Geriausias Lietuvos vairuotojas spalį vyks į šių varžybų finalą Čekijoje, kuriame kovos dėl Vidurio Rytų Europos čempiono titulo ir pagrindinio varžybų prizo – lengvojo „Volvo C30“ automobilio. Varžybose gali dalyvauti visi vairuotojai, turintys galiojantį CE kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir skaitmeninio tachografo kortelę.

Dalyvių užduotis kvalifikaciniuose etapuose bus paprasta – reikės įveikti nustatytą apie 40 kilometrų maršrutą bendrojo naudojimo keliais Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ar Šiaulių rajone su kuo mažesnėmis vidutinėmis degalų sąnaudomis. Visi vairuotojai važiuos tuo pačiu „Volvo FH“ vilkiku (460 AG variklis, automatizuota pavarų dėžė „I-Shift“, informacinė transporto sistema „Dynafleet“) ir triaše puspriekabe su krovinio imitacija vienodu kiekvieno etapo maršrutu. Bendras sąstato svoris – 38 t. Kiekvieno vairuotojo rezultatas bus vertinamas pagal „Dynafleet“ sistemos duomenis. Geriausi trys kiekvieno etapo vairuotojai susirungs Lietuvos finale dėl ekonomiškiausio šalies vairuotojo titulo ir garbės atstovauti Lietuvai renginio finale Čekijoje, kuriame dalyvaus kiti geriausi Vidurio Rytų Europos šalių vairuotojai.

„Degalų sąnaudos yra aktuali tema, susijusi ir su ekologiniais aspektais, ir su transporto bendrovių galimybėmis padidinti pelningumą mažinant išlaidas degalams. Europos vežėjai degalams vidutiniškai skiria apie trečdalį visų išlaidų, – sako UAB „Volvo Lietuva“‘ rinkodaros vadovas Laurynas Bričkus. – Šiomis varžybomis siekiame atkreipti dėmesį į ekonomiško vairavimo įgūdžių svarbą, o geriausius vairuotojus apdovanoti vertingais prizais.“

Varžybose gali dalyvauti visi profesionalūs sunkvežimių vairuotojai, nepriklausomai nuo to, kokio gamintojo sunkvežimį jie vairuoja kasdieniniame darbe, ar kokio dydžio autoparkas – iš vieno ar daugiau nei 100 sunkvežimių. Vienintelis reikalavimas - turėti galiojantį CE kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir skaitmeninio tachografo kortelę. Netaikomi dalyvio mokesčiai nei vairuotojui, nei transporto bendrovei.

„Suprantame, kad pakankamai trumpas maršrutas lygiais Lietuvos keliais gali labai skirtis nuo tų degalų sąnaudų, kurios patiriamos realiose tolimųjų gabenimų užduotyse važiuojant kalnuotais Pietų Europos keliais ar didmiesčių gatvėmis, kurias reikia įveikti pristatant krovinius užsakovui. Tikimės, kad vairuotojų pademonstruoti rezultatai varžybose leis geriau atskleisti „Volvo“ sunkvežimių ir transporto sistemos „Dynafleet“ galimybes optimalių degalų sąnaudų srityje“ – sako L.Bričkus.

Kiekvieno važiavimo metu kartu su vairuotoju važiuos „Volvo Lietuva“ vairuotojų tobulinimo instruktorius Eivitas Žarys. Jis stebės, ar vairuotojas laikosi varžybų ir saugaus eismo taisyklių bei fiksuos kiekvieno dalyvio degalų sąnaudas baigus važiavimą remdamasis transporto sistemos „Dynafleet“ duomenimis šimtųjų dalių tikslumu.

„Mes kviečiame vairuotojus pademonstruoti bei įvertinti savo ekonomiško vairavimo įgūdžius ir už tai gauti vertingų prizų. Važiavimų vietas ir laikus išdėstėme taip, kad į juos būtų patogu atvykti tiek tolimuosius, tiek regioninius gabenimus vykdantiems vairuotojams. Galima rinktis Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ar Šiaulių etapą, o varžybų dienomis atvykti bet kurią valandą. Pirmenybę suteiksime tik iš anksto važiavimų laiką rezervavusiems vairuotojams“, – sako Eivitas Žarys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją