Vietoj poros variklių „Mixte“ turėjo vieną 5,5 l benzininį „Daimler“ variklį automobilio priekyje. Automobilio kėbulas ir važiuoklė buvo mediniai.
Jau tada Jacob’as Lohner’is sakė, jog pusiau elektrinis automobilis sukurtas dėl to, kad pakeistų „orą negailestingai gadinančius benzininius variklius“.
Pasak „Biography“, šis F. Porsche išradimas buvo pristatytas Paryžiuje vykusioje pasaulinėje mugėje. Tais pačiais metais variklis buvo išbandytas lenktynėse Semmeringo trasoje netoli Vienos. Jas inžinieriui pavyko laimėti.

Teigiama, jog būtent šis elektromobilio, vėliau virtusio hibridu, projektas tuo metu 25-erių automobilių kūrėjui buvo tramplynas į žinomumą ir pripažinimą automobilių pramonėje.
„Slash Gear“ rašo, jog „Lohner-Porsche“ pradinė kaina buvo nuo 14 400 iki 34 028 Austrijos kronų, kas 1901 m. atitiko maždaug 2 900-6 800 JAV dolerių.
„Porsche“ ir dabar žada revoliuciją automobilių pramonėje. Praėjusių metų pabaigoje įmonė patentavo šešiataktį vidaus degimo variklį, kuris turėtų padėti išsaugoti tokio tipo variklius ilgiau. Esą du papildomi taktai padarytų agregatą ne tik galingesniu, tačiau ir efektyvesniu, tai yra, išmetančiu mažiau nuodingų dujų. Plačiau apie tai galite skaityti čia: „Porsche“ gelbėja benzininius variklius nuo pražūties.