Be to, pernai Kinijos vyriausybei teko išleisti 5 mlrd. juanių (1,6 mlrd. litų) senų mašinų utilizavimo programai parengti. Ir nors Kinijoje automobilių kasmet pagamina vis daugiau, nors tokios markės kaip „Chery“, „Geely“, „Great Wall Motor“, „Nanjing“, „Hafei“, „Zhongxing“, „Brilliance China“ ir kitos yra mažai žinomos už šalies ribų.

Dėl šių priežasčių Kinijos vyriausybė net planuoja uždrausti statyti naujas automobilių gamyklas, nes nori, kad šalyje būtų du arba trys didžiuliai koncernai, kurių vienas pagamintų ne mažiau kaip 2 mln. mašinų per metus. Manoma, kad tai leis pagerinti jų kokybę ir kinų automobiliai taps konkurencingesni pasaulio rinkose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją