Įrenginys tiesiogiai nuskaito lengvųjų automobilių ir sunkvežimių informacinio kompiuterio duomenis ir tiksliai apskaičiuoja kelionės sąnaudas: kilometražą, apsukas, variklio veikimo laiką, kuro suvartojimą ir kt. Duomenys realiu laiku perduodami atsakingiems specialistams, kurie stebi vairuotojų darbą. Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad daugelis panašių įrenginių turi mažiau funkcijų ir tinka mažesniam automobilių markių skaičiui arba yra naudojami su papildomais prietaisais, kurie gali kainuoti daugiau už patį sekimo įrenginį, juos instaliuoti yra gerokai sudėtingiau.

„Ruptela“ produktas gali nuskaityti beveik visų automobilių informacinio kompiuterio duomenis. „FM-Tco3“ turi dvi RS 232 jungtis, todėl suteikia galimybę vienu metu jungti navigacijos įrangą ir kuro lygio daviklius.

Funkcionali įranga „FM-Tco3“ taip pat leidžia tiksliai vykdyti darbo laiko apskaitą, išvengti neteisingų duomenų pateikimo, palengvina buhalterių darbą rengiant darbo laiko ataskaitas. Naujoji įranga tiksliai apskaičiuoja ir realiu laiku pateikia tolimųjų reisų vairuotojų darbo ir poilsio valandas. Įvykus pažeidimui, sistema į nurodytą mobilųjį telefoną ar e.paštą atsiunčia įspėjimą apie, pvz., viršytą darbo laiką. Perspėjimą gavę transporto kompanijos vadybininkai gali nedelsiant įsakyti vairuotojui sustabdyti transporto priemonę ir skirti laiko poilsiui.

Įrenginys turi vidinę bateriją, todėl veikia net tada, kai automobilis nėra užvestas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)