aA
Porsche 911“ modelis su „varlės akimis“ – viena žymiausių ir geriausiai atpažįstamų automobilių, per 55 gamybos metus niekuomet nenutolusių nuo pradinio varianto. Todėl žiūrint į tą automobilį, kurį dabar matote nuotraukoje, ir ant jo galo matyti užrašą „Porsche 911“, yra labai keista: jo forma visai neprimena „Porsche 911“.
"Porsche"
© AP / Scanpix

Tačiau tai visgi yra „Porsche 911“, prabrėžia roadandtrack.com. 1965-aisiais Kalifornijoje „Porsche“ pardavėjas Johnas von Neumannas labai norėjo „Porsche 911“ kabrioleto. Kalifornijoje buvo itin populiarios sportinio „Porsche 356“ kabrioleto versijos, įskaitant ir „Speedster“, tačiau pasibaigus pirmųjų sportinių automobilių gamybai, „Porshe“ gamoje kabrioleto nebeliko.

Jei norite pranešti apie eismo naujoves, problemas, turite su situacija gatvėse ir keliuose susijusių pastebėjų, kviečiame rašyti e. paštu auto@delfi.lt. Sekti daugybę automobilinių ir ne tik naujienų galite DELFI Auto feisbuko puslapyje.

Iki „911 Targa“ su nuimama centrine stogo dalimi sukūrimo buvo likę dar keleri metai, be to, J. Von Neumannas nebuvo tikras, kad šis automobilis sulauks pasisekimo. Tokia nuostata lėmė, kad galiausiai perėmė reikalus į savo rankas.

J. Von Neumannui pavyko iš „Porsche“ įsigyti 911 važiuoklę ir ir susitarti su Nuccio Bertone , italų dizaineriu ir konstruktoriumi, sukurti šiai važiuoklei kėbulą. Rezultatas išsiskyrė itališku stiliumi ir labai priminė N. Bertone „Fiat 850 Spider“, kuris taip pat pasirodė 1965-aisiais.

Svarbu pažymėti, kad automobilis neatrodo panašus į jokį kitą prieš tai ar vėliau sukurtą „Porsche“. Viduje galima atpažinti „Porsche“, tačiau bendra išvaizda visiškai skiriasi nuo visiems pažįstamo „Porsche 911“. Apžiūrėti šį išskirtinį modelį galite čia.

N. Bertone sukurtas „Porsche 911“ 1966-aisiais buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje – norėta išsiaiškinti, ar automobilis pritrauks pakankamai dėmesio ir tolesnė jo gamyba pasiteisins. J. Von Neumannas pats finansavo projektą, bet paskutinis žodis dėl gamybos priklausė „Porsche“. Deja, parodos metu automobilis užsakymų nesusilaukė, tad J. Von Neumannas nesiėmė gamybos, o vienintelį prototipą pasiliko sau.

Prieš sugrįždamas į JAV automobilis pabuvojo keliose privačiose kolekcijose, buvo patobulintas jo variklis ir ratai.

„Gooding & Company“, kurios aukcione parduodamas išskirtinis automobilis, tvirtina, kad šiuo metu automobilis gali važiuoti, tačiau reikia šiek tiek pastangų, jog jis taptų tinkamas važinėtis keliais. Visgi kainai ši aplinkybė įtakos neturi. Rengėjų teigimu, kai automobilis šį mėnesį bus pristatytas aukcione, jo būsima kaina turėtų būti nuo 600 iki 862 tūkstančių eurų.

Kas jį benusipirktų, savo kolekcijoje turės labai keistą „Porsche 911“ istorijos elementą. Tai išties gražus automobilis, bet jis visiškai neprimena „Porsche 911“. Tiesa, gali būti, kad būtent todėl jis ir yra toks šaunus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Benzingalviams“ standartinis „Lamborghini Huracan“ pasirodė per lėtas – pavertė žvėrimi (19)

„Lamborghini“ yra greiti automobiliai, tačiau kai kuriems jų, rodos, įspūdingos galios...

Kodėl „Porsche“ užvedimo spynelę montuoja kairėje vairo pusėje? (36)

Jei jūsų automobilis vis dar turi užvedimo spynelę, kurioje vairo pusėje ji yra? Spėtume, kad...

Aukcione galima įsigyti dvivietį Marilyn Monroe kabrioletą (1)

Juodas kino žvaigždės Marilyn Monroe kabrioletas gali būti parduotas už pusę milijono dolerių...

Kodėl policijos automobiliai naudoja mėlynas ir raudonas šviesas (12)

Policijos automobiliai yra ryškiai paženklinti, kad būtų atpažinti net iš didesnio atstumo....

Kalba apie naują automobilių vagysčių metodą: kauniečio mašiną bandė išvežti kaip „nupirktą“ (46)

Įsivaizduokite situaciją, kai prie jūsų automobilio atvažiuoja „tralas“, o jo vairuotojas...

Top naujienos

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1127)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (23)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Orai: laikysis lengvas šaltukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (413)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Markauskas pardavė jį iš posto išvertusį ūkį: politika privertė daryti greitus sprendimus (14)

Per patį skandalo dėl neteisėtai ariamos žemės įkarštį tuometinis žemės ūkio ministras...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (16)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...

DELFI autoriai pagerbti Titanų statulėlėmis (17)

Antradienio vakarą į iškilmingą vakarą MO muziejuje rinkosi DELFI autoriai ir bičiuliai. Čia...

Antrame kėlinyje įvarčiais prapliupę serbai sutriuškino Lietuvos rinktinę (190)

Lietuvos futbolo rinktinė sužaidė geriausią pirmą kėlinį UEFA Tautų lygoje, tačiau antrajame...

Neuromokslininkas Bredesenas: norite nesusirgti Alzheimeriu – venkite pagrindinių ligos sukėlėjų (22)

„Holistic Primary Care“ redaktorius Erikas Goldmanas kalbasi su dr. Dale’u Bredesenu –...

„Žalgirį“ CSKA pasitiko netikėtai vėsiai, bet su komplimentais specialiai Krepšinis.lt iš Maskvos (3)

Kauno „Žalgirio“ krepšininkai antradienio vakarą surengė pirmąją treniruotę Maskvoje prieš...