aA
Šiurpokos žiemiškų orų prognozės gąsdina ne vieną vairuotoją. Galbūt kaip tik tokiam periodui idealiai tiks lengvai montuojamų vikšrų sistema „Track N Go“, kuria galima „apauti“ bet kurio automobilio ratus ir paversti jį sunkiai sustabdomu vikšriniu tanku.
Vikšrai automobiliui
© DELFI montažas

Taip, iki rimto tanko trūks šarvų, pabūklo ir kitos atributikos, tačiau posakis „važiuoja kaip tankas“ taip patobulinto automobilio apibūdinimui nebus labai tolimas. Nuostabiausia yra tai, kad ratai vikšrais apaunami labai paprastai – tam nereikia nei garažo, nei automobilių keltuvo, nei specialių mechaniko žinių ar įgūdžių. Tiesiog pakanka užvažiuoti automobiliu ant vikšrų ir juos užfiksuoti (imobilizuoti). O tada – pirmyn per pūsnynus.

Keturiais vikšrais apauto automobilio provėžos bus gerokai platesnės nei padangų, tad užklimpti sniege ar purve tikimybė bus gerokai mažesnė. O pradurti padangą važiuojant vikšrais – apskritai neįmanoma.

Tiesa, nereikėtų pamiršti ir šio malonumo kainos. Komplektas „Track N Go“ kainuoja mažiausiai 25 tūkst. JAV dolerių (daugiau kaip 60 tūkst. Lt). Daugoka, švelniai tariant. Bet jei šlamantieji drasko kišenes ar piniginę, kodėl nepasinaudojus galimybe spjauti ant oro sąlygų ar spūsčių ir važiuoti kad ir nosies tiesumu ten, kur to nedraudžia kelių eismo taisyklės?

www.technologijos.lt
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasiūlymas ieškantiems išskirtinio automobilio: galite įsigyti pavadintą lietuviškai – „Erelis“ (43)

Norint rasti įdomų ir išskirtinį automobilį, visiškai nebūtina jam išleisti šešiaženklių...

Auksarankis iš Lietuvos restauravo seną „Fiat“ kabrioletą: rezultatas pribloškiantis (21)

Senų automobilių restauravimas – didelio kruopštumo ir daugybės išmanymo reikalaujantis...

Sukūrė unikalų automobilį – „Formulės 1“ bolidas, kurį galite nusipirkti (6)

„Tour de Force“, geriau žinoma tiesiog kaip TDF, yra britų inžinerijos kompanija, kurianti...

Brangiai kainavusi istorija: kaip per 20 sekundžių „nužudyti“ sportinio BMW M2 variklį (82)

Sportiniai automobiliai pagaminti preciziškai, mat jų varikliai turi atlaikyti ypatingai dideles...

Lietuvis dvaro kluone sukaupė unikalią senovinių motociklų ir automobilių kolekciją (12)

Dar šešioliktą amžių menantį Babtyno dvarą per porą dešimtmečių Mindaugas Šventoraitis...

Top naujienos

Kęsto Komskio verslas žlunga nesumokėjęs našlaičiams (150)

Vilnietė Simona Kibirkštytė viena augina du mažus vaikus. Be tėvo juos paliko tragiška avarija,...

Pirkėjams rūpi ne tik kaina: už skandalus įmonės sumoka kritusiais pardavimo rodikliais (48)

Lietuviai skaito produktų etiketes, o specialūs produktų žymėjimai, tokie kaip „ekologiška“...

Gyvai / Specialisto patarimai perkantiems automobilius ir pokalbis apie Užgavėnes „Delfi rytas“

„Žiema, žiema, bėk iš kiemo“, – taip šiandien turėtume šūkauti, užsikąsdami ir...

Nuramino dėl Vilniuje įtarto koronaviruso atvejo: visi mėginiai neigiami (136)

Dėl koronaviruso tirto iš šiaurės Italijos grįžusio vyro mėginiai buvo neigiami, patvirtino...

Italija ištikta šoko, pirminio koronaviruso šaltinio nustatyti nepavyksta šalį krečia ir politikų rietenos (53)

Europoje kilusios koronaviruso bangos paliestoje Italijoje tolydžio plinta panika. Šalies...

Mirė Sausio 13-osios byloje kaltu pripažintas buvęs sovietų gynybos ministras (112)

Maskvoje mirė buvęs Sovietų Sąjungos gynybos ministras Dmitrijus Jazovas , pranešė Rusijos...

Koronavirusui skverbiantis į Europą, prognozuojamos pasekmės: Lietuvos ekonomikai tai atsilieps (35)

Lietuvos ekonomikai Kinijoje ir Šiaurės Italijoje siaučiančio koronaviruso pasekmės bus...

Ant suolo lemiamu metu paliktas Motiejūnas: Kinijoje gynybos principai kitokie (15)

Donato Motiejūno sugrįžimas į Lietuvos rinktinę nebuvo rožėmis klotas. Pasitelkęs savo...

The Economist

Vėl paverskime Europą nuobodžia! (1)

ES ginčijasi dėl smulkmenų ir džiaugiasi grįžusiu nuobodžiu stabilumu.

Bankai nespėja dalyti paskolų, tačiau NT analitikas ragina pradėti galvoti logiškai (63)

Ekonomistai jau kelerius metus viešojoje erdvėje kalba, kad gyvenimas Lietuvoje gerėja. Vienas iš...

|Maža didelių žinių kaina