Porsche 911“ modelis su „varlės akimis“ – viena žymiausių ir geriausiai atpažįstamų automobilių, per 55 gamybos metus niekuomet nenutolusių nuo pradinio varianto. Todėl žiūrint į tą automobilį, kurį dabar matote nuotraukoje, ir ant jo galo matyti užrašą „Porsche 911“, yra labai keista: jo forma visai neprimena „Porsche 911“.
"Porsche"
© AP / Scanpix

Tačiau tai visgi yra „Porsche 911“, prabrėžia roadandtrack.com. 1965-aisiais Kalifornijoje „Porsche“ pardavėjas Johnas von Neumannas labai norėjo „Porsche 911“ kabrioleto. Kalifornijoje buvo itin populiarios sportinio „Porsche 356“ kabrioleto versijos, įskaitant ir „Speedster“, tačiau pasibaigus pirmųjų sportinių automobilių gamybai, „Porshe“ gamoje kabrioleto nebeliko.

Jei norite pranešti apie eismo naujoves, problemas, turite su situacija gatvėse ir keliuose susijusių pastebėjų, kviečiame rašyti e. paštu auto@delfi.lt. Sekti daugybę automobilinių ir ne tik naujienų galite DELFI Auto feisbuko puslapyje.

Iki „911 Targa“ su nuimama centrine stogo dalimi sukūrimo buvo likę dar keleri metai, be to, J. Von Neumannas nebuvo tikras, kad šis automobilis sulauks pasisekimo. Tokia nuostata lėmė, kad galiausiai perėmė reikalus į savo rankas.

J. Von Neumannui pavyko iš „Porsche“ įsigyti 911 važiuoklę ir ir susitarti su Nuccio Bertone , italų dizaineriu ir konstruktoriumi, sukurti šiai važiuoklei kėbulą. Rezultatas išsiskyrė itališku stiliumi ir labai priminė N. Bertone „Fiat 850 Spider“, kuris taip pat pasirodė 1965-aisiais.

Svarbu pažymėti, kad automobilis neatrodo panašus į jokį kitą prieš tai ar vėliau sukurtą „Porsche“. Viduje galima atpažinti „Porsche“, tačiau bendra išvaizda visiškai skiriasi nuo visiems pažįstamo „Porsche 911“. Apžiūrėti šį išskirtinį modelį galite čia.

N. Bertone sukurtas „Porsche 911“ 1966-aisiais buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje – norėta išsiaiškinti, ar automobilis pritrauks pakankamai dėmesio ir tolesnė jo gamyba pasiteisins. J. Von Neumannas pats finansavo projektą, bet paskutinis žodis dėl gamybos priklausė „Porsche“. Deja, parodos metu automobilis užsakymų nesusilaukė, tad J. Von Neumannas nesiėmė gamybos, o vienintelį prototipą pasiliko sau.

Prieš sugrįždamas į JAV automobilis pabuvojo keliose privačiose kolekcijose, buvo patobulintas jo variklis ir ratai.

„Gooding & Company“, kurios aukcione parduodamas išskirtinis automobilis, tvirtina, kad šiuo metu automobilis gali važiuoti, tačiau reikia šiek tiek pastangų, jog jis taptų tinkamas važinėtis keliais. Visgi kainai ši aplinkybė įtakos neturi. Rengėjų teigimu, kai automobilis šį mėnesį bus pristatytas aukcione, jo būsima kaina turėtų būti nuo 600 iki 862 tūkstančių eurų.

Kas jį benusipirktų, savo kolekcijoje turės labai keistą „Porsche 911“ istorijos elementą. Tai išties gražus automobilis, bet jis visiškai neprimena „Porsche 911“. Tiesa, gali būti, kad būtent todėl jis ir yra toks šaunus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Svajojate apie superautomobilį? Rinkitės kiek pavažinėtą „BMW i8“ (101)

Per maždaug penketą pastarųjų metų išryškėjo viena dėmesio verta tendencija: greiti,...

Vairuotojui supainiojus pedalus automobilis rėžėsi į parduotuvės vitriną (1)

Rugpjūčio 11 d. į vienos iš Kinijos transporto priemonių parduotuvių vitriną tiesiu taikymu...

Populiariausios modifikacijos: ką lietuviai keičia savo kasdieniniuose visureigiuose? (12)

Didesnio pravažumo automobilių pardavimai visame pasaulyje auga kaip ant mielių, ne išimtis ir...

Ištyrė, į kuriuos automobilius ilgapirščiai nesidairo – savininkai visus susigrąžina (35)

Galbūt sunku tuo patikėti, tačiau Jungtinėse Valstijose vienu mažiausių pranešimų apie...

Kinijoje sulaikytas vyras, važiavęs neįprasta transporto priemone (2)

Šiaurės vakarinio Kinijos Sindziango autonominio regiono sostinėje Urumčyje vairuotojai...

Top naujienos

Savaitės pradžioje Lietuvos orus lems ciklonas (4)

Pirmadienio dieną Lietuva pateks į šilčiausiąją šio ciklono dalį. Aukščiausia temperatūra...

Laikantis Viduržemio jūros regiono dietos pagerėja sveikata: egzotiška mityba lengvai suderinama su lietuviška (60)

Jeigu norite valgyti kaip tikras Viduržemio jūros regiono gyventojas, pasirodo, visai nereikia...

Parduotuvės vadovas apie krentančius pardavimus: kažkas jaučiasi, bet nežinau tik kas (343)

Tiek Lietuvoje, tiek Europoje kalbama, kad šiuo metu yra ekonominis pakilimas.

Kraupios pliušiniais žaislais nuklotos vaikų kapinės: ten patekus norisi sukalbėti visas maldas, kurias moki (15)

Ilgas žvyrkelis. Šalia jo – sena, medinė, išvirtusi tvora. Aplink matosi kelios trobelės,...

Šio diktatoriaus tironija sunkiai protu suvokiama: po masinės egzekucijos prancūzams trūko kantrybė prabangiose vilose – kraupūs radiniai (105)

Centrinė Afrikos Respublika ( CAR ), nepaisant neapsakomai gausių gamtinių išteklių, išlieka...

Kremliaus logika: baugina JAV bombonešiais Lietuvoje, bet pasienyje griaudi rusų bombos (1045)

Kodėl NATO sąmoningai kursto įtampą pasienyje su Rusija ? Kodėl Lietuvoje JAV ir...

Į legionieriaus vėlyvą atsisveikinimą smagiai reagavo ir Juškevičius, ir buvęs strategas

Dar birželio antroje pusėje Žanis Peineris raitė parašą ant sutarties su Stambulo...

Baigėsi festivalis „Karklė“: didžiausi gerbėjai jau laukia kitų metų Papildytos nuotraukų galerijos (45)

Tris dienas trukusiame festivalyje „ Karklė Live Music Beatch 2018“ nuskambėjo paskutinis šių...

Nakvynės vietos įsiminė ilgam: vienoje – įdėmus savininko žvilgsnis, kitoje – dušas kambaryje (3)

Pasiskaičiusi istorijų apie prastus ir keistus viešbučius, nutariau parašyti ir savo...

Justino Jankevičiaus nebelieka „Kitokiuose pasikalbėjimuose“: šiandien mes sukame skirtingais keliais (40)

„Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjas Mantas Bertulis socialiniame tinkle „Facebook“...