aA
„Man tai buvo pirmas naujo automobilio pirkimas“, – DELFI sako Mindaugas, prieš pusmetį nusipirkęs išskirtinės komplektacijos naują „VW Passat“ automobilį. 43 tūkst. eurų už mašiną paklojęs klaipėdietis liko labai smarkiai nusivylęs – vyras teigia, kad jau kitą dieną po išvažiavimo iš salono „Passatas“ ėmė ožiuotis.
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
© Gamintojo nuotr.

Tačiau automobilį pardavę oficialūs VW atstovai tikina, kad ne automobilio techninė būklė yra problema.

Patyrė šoką

Mindaugas išsirinko tokios komplektacijos „Passatą“, kokios Lietuvoje dar nebuvo.

„Tai buvo maksimalios komplektacijos automobilis. Savo klasėje tokių automobilių Lietuvoje daugiau nėra. Aš jį pirkau sau darbui, nes daug keliauju, daug važinėju. Pasiėmus mašiną, jau kitą dieną prasidėjo bėdos. Pirma bėda buvo tai, kad išvažiavus iš plovyklos užrasojo abu priekiniai žibintai. Na, tokių dalykų naujai mašinų neturėtų būti. Kitas dalykas, kad ir neklausant garsiai muzikos, virpa, barška visos apdailos. Na, tiek to – kai ką pats sutvarkiau, kai ką VW atstovai Klaipėdoje sutvarkė. Sutvarkė, o po kelių dienų virpa jau kitoje vietoje. Atrodo, kad surinkimas nėra kokybiškas“, – pasakojimą pradeda Mindaugas.

Vairuotojas toliau tęsia problemų sąrašą.

„Multimedijos sistema nuolat užstringa – negali nei muzikos patildyti, nei išjungti, nei telefonu atsiliepti. Turi sustoti, užgesinti variklį, paleisti iš naujo ir tada vėl veikia – ir tai nauja kvepianti mašina. Stovi prie šviesoforo, o apsukos šokinėja. Manau, taip neturi būti“, – sako klaipėdietis.

Po savaitės vyras jau kreipėsi į pardavėją.

„Man buvo šokas. Jei perki naudotą mašiną, tai ir būni nusiteikęs, kad reikės kažką taisyti, kad ji būtų patikima. O čia – nauja mašina ir neturėtum dėl to sukti galvos. Po savaitės aš jau turėjau 7 ar 8 bėdų sąrašą ir kreipiausi į „Moller Auto“. Sakau, kad reikia ieškoti sprendimo, nes neįmanoma važiuoti. Nuvažiavau pas juos, palikau sąrašą ir viską paaiškinau. Sakiau jiems, kad tą mašiną nors ir savaitę laikytų, bandytų, provokuokite bėdas, kad jos matytųsi. Tačiau to nebuvo. Jie man po kelių valandų paskambino ir pareiškė, kad visos pretenzijos nepagrįstos, o automobilis atitinka visus VW standartus. Man buvo šokas“, – stebėjosi vyras.

Mindaugas pasakoja, kad dabar brangus automobilis apskritai stovi garaže nenaudojamas.

„Aš tiesiog juo nepasitikiu. O jei dar kažkas suges? O jei suges užsienyje, kur man dažnai tenka būti? Tada griūna visas komandiruotės planas ir panašiai. Na, tikėjausi tikrai ne to. Jau daugiau nei pusmetį aš ją turiu, o ji pravažiavus vos 1500 km. Bandau ją parduoti, susirašau, diskutuoju su VW, tačiau jie užėmė kategorišką poziciją, kad viskas tvarkoje. Yra faktai, kad nėra tvarkoje ir taip neturi būti. Aš gedimus esu užfiksavęs tiek nuotraukose, tiek filmuotoje medžiagoje. Aš manau, kad jie kaip kareiviai yra išmokyti, kaip atsimušinėti nuo tokių dalykų, o aš toliau turiu mokėti lizingą“, – piktinasi Mindaugas.

Klaipėdietis nusivylė brangiausiu Lietuvos „Passatu“
© Reuters/Scanpix

Problema yra, bet ne automobilio būklė

„Automobilis yra tvarkingas. Jokių problemų nėra“, – pokalbį su DELFI pradeda Vilniaus VW atstovybės „Moller auto Savanoriai“ serviso vadovas Rimvydas Mikšys. Specialistas greitai suprato, apie kokį automobilį kalbame.

R. Mikšys įsitikinęs, kad problema yra ne automobilio techninė būklė.

„Pirmiausia reikėtų atmesti emocijas. Jis priėmė rimtą sprendimą ir nusipirko „Passatą“, išbandė analogišką mašiną. Grįžo su nauja mašina į Klaipėdą, ja džiaugėsi. Mes manome, kad toje kompanijoje, kurioje jis būna, šis sprendimas buvo sutiktas, na, kaip čia pasakyti: kaip tu toks ir su „Volkswagenu“? Ir tada jis norėdamas automobilį grąžinti sugalvojo tokį metodą. Įsivaizduokite, mašina vos išvažiavus iš salono, 1500 km rida ir jis sugalvojo 11 punktų nusiskundimų, kas yra blogai“, – dėsto R. Mikšys.

Serviso vadovas taip pat tvirtina, kad automobilis buvo nuodugniai apžiūrėtas, tačiau jokių problemų rasta nebuvo.

„Buvo viskas tvarkoje, bet yra vos ne taip, kad mašina stovėjo ir gedo. Tai tokie keisti dalykai. Kalbant apie apsukas, tai yra konstrukcinis ypatumas. Pavyzdžiui, variklis dirba, bet įsijungus kondicionieriui apsukos šiek tiek pakyla. Mes nuodugniai peržiūrėjome visus 11 punktų – nė vieno iš jų nepastebėjome. Tada jis mėgino gudrauti ir sako, kad sumokės už gedimų šalinimą, o jūs pasilikite mašiną. Bet kaip mes galime taisyti gedimus, kurių nėra?“, – klausia R. Mikšys.

Be to, klientui siūloma atlikti patikrą bet kuriame kitame servise. VW atstovai įsitikinę, kad automobilis yra idealaus stovio.

„VW tinklas tuo ir yra stiprus, kad jis gali nuvažiuoti į bet kurį autorizuotą servisą Lietuvoje, kurių yra šeši. Dar kitas dalykas, kad jam buvo pasiūlyta atpirkimo kaina. Žinoma, automobilis yra ekskliuzyvinis, tad ir kaina gerokai pasikeitė. Tai – išties išskirtinis variantas, 280 AG, keturiais varomais ratais, odiniu salonu. Tikrai, komplektacija visiškai ekskliuzyvinė. Po visu šiuo reikalu slepiasi tai, kad savo aplinkoje su „Passatu“ jis jaučiasi blogai ir nori jį grąžinti. Tai nėra paprasta, tad jis ieško įvairiausių būdu. Be to, galima atlikti nepriklausomą ekspertizę. Vienas iš punktų buvo, garsiakalbis skleidžia jam nemalonų variklio garsą. Bet tokio garsiakalbio jo automobilyje apskritai nėra“, – stebisi R. Mikšys.

Beje, Mindaugas kreipėsi ir į automobilio gamintojus VW koncerną Vokietijoje. Kol kas atsakymo iš vokiečių negauta.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Lietuvoje parduodamas ypatingas „Ford Mustang“: ant kėbulo net automobilių pramonės legendos parašas (7)

„Ford“ koncerno pasididžiavimu galima vadinti bene geriausiai JAV automobilių pramonėje...

Latvio transporto priemonė – triratis, laivas ir namukas viename (2)

Praleidęs ketverius metus kelyje dviračiu iš Londono į Tokiją, landšafto dizaineris iš...

Pirmos kartos „Lexus SC“ – legendinės „Toyota Supra“ pirmos eilės pusbrolis (2)

1991 metais „ Lexus “ pristatė prabangų kupė automobilį, su kuriuo stengėsi užkariauti...

Vytautas Švedas su kolegomis rado alternatyvą lenktynėms: dviračiais aplink Lietuvą (1)

Nesulaukdami šių metų sezono pradžios nemaža dalis lenktynininkų per karantiną išgyvena...

Du keliautojai išbandė vėl atvertas Baltijos šalių sienas – nuvažiavo į Taliną (11)

Baltijos šalys mažiau nei likusi Europa nukentėjo nuo COVID-19 viruso ir tai leido anksčiau nei...

Top naujienos

Šios šalies pavyzdys pasaulyje aptarinėjamas kone plačiausiai: švedų strategija turėjo rimtų argumentų pasirinkimą lemia 3 faktoriai (71)

Pagal Oksfordo universiteto sukurtą Vyriausybių priemonių griežtumo indeksą, leidžiantį...

„Aukso amžius“ baigėsi: per karantiną šimtus darbuotojų įdarbinusios įmonės dalies jų atsisako (26)

Nors kovo 16-ąją šalyje įvestas karantinas dėl staigiai išaugusios paklausos drastiškai augino...

Eurolyga COVID-19 apkasuose: laisvai stumdomas kalendorius ir komandos-legionierės

Pustrečio mėnesio galimybių pratęsti sezoną ieškojusi Eurolyga jų taip ir nesurado. Dabar...

Ekonomistai: atsivėrus ekonomikoms, atsiras įvairiausių naujų darbų (8)

Termoskenavimo specialistai Jutoje ir Merilende. Kontaktų atsekėjai San Fransiske. Dezinfekuotojai...

The Economist

Politinio karo ginklai: Rusijos ir Vakarų šalių politinės kovos

Kaip klostėsi ir kito Rusijos ir Vakarų šalių politinės kovos.

Lietuvoje mokytoju dirbantis prancūzas įvardijo klaidą, kurią daro daugelis: papasakojo, kaip savo vaikus auklėja prancūzai (4)

Tinkamas vaikų auklėjimas nuolat išlieka visuomenės ir ypač tėvų dėmesio centre. Tėvai...

4 ženklai, bylojantys apie suprastėjusį regėjimą (2)

Šiuo metu dar daugiau naudojamės išmaniosiomis technologijomis, o tai tikrai nėra naudinga mūsų...

Dar vienas būdas kontroliuoti darbuotoją: JAV kompanijos naudojasi be skrupulų, lietuviams teisininkė pataria to nedaryti

Statistika rodo, kad per dieną realiai dirbame 2 val. ir 53 min. Nesunku įsivaizduoti, kaip šie...

Kaip sunokinti avokadą per 10 minučių

Avokadus geriausia nokinti namuose. Neverta pirkti jų parduotuvėje minkštų dėl dviejų...

Daugeliui nematomas intymumo koordinatorių darbas per filmavimus turi net savo protokolą: anksčiau aktoriams galiojo tik viena taisyklė (11)

Alicia Rodis įžengia į filmavimo aikštelę Niujorke turėdama misiją: ji prižiūri vieno...

|Maža didelių žinių kaina